תחזית ליגה ב דרום א'

צביקה לוי נותן את נקודת מבטו האישית: ליגה ב' דרום א' אולי באחת העונות המעניינות ביותר בשנים האחרונות מגיעה לישורת האחרונה לפני סיום הליגה הסדירה ותחילת הפלייאוף

  • על ידי: צביקה לוי
  • 10-03-2017
  • 09:56

צביקה לוי (34), מאמנה של עמישב פ"ת עד לפני כחודש,  בנו של המאמן  עובד לוי, אימן במחלקות הנוער של בני יפו שמשון תל אביב והכח רמת גן ולאחר מכן  היה עוזר מאמן בהכח ר"ג בליגה הלאומית בשיכון המזרח ובעמישב פ"ת עד שקיבל לידיו את מושכות האימון בשנה שעברה בליגה א' בקבוצה מהמלאבס.

 

צפרירים חולון - ללא כל צל של ספק הקבוצה החזקה בליגה עם סגל שחקנים בכיר ומנוסה בדמותם של חיים פונטרומולי, תמיר פור, יחיאל זכריה איציק בן סלומון ועוד... ששיחקו בליגות גבוהות והטביעו חותמם. למרות שבשבועות האחרונים הקבוצה מעט מתקשה לנצח וזה טבעי וידוע שסיבוב שני תמיד יותר קשה אך עדיין הניסיון והאיכות יכריעו והיא תהיה הקבוצה שתסיים במקום הראשון.

 

כשנותרו שישה מחזורים לסוף העונה הסדירה מסתמן ששמשון תל אביב , עמישב פ"ת ואור יהודה יבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון, שעמישב המועדון עם הניסיון הרב ביותר, חומר השחקנים השני בטיבו בליגה והנהלה מסורה שעושה ימים כלילות במטרה לחזור במהרה לליגה א' תתמקם במקום השני ותגיע לפלייאוף עם יתרון הביתיות המשמעותי מאוד.

 

אודי כבודי, יבטיח את המקום בפלייאוף... איך זה ייגמר? (איתן ידגר)

 

ההפתעה הטובה והמרעננת היא ללא ספק שמשון תל אביב שבעונתה השלישית מאז הוקמה ע"י רועי עובדיה ועושה עונה מדהימה עם סגל מאוזן של צעירים מוכשרים, תוצרת מחלקת הנוער קורל אזולאי, גיל רבי ומתי אלגבה לצד וותיקים כמו רולי מוצפי, יניב אמזל ונאור הלוי, שביחד יוצרים חדר הלבשה שמח יתפסו את המקום השלישי.

 

קורל אזולאי, תוצר מוכשר של מחלקת הנוער

 

את המקום הרביעי תתפוס כנראה אור יהודה, אולי הקבוצה עם הכדורגל היפה בליגה אך ללא מגרש ביתי שבשיפוץ שגרם לחוסר יציבות ופגיעה בקצב צבירת הנקודות, אך עדיין עם שחקנים כמו אלירן שערי ויאיר כהן, צדק שעושים את ההבדל עדיין יכולים לחלום על הפתעה מהפלייאוף.

 

יאיר כהן צדק, יעשה עם חבריו הפתעה מהפלייאוף? (אביחי חיים)

 

על המקום החמישי והאחרון יתחרו שלוש קבוצות: טייבה, נחלת יהודה וא.ס חולון שהסיכוי הגבוה ביותר הוא לטייבה בזכות שחקנים איכותיים כמו חן חג'ג' ואיתי אוחיון שיעשו את ההבדל.

אין ספק שהולך להיות מעניין מאוד .

שחקני חולון, תסיים במקום הראשון? (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. צביקה (שם 10-03-2017, 11:05)
    מאמן צעיר ומוכשר אוהבים אותך בעמישב
  2. אחלה מאמן (יאללה שמשון 10-03-2017, 16:19)
    צביקה אתה מאמן גדול עם כבוד ודרך בטוח שתגיע למטרה שלך יאללה שמשון
  3. אור יהודה (אור 10-03-2017, 16:46)
    הכי טובה בליגה
  4. הכח (צביקה 10-03-2017, 19:43)
    מאמן ברמה שחיי תמשחק אוהב תשחקנים והשחקנים אוהבים אותו , יאלה מאמן טוב ויקר הגיע הזמן שתחזור למגרשים ומהר
  5. מאמן ברמה גבוהה (מנהלת הליגה 10-03-2017, 19:43)
    צביקה לוי אתה מאמן מאוד מוכשר,עם ידע רב שראוי וצריך לאמן בליגות הגבוהות, (עצוב שבכדורגל המגעיל שלנו ממנים מאמנים לפי קרבתם וקשריהם ולא לפי יכולתם המקצועית).
  6. רק אור יהודה (חיים 12-03-2017, 13:04)
    היא הקבוצה הטובה מכל קבוצות הפלייאוף, שאפו מגיע למאמן ועוזריו ולחברי ההנהלה על הנחישות למרות שהקבוצה משחקת ומתנהלת במינומום תנאים המאמן מוציא את המקסימום , מגיע ליעקוב טל להיות מאמן העונה!!!