גיא צמח מארח את גיא פרץ: תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 5

לאחר שבשבוע שעבר ניצחתי את יו"ר קרית אונו יניב בוכניק בתוצאה 6-3, השבוע אני מארח את גיא פרץ , יו"ר מ.כ עירוני אור יהודה, לתחזית של המחזור החמישי של ליגה ב' דרום א'. האם פרץ יצליח לגבור עליי? איך יסתיימו משחקי המחזור...? כנסו ותקראו...

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-10-2017
  • 11:05

המפגש של גיא פרץ עם המועדון היה עוד בילדותו בגלגול הקודם של המועדון, שזה עוד נקרא הפועל אור יהודה. אחרי שירותו הצבאי חזר גיא למועדון שהיה בליגה א' ושיחק בו כמה שנים עד שהמועדון קרס כלכלית... לאחר מספר שנים בהן שיחק גיא במועדונים שונים (שמשון ת"א והפועל רעננה) חזר כמאמן להפועל אור יהודה והעפיל עם הקבוצה לליגה ב'.


מתי התבצע השינוי המהותי באור יהודה?
"לפני כשש שנים חזרתי כמאמן למועדון, ויחד עם יאיר משיח ושלומי חזן בנינו תוכנית לקידום המועדון. 
היום אנחנו קוטפים את פירות הסבלנות. המועדון נמצא בהתקדמות קבועה, מחלקת נוער מצוינת עם פירות ראשונים בקבוצה הבוגרת (טל כתב, איתי בגייב, מושיקו רחמים). היום פשוט תענוג לראות את השחקנים עומדים בכל הסטנדרטים הגבוהים שמציבים להם הצוות המקצועי (ההשקעה ומחויבות)".
האם קיימת תמיכה מהעירייה?
"עיריית אור יהודה בראשות הגברת ליאת שוחט עוזרת לנו המון ,לאו דווקא בסכומים גבוהים אלא באוזן קשבת ודלת פתוחה. בקרוב מאד נחנוך את האצטדיון המחודש וזו תהיה קפיצת מדרגה ותחילת הגשמת החזון שלנו".
מה המטרות של הקבוצה העונה?
אני מאוד מקווה שנצליח להגשים בעבור השחקנים, הצוות המקצועי, הבעלים וילדי מחלקת הנוער את חלום העלייה".

 

יעקב טל יחד עם ראש העיר - ליאת שוחט 

 

ועכשיו לתחזית :
הפועל פרדסיה -הפועל קרית אונו

פרץ - כתושב קרית אונו, עם כל הסימפטיה לפרדסיה, מקווה ומאמין שקרית אונו תנצח ותחזור למסלול בליגה, אחרת היא עלולה להסתבך. ההימור שלי: ניצחון לקרית אונו.
צמח - פרדסייה מציגה השנה את אחת הקבוצות הפחות טובות שלה, לעומתה קרית אונו נקלעה לפתיחת עונה לא טובה אבל עם שקט וסבלנות כמו שמקרין היו"ר שלה, תתחיל השבוע רצף של תוצאות חיוביות. ההימור שלי: ניצחון בכורה לקרית אונו.

 

האם אמנון וייס יוביל את קרית אונו לניצחון? (איתן ידגר)
 

בית"ר פ"ת - כפר קאסם שועאע
פרץ -
בית"ר פ"ת במוממנטום טוב מאז המשחק מול שמשון ת"א, ולדעתי הם ינצלו את יתרון הביתיות. ההימור שלי: ניצחון לפ"ת.
צמח –
בית"ר פ"ת תגיע מעודדת מהניצחון בשבוע שעבר, אבל לכפר קאסם יש את המטרות שלה. צפוי לנו משחק אגרסיבי שיסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.


מועדון ספורט בני יפו אורתודוכסים – הפועל נחלת יהודה 
גיא פרץ -
אחרי פתיחת עונה טובה של נחלת הגיע משבר, אני מאמין שלמרות שיפו יהיו טובים יותר, המשחק יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.
צמח -
נחלת תנסה להתאושש מהתבוסה בשבוע שעבר לבית דגן, אבל לפי איך שנראית הקבוצה של עדי לוי זה אולי יקרה רק בשבוע הבא. ההימור שלי: ניצחון ליפו.


רו"ח תל אביב - שמשון טייבה
פרץ - יתרון הביתיות של רו"ח יספיק לתיקו בלבד. ההימור שלי: תיקו.
צמח -
למרות אהבתי לרו"ח במשחק זה פערי האיכות של טייבה יגברו על יתרון הביתיות של רו"ח. ההימור שלי: ניצחון לטייבה.
 

שמשון כפר קאסם-א.ס חולון
פרץ - 
חולון חייבים להתעשת ומהר, אבל השבוע זה לא יעזור להם. ההימור שלי: ניצחון קל לכפר קאסם.
צמח -
הבאנקר של השבוע!!! מדובר ב-2 קבוצות עם פערי איכות גדולים בדיוק כמו פערי התקציב ביניהן. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

עירוני בית דגן-שמשון ת"א
פרץ - שתי קבוצות שיש לי אליהן המון סימפטיה, בית דגן עם היו"ר אלי סניור שעזר לנו תמיד עם המגרש ושמשון ת"א שבימי יגאל הלל הייתי קפטן הקבוצה, מפגש בין קבוצות פלייאוף לגיטימיות. ההימור שלי: תיקו.
צמח -
איזה משחק מצפה לנו בבית דגן. בית דגן הלהיט של הליגה שקברניטיה עבדו בשקט וביסודיות בפגרה, וחיזקו את הקבוצה במקומות הנכונים בעיקר בעמדת השוער צחי שרון שבראשותו הקבוצה ספגה בסך הכל 2 שערים, ובפרמטר הזה ממוקמת במקום הראשון בליגה. מנגד מגיעה שמשון לאחר תיקו והפסד, והמצב אצלה לא רגוע. ההימור שלי: ניצחון לבית דגן.

