אלוף החולות

מאמון עאמר מאמן הפועל כפר קאסם שועאע מדבר על המגרשים בכפר קאסם, האהבה של העיר לכדורגל, ואיך הפכה הקבוצה שלו בכדורגל חופים כפר קאסם למעצמה?

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 20-03-2016
  • 09:58

"תיאורטית הכל יכול לקרות, עוד לא הבטחנו את המקום בפלייאוף, אבל אם נעלה לשם ניתן את כל כולנו, זה נוק אווט ממש כמו לשחק משחקי גביע, נעשה מה שאנחנו יכולים ואם לא אז זה הכדורגל", אמר מאמן הפועל כפר קאסם שועאע בהתייחסותו לקבוצת הכדורגל שהוא מאמן, והוסיף: "עם הסגל שלנו היינו צריכים לדעתי להיות קצת יותר גבוה בטבלה".

 

על העיר כפר קאסם אמר: "מה שיש לנו בספורט זה כדורגל, אין לנו כמעט אף ענף ספורט אחר, אפילו בשביל בריכת שחיה אנחנו נוסעים למושבים שכנים, מבחינת מגרש לכפר קאסם יש מגרש אחד, שארבע קבוצות משתמשות בו, לכל קבוצה יש ילדים ונערים ונוער ובוגרים, צריך לשפר את התשתיות, גם הדשא... פעם היה דשא, העירייה עובדת עכשיו על מגרש חדש סינטטי כדי להוריד את העומס מהמגרש הזה, כפר קאסם זה מקום שמייצר שחקני כדורגל, וואליד באדיר, איסמעיל עאמר ורוביל סרסור כל אלה באו מכפר קאסם, גם במחלקות נוער מחוץ לכפר קאסם יש שחקנים מכפר קאסם."

 

מאמון שלמרות כל ההשקעה שהוא נותן בכדורגל מתפרנס בכלל מעבודתו כמהנדס תוכנה, רשם את ההצלחה הגדולה ביותר שלו עם קבוצת כדורגל החופים של כפר קאסם, איתה זכה ב-3 אליפויות ב-4 השנים האחרונות, הוא מאמן את הקבוצה ב-9 השנים האחרונות, כלומר מאז התחילה כפר קאסם לשחק כדורגל חופים, והוא עד עכשיו המאמן היחיד שאימן את קבוצת כדורגל החופים של כפר קאסם.

 

"לא אני ולא השחקנים מקבלים אפילו שקל אחד, לא מקבלים כלום על ההשתתפות בכדורגל חופים, השחקנים היחידים שמקבלים הם הברזילאים, לא רק ששחקנים לא רוצים לקחת כסף, שניים מהשחקנים הם גם הספונסרים של הקבוצה, משלמים כסף בשביל להיות ספונסרים, זה שלנו זה של כפר קאסם, יצרנו שם באירופה זה יותר חשוב מכסף, גם כשנוסעים לטורניר בחו"ל הם אומרים תשלם לנו על טיסה ומלון, כסף לבזבוזים אל תדאג לנו, הקמנו מגרש כדורגל חופים בכפר קאסם הבאנו אפילו את נבחרת ישראל לשחק פה, אנחנו הקמנו את המגרש לא צריך להביא מישהו מבחוץ שיעשה בשבילנו."

 

סוהייב פריג', השחקנים הקדישו לו כל שער (ארז נעמן)

 

המאמן לא שכח להזכיר את השחקן שלו לשעבר שנרצח לפני קצת יותר משנה: "היה מוזר להתחיל עונה בלעדיו, כל שער השחקנים הקדישו לו, בכל פעם שהגיעו לאימון נזכרו בו, לא עניין אותם האליפות רק להקדיש את הכל לזכרו של סוהייב."

 

ומספר על החששות שהיו בהתחלה: "כשהתחלנו בחופים חששתי קצת, השחקנים עלו פעם ראשונה לשחק על חול ועוד בשידור ישיר ביום שישי בצהריים, מירושלים כבר אמרו עלינו 'מה כפר קאסם יעלו לשחק עם סנדלים?', בסוף ניצחנו אותם ולאחר מכן הגענו לחצי הגמר." והוסיף : "למדנו את הענף ממאמן נבחרת גרמניה, עד היום אנחנו בקשר איתו כמעט על בסיס חודשי, הבנאדם אומר שצריך לתת לנו מפעל חיים על מה שעשינו שם, יש לנו שחקנים שמשחקים ושיחקו בנבחרת ישראל, הקבוצה היחידה שייצגה את ישראל באליפות אירופה בכדורגל חופים, היינו בסן בנדטו באיטליה ובקרוב ניסע לטורניר בקטאניה באיטליה, זו אליפות שמשתתפים בה 32 קבוצות מ-28 מדינות שונות והאליפות תחל ב-23 למאי."

 

ואנחנו כמובן מאחלים בהצלחה...

מאמון עאמר- "אלוף החולות" (צילום:תאמר סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה גבר אתה (למאמון 20-03-2016, 10:30)
  2. אחלה גבר אתה (למאמון 20-03-2016, 10:30)
  3. מאמן חלש של שחקני בית שמושיב כוכבים כמו גארי ובכר (ציוני 20-03-2016, 12:46)
  4. לא יכולים לעלות (מאמן חלשששש 20-03-2016, 12:50)
    שישאר בחופים. אלוף החופים !!!
  5. מאמן הכי טוב בארץ (שחקן חופים 21-03-2016, 08:57)
  6. ל 3 (מהכפר 21-03-2016, 21:16)
    כן משתמש בשחקני בית ..? ומה עוד ? הכי אמין שיש לקבוצה מהמגזר לשתמש בשקחני בית כי בסוף הם בני הכפר ונותנים את כל כולם על כר הדשא .. וזה טוב במקום להסתמך על מוכרי משחקים ושחקני הליגות הנמוכות יש להם עבר בזה ... אחלה מאמן . וכולם רואים מה קורה ב מ.ס איך אלעד כוהן הולך כמו זונה על המגרש ולא מחליפים אותו מתחילת העונה ! והכי קל זה לגיד ״ יש חור בהגנה חייבים לעשות שינויי ״ והשינויי זה להוציא את עומרי מ 11 לא נורא אכוי עומרי מי שיש לו קשרים עם המערכת משחק .... בתהון