"רוצה לחזור לתודעה ולהישאר בליגה עם רמת ישראל"

כך אמר אריק בן אדרת (34), שחקנה של רמת ישראל שחזר מפרישה ורוצה להשאיר את קבוצתו בליגה. בן אדרת מספר מדוע פרש, על התקופה ללא הכדורגל ומדוע החליט לחזור למשחק פעיל...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2017
  • 08:52

אריק בן אדרת הוא בוגר מחלקת הנוער הנוער של מכבי יפו והפועל תל אביב. בעברו היה שחקן נבחרת הנערים ומלך השערים בליגות הילדים, נערים ונוער. בגיל 16.5 קיבל זימון למבחנים בפאריס סן ז׳רמן, אך דברים לא הסתדרו ובסוף אריק אינו טס לצרפת. 

 

אריק מספר: "בתור שחקן בוגרים הייתי על סף חתימה במכבי נתניה אצל ראובן עטר, ורק ענייני ביורוקרטיה מנעו את החתימה. כמו כן שיחקתי בליגה לאומית בהכח רמת גן, אחי נצרת, רעננה ובעוד הרבה קבוצות בליגות הנמוכות". 

ברוב הקבוצות בהן שיחק, סיים בן אדרת כמבקיע המוביל ובדרך כלל התמודד על מלכות השערים של הליגה. לפני 5 שנים הפסיק לשחק כדורגל לאחר שכמעט הצליח לעלות לליגה א' עם שיכון המזרח, אותה אימן המאמן היקר שמוליק סלומון ז״ל, אך השיכון הפסידו במבחנים ופספסו עלייה.

 

בן אדרת מספר מדוע פרש: "פשוט הפסקתי ליהנות מכדורגל באותה התקופה, הייתה קשה לי האכזבה שלא הצלחתי להגיע לאן שחשבתי ורציתי".

אריק ממשיך ומספר: "אמי אבלין ז״ל נפטרה כשהייתי בן 17.5, ולאחר הצבא עברתי כמה תקופות של משברים ומאז התחילה הדעיכה בקריירה. אנחנו משפחה מאוד מגובשת והמוות שלה השפיע עליי ועל משפחתי המון". 

"אולם במשך כל התקופה שלא שיחקתי, היה חסר לי משהו שימלא לי את החלל הריק שנוצר וניסיתי לחזור כבר בשנה שעברה ורק עניין כספי שלא הסתדר עם יניב חולון וזה מה שמנע ממני לחזור כבר עונה שעברה".

 

 

על העונה הנוכחית: "את העונה הנוכחית התחלתי בהפועל אזור ועברתי לנחלת יהודה, לקחתי בחשבון שייקח לי לפחות חודשיים לחזור לעצמי. ואכן כך היה, בנחלת כבשתי שני שערים בדקות 90 שהיו שויוים נקודות ולפני תום מועד ההעברות החלטתי לעבור משם וכשהבנתי שאלי משען שאימן אותי בילדים במכבי יפו מאמן ברמת ישראל, הדרך לרמת ישראל הייתה יותר פשוטה, רציתי לשחק כמה שיותר ולחזור לעצמי, לכבוש שערים, ואני שמח שההחלטה יצאה מוצלחת. עד עכשיו אני עם ארבעה שערים בארבעה משחקים ו-6 בסה״כ עד עכשיו מפתיחת העונה".

 

על התקופה ללא הכדורגל: "במשך כל התקופה בקושי נגעתי בכדור והתנתקתי לגמרי מהכדורגל. בשנה שעברה התחלתי לאמן ילדים ומשם חזר הרעב. פחדתי שאני כרגע יכול ולא רוצה ושיגיע הרגע שאני ארצה אבל אני כבר לא אוכל. ואז החלטתי לחזור". 

 

על הליגה: "אני חושב שהליגה העונה מאוד קשה וצפופה. אני מאמין שאנחנו יכולים להישאר בליגה אחרת לא הייתי מגיע לכאן בכלל. יש כאן קבוצה טובה ומוכשרת שהתחזקה בחלון העברות בשחקנים מצוינים".
 
מי לדעתך תעלה ליגה בסיום העונה: "לדעתי יניב חולון תעלה ליגה, יש לה שחקנים מנוסים ומוכשרים כדי לעשות זאת. לגבי היורדת קצת קשה לבחור קבוצה אחת שתרד , לדעתי כל החלק התחתון ממקום 10 מועמדים לירידה". 

 

על המשך העונה שלו באופן אישי: "אני מקווה להמשיך ביכולת הטובה ובכיבוש השערים, כדי לעזור לעצמי לחזור לתודעה ולעזור לרמת ישראל להישאר בליגה".

 

 

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלוף (קארין 30-01-2017, 15:00)
    שחקן חזק, ️מאחלת לך בהצלחה ובטוחה שיהיה...
  2. חבר יקר (חבר יקר 30-01-2017, 15:09)
    אוהבים אותך אריק רק חבל שלא נישארת לנו באזור מאחל לך המון בהצלחה בהמשך הדרך חבר יקר
  3. איןן שחקנים כמוך ❤ (אודליה 30-01-2017, 16:44)
    אתה אלוף!!!!! מאמינה בך שתצליח ❤
  4. כבוד (ברכה 30-01-2017, 20:44)
    בהצלחה רבה
  5. אחלה שחקן אחלה בנאדם (נחלתאי 30-01-2017, 22:07)
    ההפסד כולו של נחלת
  6. חלוץ. ברמה. (ישראל. נחלת 31-01-2017, 10:28)
    בן. אדם. טוב. הלווי. ותצליח. חלוץ 9. אמיתי. אחד. האנשים. הכי. טובים. שהכרתי. חבל. שלא. משאר. בנחלת. אוהבים. אותך. בהצלחה
  7. אריק שחקן ענק (אלון זבולון 31-01-2017, 14:36)
    המקום שלו היה מובטח ברמות הגבוהות.. כשיחזור לכושרו המלא מקומו בליגות גבוהות יותר.. בחור זהב ושחקן ענק שיהיה בהצלחה.
  8. כדורגל: (הכתבה הייתה מעולה 03-02-2017, 19:53)
    מאוד אהבנו את הכתבה הזאתי
  9. שחקן ואדם משכמו ומעלה (אודי לוי 07-03-2017, 11:16)
    חבל שלא חתם אצלנו ביניב חולון הרבה בהצלחה !