סיכום מחזור 4: ליגה ב' דרום א'

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ,מחזור שבו חגגו הקבוצות האורחות (5 משחקים מתוך 8), מחזור בו אור יהודה מפרקת, שמשון כפר קאסם מנצחת בקושי, צעירי טייבה מנצחת בשמשון ועוד הצגה של הקבוצה המפתיעה מבית דגן... מי ניצחה...? מי הפסידה...? מי הפתיעה...? ומי בדרך לליגה ג'...? הכל בסיכום של המחזור 4 שכבר מתחיל להראות ניצוצות של מה שצפוי לנו בהמשך העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-10-2017
  • 15:04

אור יהודה מפרקת את הקבוצה החלשה של לזרוס 6-0 ומבטיחה עוד שבוע במקום הראשון. הסגל האיכותי והעמוק של אור יהודה, לא התקשה לנצח את לזרוס שמצידה מציגה את אחד הסגלים הפחות טובים שהוצגו בליגה ב' בשנים האחרונות, ושלא יתפלאו אם ימצאו את עצמם בסוף העונה במקום המוביל לליגה ג'.


שמשון כפר קאסם מנצחת בקושי רב את קרית אונו בחוץ 2-1, ונצמדת לאור יהודה בפסגה עם 10 נקודות. קרית אונו שמצידה עשתה הכל כדי לא להפסיד ואף הובילה 1-0 עד לדקה ה-50, לא הצליחה להתמודד עם פערי האיכות האדירים ולבסוף נוצחה. בכפר קאסם שחשבו שהולכים לטייל לליגה א', כבר במחזורים הראשונים הבינו שפיקניק זה לא יהיה.

 

אמנון וייס לא הצליח למנוע את הפסד קבוצתו (איתן ידגר)

צעירי טייבה יצאה למשחק חוץ קשה מאוד מול שמשון וגברה עליה 2-1 , השבוע הסוער שעבר על שמשון עם סאגת המאמן, השפיע ישירות על המשחק ומי שניצל זאת היטב היה צביקה לוי עם ניהול משחק מצוין שקבע שקבוצתו תיצמד לחבורת המובילות. מנגד שמשון עם סגל איכותי מאוד אך ללא שקט מאחורי הקלעים, חייבים להירגע ולתת שקט לקבוצה להציג את היכולת המתבקשת על מנת לעמוד במטרות שהציבו לעצמם.

 

צביקה לוי חוזר עם נקודות חשובות (איתן ידגר)

הקבוצה הלוהטת מבית דגן יצאה למשחק חוץ בנחלת יהודה והביסה אותה 4-0, משהו טוב קורה לקבוצה הצנועה מבית דגן. לפני שנתיים לקח לבית דגן 15 מחזורים על מנת לצבור 11 נקודות, העונה לאחר 4 מחזורים יש להם 10 נקודות, נראה שבניגוד לקבוצות אחרות, בבית דגן הסיקו מסקנות ובנו קבוצה איכותית עם חיזוקים נכונים ופניה לעבר עונה שקטה ורגועה. מנגד משהו חייב להשתנות בנחלת יהודה, קבוצה מאוד מנוסה כמו נחלת לא יכולה להרשות לעצמה להתבזות בביתה!
 

הפועל כפר קאסם ניצחה בביתה 2-0 את פרדסייה. מבחינת כפר קאסם אילו היו נקודות שהם חייבים לקחת וכך קרה, כפר קאסם בסגל הנוכחי היא קבוצת אמצע טבלה, לעומתה הדבר היחיד שיכול לעודד את פרדסייה זה שיריבותיה לתחתית לא צברו נקודות, עונה של קרבות מצפה לקבוצה מהשרון.


שמשון בני טייבה ובני יפו אורתודוכסים סיימו בתיקו מאופס, 2 הקבוצות יכולות להיות מאוכזבות כי שתיהן עם ציפיות להידבק לחלק העליון של הטבלה, ולסיים בפלייאוף העליון, אך עם מה שהתפתח על כר הדשא היה חלוקת נקודות צודקת.
 

בית"ר פ"ת יצאה למשחק חוץ לא קל וניצחה בצורה משכנעת את בני ג'ת 3-0, מעודדת מהשוויון בדקה ה-93 בשבוע שעבר יצאה בית"ר פ"ת לג'ת, במטרה אחת לנצח ולהראות לליגה שפתיחת העונה הצולעת הייתה רק מקל קטן בגלגלים וכי פניה לעבר מרכז הטבלה לפחות. שווה להיות סבלניים כשיש לך סגל טוב ואיכותי ואיתם התוצאות הן רק עניין של זמן. לעומת פ"ת, בג'ת יכולים לבכות על אובדן הנקודות הזה שיכול להיות ויתברר כקריטי.

 

דודו חלף מנצח, אך מה עם היכולת?

 

עמישב ניצחה את רו"ח ת"א 2-1 ורשמה ניצחון בכורה העונה, עמישב שכבר הספיקה להחליף מאמן ממשיכה לא להרשים. על פניו עמישב הייתה יותר דומיננטית במשחק אבל הפנדל שספגה בדקה ה-93 והחמצה נוספת על סף שריקת הסיום חייבים להעיר את החבורה מעמישב לפני שיהיה מאוחר כי נגד קבוצה יותר איכותית זה לא יספיק. ולרו"ח רק נותר לחכות לעונה של סרט מלחמה.

 

ניפגש בשבוע הבא, בהצלחה לכולם!
 

יעקב טל ואור יהודה ממשיכה ביכולת הנהדרת (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוריה (שיכוניה 09-10-2017, 15:39)
    הרסת את הקבוצה לך הביתה דיייייי
  2. הסגל הקיים פחות ממקום 1 כישלון (אור יהודה 09-10-2017, 16:20)
    עם כזה סגל רחב מהשוער בויטר גל יער מאור מרציאנו עידן סהר ארנון תמיר קובי בדש פחות ממקום ראשון כשלון
  3. הרסתם את הקבוצה (נחלת יהודה 10-10-2017, 00:41)
    אין הגנה אין התקפה אין קישור זעזוע דחוף
  4. בושה (חמיס מאונס 10-10-2017, 17:19)
    שמשון כפר קאסם לא עושים כלום מלא כסף תקציב של ליגה א ומשחקים כמו ליגה ג
  5. יפת (אאאאאא 11-10-2017, 00:29)
    היחידי שעושה התקפות בנחלת זה יפת התשןבה ל3