יניב סבג, נכס לכל קבוצה בה הוא משחק

יניב סבג (37), מי שכבש את שער הניצחון השבוע ונחשב לווינר אמיתי, מדבר בראיון על כך שהעונה הליגה נסגרה עוד לפני שנפתחה, ויודע שהקרב על הירידה: קשה "מקווה שלא נהיה במאבק על הירידה", וכבר יודע מה יהיה הצעד הבא שלו למרות שהוא עוד רחוק: "רוצה לאמן"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-01-2017
  • 09:23

יניב סבג, שבחודש הבא יחגוג 37, גדל בהפועל ת״א והוא נחשב לשחקן ותיק ומנוסה בליגות הנמוכות, בתחילת דרכו שיחק סבג מספר שנים בשמשון ת״א, נחלת יהודה, ואזור, אך את ההצלחה הגדולה שלו עשה סבג עם בת ים, איתה עלה שתי ליגות מליגה א׳ עד לליגה הלאומית, בלאומית הצליחה בת ים להתברג בפלייאוף וסבג בהחלט רשם הצלחה אדירה. 

לאחר ההצלחה בבת ים שיחק  סבג במכבי יפו במשך 3 שנים ושימש כקפטן הקבוצה, בעונה שעברה כבש סבג 13 שערים במדי נחלת יהודה. השנה שיחק בעמדת הבלם ברוב המשחקים והשבוע חזר לשחק שוב שקשר קדמי, עד כה העונה כבש 2 שערי ליגה ועוד שניים בגביע. ללא ספק אחד השחקנים המשמעותיים העונה בנחלה.

 

יניב סבג, כל קבוצה בה שיחק היה נכס. (צילום: אביחי חיים)

 

על העונה של קבוצתו אומר סבג: "פתחנו את העונה לא טוב,אבל בהמשך השתפרנו ואז שוב היו לנו כמה משחקים לא טובים, אבל אני שמח שהשבוע ניצחנו במשחק חשוב מאד".

 

על הליגה עצמה: "אני חושב שהליגה השנה סגורה עוד לפני שהיא התחילה, יניב חולון תעלה, יש להם את התקציב הגדול בליגה ואת השחקנים הנכונים עם הנסיון הגדול, תוסיף לזה מאמן שמכיר את הליגה. כרגע הטבלה מחולקת לשניים מבחינת נקודות וקשה לקבוע מי תהיה למעלה ומי למטה".

 

אלו קבוצות לדעתך תגענה לפלייאוף? "על העליה תתמודד יניב חולון, עמישב ואור יהודה. על הפלייאוף אני מאמין שכמה קבוצות תילחמנה: עמישב, אור יהודה, טייבה, ואולי שמשון או לזרוס".

 

על המשך העונה של נחלת יהודה: "עכשיו הביאו כמה שחקנים טובים ואני מקווה שנצליח להידבק לכיוון החלק העליון של הטבלה. יש תנאים טובים בנחלת, 
לא הרבה כסף אבל אחלה אנשים".

 

 קיים סיכוי שתרדו ליגה? "יש כמה קבוצות שנלחמות על הירידה, אני מקווה שאנחנו לא נהיה שם!, אבל בשביל זה צריך לנצח כמה משחקים הקרובים ולברוח מהתחתית. יש קבוצות טובות בתחתית ואני מקווה ומאמין שאנחנו לא נהיה שם". 

 

לדעתך, האם קבוצה כמו נחלת יהודה, אפשר לעלות לליגה א' בעתיד, ולשרוד? "אולי בשנה הבאה אם יחליטו להשקיע, הכל תלוי במידת ההשקעה הכספית של המועדון. יהיה כסף יביאו רכש טוב ואז אין סיבה שנחלה תהיה קבוצה טובה בליגה א. בסה"כ יש תנאים טובים בקבוצה".

 

חשבת על הצעד הבא שלך? מה יהיה לאחר שתפרוש? 

"אחרי הפרישה, שעדיין רחוקה, אני רוצה להמשיך לקריירת אימון, אני רוצה להתקדם לאט לאט ובסוף גם להגיע לאימון בוגרים בעתיד. אבל כרגע זה עוד רחוק, יש לי עוד זמן".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. יניב זה שחקן מספר 1 (קובי סויסה 04-01-2017, 10:42)
    אוהב אותך יניב אח יקר קשר מספר 1 מאז שעזבת את יפו אין שחקנים כמוך וכמו איציק בן סלומון
  2. אחלה יניב (אחלה יניב 04-01-2017, 10:52)
    אוהבים אותך
  3. יניב סבג המלך (דודי בכר 04-01-2017, 16:06)
    יניב אטהבים אותך בנחלת אבל דייי מספיק תפרוש בשיא אתה צריך מונית שירות לחזור להגנה מה יהיה הרגת את נוי גם שחקן מאמן שליח פיצה דואר קיוסקים לאן תגיע מס הכנסה אחריך אל תדאג
  4. all around player (אריק 04-01-2017, 22:06)
    תותח !