"מ.כ. אור יהודה זה מקום שיקר לליבי"

כך אמר עמי יעל (37.5) שפרש ממשחק פעיל לאחר ששיחק בקבוצה שנים רבות. עמי היה דמות מרכזית בקבוצה והיה חלק מעלייתה של הקבוצה לליגה ב'. כעת לאחר פרישתו מקווה עמי שהקבוצה תצליח לעלות לליגה א' עוד העונה כששלומי חזן מנהל אור יהודה מקווה לראות אותו בקבוצה בעתיד כחלק מהחלק המקצועי או הניהולי של הקבוצה.

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 13-03-2016
  • 08:49

עמי יעל (37.5) התחיל את קריירת המשחק שלו במחלקות הנוער של מכבי ת"א ומשם עבר לנוער של בני יהודה, עמי הגיע לבית"ר ת"א ששיחקה אז בליגה הלאומית ומשם הספיק גם לשחק בשמשון ת"א ששיחקה אז בליגה הארצית. 

לאחר התקופה הזאת החליט עמי לפרוש מכדורגל פעיל למשך כשנתיים, כשהגיע עמי לגיל 24 הקימו את קבוצתה של אור יהודה בליגה ג'.

 

אור יהודה הצליחה לעלות לליגה ב' כשעמי יעל שיחק כמעט בכל תפקיד אפשרי בקריירה למעט שוער, כששיחק בחלק ההתקפי כבש עמי 30-40 שערים אך בשנים האחרונות משחק עמי בתפקיד הבלם האחורי של הקבוצה

 

עמי שיחק מספר רב של שנים בליגות הנמוכות ודבר אחד ייאמר לזכותו, הוא אינו ירד ליגה מעולם ושימש כקפטן הקבוצה מספר שנים.

 

עמי יעל בטקס ההוקרה לכבודו 

 

לאחר פרישתו אמר עמי: "מ.כ. אור יהודה זה מקום שיקר לליבי. שמחתי לשרת את המועדון היקר הזה כבוד במשך שנים! אני מודה לכולם על השנים הנפלאות לכל חבריי לקבוצה, לחברי ההנהלה ולקהל האוהדים". עמי המשיך להודות גם למשפחתו: "התודה האחרונה היא לאשתי, ילדיי ואבי שהגיעו לכל משחק בית וחוץ על מנת לתמוך! " 

 

עמי המשיך ואיחל לקבוצתו המון בהצלחה: "אני מאחל המון בהצלחה בהמשך הדרך לאור יהודה ובעזרת השם נעלה עוד העונה הליגה!"

 

מנהל קבוצת אור יהודה שלומי חזן בירך את עמי לאחר פרישתו: "עמי יעל הוא לפני הכל אדם עם נשמה גדולה, נתינה אין סופית וחבר אמיתי. שחקן גדול אשר תרם רבות למ.כ אור יהודה, ועל כך אנו מודים לו מאוד ומאחלים לו הצלחה ומקווים שבעתיד יצטרף לניהול הקבוצה ובכך ימשיך לתרום מכישוריו. " 

 

גיא פרץ בתגובה: "עמי יעל, קפטן הקבוצה בשנים האחרונות (משחק בקבוצה כעשור), שחקן בית במלוא מובן המילה, מחויבות מוחלטת, תשוקה, ווינריות, גם בימים קשים ולילות בלי שינה אחרי משחקים, חיבור מוחלט למועדון, גם אחרי הפרישה מגיע לעודד את השחקנים לתמוך ולעזור לקבוצה.הרוויח ביושר טקס שלא נעשה באור יהודה, לשחקן פורש בשני העשורים האחרונים" 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. מ.כ אור יהודה! (אור יהודה 13-03-2016, 09:21)
    כתבה יפה ומכובדת מגיע לשחקנים שפורשים כבוד!
  2. כל הכבוד (דני 13-03-2016, 11:14)
  3. עמי יעל תודה רבה (רחביה 13-03-2016, 13:59)
    שחקן ששיחק במועדון בזמנים שהייתה חסרה אגורה לשקל, נתן את כל כולו בנחישות חסרת פשרות שיחק עבור המועדון, כל מאמן היה מתברך בשחקן מסוג זה, קפטן מ.כ. שיחק בכל תפקיד במגרש פרט לשוער, שחקנים צעירים צריכים ללמוד מה הוא ספורטאי למופת ועמי יעל זה מסוג השחקנים
  4. כל הכבוד לאגודה ולשחקן (אוהד כדורגל 13-03-2016, 14:52)
    זה תרבות ספורט שחקן השמה ואגודה שיודעת להעריך שאפו
  5. כל הכבוד (אברהם 13-03-2016, 18:48)
    כל הכבוד לאור יהודה על הטקס המכובד, זה לא מובן מאליו בליגה ב' להפרד משחקן בצורה היפה והמכובדת.
  6. תודה (עמי יעל 13-03-2016, 19:10)
    קודם כל תודה לכולם על הפירגון..רחבייה אכן אתה צודק היו ימים מאוד קשים שלא היה לנו אור בחדר הלבשה אפילו!!עשינו הכל להחזיק את הקבוצה הזו!וברוך השם הצלחנו ,ועכשיו מתחילים לקצור את הפירות..מי יתן ונעלה עוד השנה!