מאמן המחזור ה-24 בליגה ב' דרום א' בחסות 'לזרוביץ': אודי כבודי

אודי כבודי מאמנה של עמישב פ"ת נבחר למאמן המחזור של ליגה ב' דרום א' בחסות "לזרוביץ" בר מסעדה כשר בראשון לציון שמעניק למאמן המצויין ארוחה זוגית! כבודי הוביל את קבוצתו לניצחון חוץ מרשים בכפר יונה (4-1) ולמקום השלישי בטבלה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-03-2017
  • 17:14

אודי כבודי שחקן בעבר ליגת העל עם קריירה מפוארת בתור שחקן. עם סיום קריירת המשחק שלו אימן בקריית אונו שלוש שנים והגיע עם הקבוצה למשחק מכריע נגד יפו על עלייה לליגה א', וממש בסוף הפסידו את העלייה. כיום כבודי מאמן את מכבי עמישב ועבר איתה חמישה מחזורים עם שלוש נצחונות ושתי תוצאות תיקו, עם מאזן של תשעה שערי זכות לעומת שני שעריי ספיגה.

 

אודי, נבחרת למאמן המצטיין של המחזור, ואתה זוכה בארוחה זוגית בלזרוביץ... ברכות: "תודה רבה לאתר גולר על הבחירה ותודה גם למסעדת לזרוביץ שמעניקה ארוחה זוגית".

 

במחזור האחרון ניצחתם את כפר יונה בתוצאה 4-1, ספר לנו איך התנהל המשחק: "שיחקנו נגד קבוצה שידעה שזה הסיכוי האחרון שלה להישאר בליגה. תנאי המגרש לא היו ממש טובים למשחק כדורגל, אבל ידענו לבוא מוכנים, רגועים ועם מחויבות לנצח את המשחק".

 

אתם ממוקמים במקום ה-3 בטבלה, מה סוד ההצלחה של עמישב העונה? 

"לפי דעתי יש שחקנים טובים מאוד בעמישב וגם הנהלה מצוינת, שאם תחבר הכל הם באמת אנשים מאוד טובים. חדר הלבשה שמח ומחובר ומקווה שזה ימשיך עד סוף העונה".

 

לקראת המשחק הבא אומר כבודי: "השבוע יש לנו משחק נגד קבוצת רואה חשבון שגם מסובכת בתחתית. כל משחק כזה הוא קשה בפני עצמו. נבוא כמו נגד כפר יונה מחוייבים וחזקים ונקווה להמשכיות. יש עוד שישה מחזורים, אנחנו נעשה הכל להמשיך בדרך הזאת".

 

מילה לסיום: "לסיום אני רוצה לאחל לכולם בהצלחה ורק בריאות..וכמובן שוב תודה על הבחירה לאתר גולר ולמסעדת לזרוביץ' ".

 

מאמן המחזור ה-24 בליגה ב' דרום א' בחסות 'לזרוביץ': אודי כבודי (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אודי כבודי המלך (ערן 06-03-2017, 17:24)
    אודי כולם מאחורך המשך לנצח
  2. אודי כבודי תותח (אג 06-03-2017, 17:25)
    לא רק מאמן גם אדם מדהים
  3. בחירה מפוקפקת (יוני 07-03-2017, 15:42)
    לפי דעת רוב הקבוצות מי שמתאים לו תואר זה הוא רק יעקוב טל מאמן אור יהודה, ללא מגרש ללא תנאים מדורגת קבוצתו מקום -4- אחרי חודש מצויין! תמשיכו כך יישר כח