גיא צמח מארח את ניקסון פריג': תחזית ליגה ב' דרום א' - מחזור 6

לאחר שבשבוע שעבר אירחתי את גיא פרץ, יו"ר מ.כ עירוני אור יהודה לתחזית שהסתיימה בתיקו, השבוע אארח את ניקסון פריג' יו"ר שועאע כפר קאסם לתחזית של המחזור השישי של ליגה ב' דרום א'. מי ינצח? והאם קבוצתו תנצח השבוע?

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-10-2017
  • 09:58

ניקסון פריג' יו"ר שועאע כפר קאסם הוא איש כדורגל המחזיק בתעודת מאמן בכיר לנוער מטעם UEFA, ניקסון נמצא במועדון מיום הקמתו בשנת 2005. ניקסון , מה אתה יכול לספר לנו על מועדון שועאע כפר קאסם?

"ראשית אני רוצה להודות לך ולאתר גולר על שנתתם לי לעשות את התחזית השבוע, המועדון נוסד בשנת 2005 עם קבוצת בוגרים בלבד בליגה ג'. היום 12 שנה אחרי, קבוצת הבוגרים פותחת את עונתה הרביעית בליגה ב', אבל מה שחשוב באמת זה מחלקת הנוער שפורחת עם מעל 200 שחקנים וקבוצות ליגה בכל השנתונים, כולל הטרום ובנוסף גם בית ספר לכדורגל וכשאני רואה את זה אני מתמלא גאווה".

מה המטרות של שועאע כפר קאסם העונה?

"העונה הזו בנינו סגל איכותי עם שחקני בית איכותיים שרצים איתנו כבר כמה שנים כמו אבולאפי, אמיר פריג', נור סרסור והשוער הוותיק עבדלרחים סרסור. אליהם צירפנו שחקנים בכירים שבראשם רגב וולק שהוא שחקן ואדם משכמו ומעלה עם עבר עשיר בליגות הבכירות, וסליחה אם שכחתי מישהו. כמו שאמרתי סגל מאוד איכותי, ומעל כולם יש את אדם סרסור קפטן קבוצת החופים המצליחה והקפטן לשעבר של הקבוצה שלנו שכיום משמש כמאמן, ומשרה שקט על הקבוצה ועל המערכת כולה. אדם  יאמן אותנו העונה ויש לו אופציה לעוד אחת אם הוא יהיה מעוניין, זה גם המקום לומר תודה למאמן הקודם אילן אטלי. המטרה שלנו העונה היא להיצמד לצמרת לאורך כל העונה וזה ברור לכולם".

ניקסון ממשיך ואומר: "אבל מה שמעניק לי הכי הרבה גאווה זה לראות את מחלקת הנוער המתפתחת שלנו שמספקת שחקנים לקבוצות בליגות הבכירות. היום יש שחקנים שלנו שמשחקים בבני יהודה, מכבי פ"ת, הפועל פ"ת, בית"ר ת"א ועוד... ואני יותר מאשמח שאם בעוד כמה שנים הם יחזרו אלינו לליגה ב' או אפילו לליגה א' ".

 

גיא צמח מארח את ניקסון פריג', תחזית ליגה א דרום...

 

ועכשיו לתחזית :

הפועל קרית אונו - א.ס. חולון

פריג': משחק די ברור, קרית אונו קבוצה שנבנתה טוב והשבוע תארח בביתה את א.ס חולון שעד עתה לא השיגה נקודת ליגה אחת. ההימור שלי: ניצחון לקרית אונו.

גיא: קרית אונו קבוצה שתקווה לניצחון בכורה העונה, ונגד חולון החלשה כנראה שכך יהיה. ההימור שלי: ניצחון לקרית אונו.

 

עמישב פ"ת - שמשון כפר קאסם

פריג': שמשון כפר קאסם קבוצה טובה מאוד ומכוונת לעליית ליגה ועושה זאת קל, אבל דווקא במשחק קשה, עמישב עשתה בשבוע שעבר תיקו מול אור יהודה ועמישב תמשיך את המומנטום במיוחד כשהיא משחקת בבית. ההימור שלי: תיקו.

גיא: משחק שבו עמישב המתאוששת תארח את הקבוצה הנוצצת של שמשון כפר קאסם ופער האיכות בין הקבוצות מוכר וידוע, גם יתרון הביתיות לקבוצתו של דודו חלף לא יצליח לגשר על הפערים. ההימור שלי: ניצחון לשמשון כפר קאסם.

 

שמשון בני טייבה  – מ.כ אור יהודה

פריג': כשבילאל בדיר הגיע לשמשון, זה כבר היתה הצהרת כוונות של טייבה, למרות שבפועל הוא הצטרף מאוחר מדי לבנות קבוצה לעלייה, אך בטייבה נבנתה קבוצה מכובדת בראשות המאמן מאמון עאמר ובמשחק בית לא ירשו לעצמם למבוכה, אפילו אם היריבה היא אור יהודה החזקה. יהיה משחק קשה ומכיוון שאור יהודה עשו תיקו בשבוע שעבר לכן המשחק יגמר ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

גיא: שמשון בני טייבה עם מאמון עאמר על הקווים, תירצה להידבק לצמרת העליונה אבל מנגד אור יהודה קבוצה איכותית יותר, ותרצה להשאיר את המעידה בשבוע שעבר מאחוריה ותנצח את המשחק. ההימור שלי: ניצחון לאורחת מאור יהודה.

