באים בצמדים: בית"ר פ"ת הביסה 0-4 את רמת ישראל

ליגה ב' דרום א': בית"ר פ"ת אירחה את רמת ישראל למשחק תחתית מובהק. אביעד זרביב ושגיא פישביין כבשו צמדים וסיבכו את רמת ישראל בתחתית הבוערת

  • על ידי: איתן ידגר
  • 22-03-2016
  • 09:03

בית"ר פ"ת אירחה את רמת ישראל למשחק שיכול להשפיע המון על המשך סיום העונה. שתי הקבוצות נפגשו כשהן עם אותו מספר נקודות (26). 

 

אל מן פתיחת המשחק לא היה ספק מי השולטת במגרש והתוצאה הייתה בהתאם. 

בדקה 17 אביעד זרביב מקבל כדור מפישביין, זרביב משתלט יפה על הכדור ובועט לפינה הרחוקה. 0-1 לפ"ת! 

 

אביעד זרביב חוגג את הראשון (איתן ידגר)

 

פ"ת המשיכה ללחוץ על מנת להכפיל את היתרון בכדי לרדת רגועים להפסקה, בדקה ה-38 אורן סממה מעביר כדור רוחב למרכז, כדור הרוחב מוצא שוב את אביעד זרביב שדוחק מקרוב את שערו השני. 0-2 לפ"ת!

 

זרביב דוחק מקרוב פנימה (איתן ידגר)

 

עוד בתוך המחצית הראשונה מצליח פ"ת לגמור את המשחק, בתוך תוספת הזמן התחלפו התפקידים והפעם אביעד זרביב על תקן המבשל, זרביב מוסר לשגיא פישביין שקובע יתרון גדול לפני הירידה לחדרי ההלבשה, 0-3 גדול לפ"ת!

 

שלומי קצר ואביב כהן במאבק על הכדור (איתן ידגר)

 

למחצית השנייה פ"ת עלתה הרבה יותר רגוע וכ-10 דקות לסיום המשחק שגיא פישביין חותם את תוצאת המשחק כשהוא מכניע את שוערה של רמת ישראל גיא אללי. 0-4 לפ"ת! פישביין מסיים משחק גדול עם צמד ובישול.

 

שגיא פישביין עם משחק גדול (איתן ידגר)

 

גל יער מנסה להשתלט על הכדור מול עומרי אגיב (איתן ידגר)

 

תוצאה זו מסבכת מאוד את התחתית שכן עירוני בית דגן ממוקמת במקום האחרון עם 25 נקודות, לאחר שסיימה בתיקו 3-3 עם א.ס. חולון, כשמעליה רמת ישראל יחד עם עוד שלוש קבוצות עם 26 נקודות! הניצחון של פ"ת נותן לה קצת אוויר כשהיא כרגע עם מאזן של 29 נקודות .

 

במחזור הבא תארח רמת ישראל לעוד משחק תחתית בוער בעוד בית"ר פ"ת תארח את נחלת יהודה שאמנם היא ממוקמת במקום ה-8 אך גם היא יודעת שהפסד מסבך אותה מאוד. 

אביעד זרביב חוגג צמד. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. כמה מכוערים יכולים להיות שחקני כדורגל ? (אבי הנדל 22-03-2016, 14:01)
    אל תשכחו לומר כל בוקר מחדש, כשאתם מביטים במראה : " מודה אני " ולאכול הרבה אוזני המן בפורים, יא שמנים.