 

האם שמשון בני טייבה יצליחו לנצח את רו״ח?

 

מועדון ספורט צעירי טייבה -הפועל איחוד בני ג'ת
פרץ - טייבה תנסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלה, ג'ת במשחק מבחן כדי להתברג בחלק העליון. יתרון הביתיות יכריע לטובתה של טייבה לאחר קרב לא פשוט. ההימור שלי: ניצחון לטייבה.
צמח -
מבחן מנטלי אדיר מצפה לצביקה לוי על מנת להביא את קבוצתו מפוקסת ודרוכה לאחר ניצחון החוץ על שמשון. מבחינת חומר שחקנים אין ספק שטייבה עדיפה במיוחד לאחר החתמתם של המגן צ'יצ'יאן בשבוע שעבר והחלוץ איתי אוחיון. ההימור שלי: ניצחון לטייבה.

 

עמישב פתח תקוה -מ.כ עירוני אור יהודה
פרץ - בהזדמנות זו אודה לעמישב על החלפת הביתיות. עמישב קבוצה חזקה שעוד תגיע לחלק העליון, מאחל לדודו חלף לעשות את הדרך למעלה החל מהשבוע הבא. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.
צמח -
חילופי המאמנים זעזעו את המערכת והצליחו לייצר ניצחון ראשון לעמישב שגם הוא כמעט והתפספס, לעומתם אור יהודה עם פתיחת עונה מרשימה ומאמן דומיננטי על הקווים ירצו ניצחון. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

החלפת המאמן זעזעה את המערכת (יוסי סוריק)

 

לסיום: אני מאחל לגיא פרץ ואור יהודה הרבה הצלחה בהמשך העונה, ולדעתי האישית זו הקבוצה שמתנהלת הכי נכון ומציגה סגל שחקנים מצוין עם הרבה תשוקה ומחוייבות, ובמידה וכל אילו ימשיכו לספק תוצאות, מקומה של אור יהודה בשנה הבאה יהיה בליגה א'...

גיא צמח מארח את גיא פרץ: תחזית ליגה ב' דרום א' מחזור 5

הוסף תגובה
תגובות
  1. אהבתי את הגישה של בונים קבוצה ,רק ככה מצליחים! (רועי 12-10-2017, 11:39)
    אור יהודה אכן קוצרת את הפירות של שחקנים צעירים ומוכשרים והגישה של המועדון נכונה וחבל שלא כל המועדונים בליגות הנמוכות פועלים כך, מזמן הבנו שכסף בליגות הללו לא מוביל לשום מקום צריך לקדם שחקני נוער שגדלו במועדונים ועם קצת סבלנות התוצאות יגיעו, תזכרו לא כל שחקן נולד כוכב! הלוואי שעוד קבוצות יאמצו את השיטה ובהצלחה לגיא ולאור יהודה בהמשך…
  2. הקרבה (חוג אוהדים מ כ 12-10-2017, 12:37)
    אור יהודה זה מותג של כדור רגל יש לנו קבוצה בעל יכולות פנטסנטי וקהל מספר אחד והנלה הכי טובה בארץ בזכות הגדול מכולם שלמה חזן ויאיר משיח שפו גדול אז היידה אור יהודה ליגה א
  3. תגובה (שלבי מוחמד 12-10-2017, 18:19)
    לכול אוהדי אכסאל שתדעו יש לנו הנהלה טובה והיא בחרה במאמן גדול והימים יגדו זה ואנחנו מחר יוצאים לדרך חדשה איסאל בסוף העונה תשמח בעליה
  4. אור יהודה זה המועדון הבא (תכלת זה אור יהודה 12-10-2017, 18:21)
    בעוד מס׳ שנים זה לא יפתיע אף אחד אור יהודה תהיה בליגות העליונות
  5. גאי פרץ (חזי יעל 12-10-2017, 18:26)
    גאי אתה אדם יקר למ. כ אור יהודה תודה על העבודה ועל העבודה שאתה עושה לקבוצה ישר כוח
  6. מ.כ אור יהודה (חזי 12-10-2017, 18:57)
    מ.כ אור יהודה קבוצה חזקה אם נהיה מפוקסים ונשחק משחק צוות ננצח בקל , וגם כל קבוצה בליגה , כל הכבוד ליעקב טל , לגאי פרץ , ליאיר משיח, ולשלמה חזן על כל המחשבה והמאמץ שאתם תורמים לקבוצה , בניתם קבוצה מצויינת
  7. הגשמה (חיים 13-10-2017, 08:08)
    בעזרת השם השנה מגשימים את המטרה , בעזרת ההנהלה המאמן ועוזריו וצוות השחקנים המעולים והספסל העמוק חייבים לחשוב רק על עליה!! בהצלחה!!
  8. סיום העונה רק מקום 1 (אור יהודי 13-10-2017, 11:18)
    עם סגל שכזה ארנון תמיר מאור מרציאנו בויטר ועוד פרט למקום 1 יהווה כשלון