 

בליאל בדיר הוסיף הרבה כוח לבני טייבה. ללא ספק נבנתה קבוצה מוכשרת שכנראה תתמודד על העליה עונה הבאה.

 

הפועל איחוד בני ג'ת – עירוני בית דגן

פריג': ג'ת קבוצה שהתחזקה ב-3 שחקנים, שוער ועוד 2 שחקני התקפה. לעומתם בית דגן קבוצה טובה עם זגורי, אבל יתרון הביתיות והמאמן עוואדי יכריעו לטובת ג'ת. ההימור שלי: ניצחון לבני ג'ת.

גיא: פתיחת העונה של בית דגן מצוינת, אבל אי השקט בתוך המועדון בשבוע האחרון, כנראה שלא מבשר טובות. לעומתם ג'ת תרצה לנצל את יתרון הביתיות מה שכנראה יוביל למשחק קשה אבל לא תהיה הכרעה במשחק. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל פרדסייה – בית"ר פ"ת

פריג': שיחקנו עם שתיהן, מדובר בשתי קבוצות עקשניות. פ"ת קבוצה טובה יותר אבל הביתיות של פרדסייה תייצר עבורה נקודה. ההימור שלי: תיקו.

גיא: מבחינתי זה הבאנקר של השבוע. פרדסייה קבוצה חלשה לעומתה פ"ת קבוצה איכותית יותר. ההימור שלי: ניצחון לבית"ר פ"ת.

 

שמשון ת"א – מועדון ספורט בני יפו אורתודוכסים

פריג': יפו שירדו בעונה שעברה מליגה א' בנו סגל איכותי עם שחקנים כמו כגון עמאר יתים ועל הקווים המאמן עדי לוי שאני מעריך אותם מאוד. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

גיא: משחק מסקרן מאוד שמפגיש שתי קבוצות איכותיות וחזקות. שמשון ת"א ירצו לייצר המשכיות משבוע שעבר, אבל כך גם החבורה של עדי לוי. להערכתי המשחק לא יוכרע. ההימור שלי: תיקו.

 

עאמר יתים חלק מהסגל האיכותי של יפו (איתן ידגר)

 

הפועל נחלת יהודה – רו"ח ת"א

פריג': משחק שקול עם יתרון לרו"ח שהתחילה רע מאוד את העונה, והתחילה להתייצב. ההימור שלי: ניצחון לרו"ח.

גיא: סוף סוף אפשר להגיד שרו"ח הגיעה לליגה ומתחילה להציג את הכדורגל הנוקשה שאפיין אותה כל השנים. לעומתה פתיחת העונה הטובה של נחלת סנוורה אותה ומאז היא רק מידרדרת. ההימור שלי: ניצחון לרו"ח.

 

הפועל כפר קאסם שועאע – מועדון ספורט צעירי טייבה

פריג': מטבעי אני לא אוהב לתת תוצאה מקדימה לקבוצה שלי. אגיד חד וחלק, טייבה קבוצה טובה מאוד שכל הזמן מתחזקת והם הצהירו שרוצים לעלות ליגה, ועם החיזוק האחרון החלוץ איתי אוחיון שהוא חיזוק משמעותי ושכל קבוצה הייתה רוצה אותו בסגל שלה, אבל מה שחשוב הוא שהקבוצה שלנו נבנתה טוב והסגל מאוד איכותי. במשחק הבית הקרוב לא ניתן שהמשחק יברח לנו, אני מעריך שיהיה משחק מאוד קשה עם יתרון לנו, מה עוד שאנחנו עם סגל טוב למרות שיש לנו 2 שחקנים לא כשירים בעמדות מאד חשובות והם בספק למשחק. המשחק יסתיים בניצחון שלנו. ההימור שלי: ניצחון לשועאע כפר קאסם.

גיא צמח: איזה משחק מחכה לנו בכפר קאסם, שועאע של ידידי ניקסון תרצה להידבק לצמרת הגבוהה, אבל כך גם צעירי טייבה שלה יש סגל איכותי לא פחות. לדעתי תהיה אוירה מחשמלת בכפר קאסם ומשחק איכותי מאוד שיגמר ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

ניקסון פריג' גאה במועדון שלו! (תאמר סרסור)

 

אני מאחל לניקסון פריג' ושועאע כפר קאסם הרבה הצלחה בהמשך העונה, ולדעתי האישית זו קבוצה שתתברג בסוף העונה בפלייאוף העליון והכי חשוב שימשיכו לנהל מחלקת נוער לתפארת שבוגריה ימשיכו להיות שותפים בסגלים של הקבוצות בליגות הגבוהות.

גיא צמח מארח את ניקסון פריג': תחזית ליגה ב' דרום א' - מחזור 6 (מני בן ארי ותאמר סרסור)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מהכפר (א 20-10-2017, 14:47)
    יחיו יסבלו הקנאים תוך ארבע שנים נהיתא בקותרות אחירים אוכלים את הלב בהצלחה בתפקיד החדש אבו אלעבד תלמד
  2. מהכפר (א 20-10-2017, 14:49)
    תלמד חברים של עאדל בדיר מבאים לו עשרים אלפ קלות
  3. למה רק ליגה ב דרום א מה עם השאר (לוגס 20-10-2017, 17:25)
    למה אתם מסקרים באופן חד צדדי רק ליגה אחת ואת כל השאר בכלל לא? אתר מקצועני צריך להתנהג אחרת