סיכום מחזור 8 : ליגה ב' דרום ב'

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב'. מחזור שבו קרית מלאכי מפרקת , אדומים אשדוד מאבדת נקודות , מכבי באר שבע מביסה , מודיעין מנצחת ועירוני אשדוד מתמקמת לבדה במקום הראשון . מי ניצח? מי הפסיד? מי הפתיע ? הכל בסיכום של המחזור ה-8 במחוז דרום ב'.

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-11-2017
  • 11:56

תוצאת המחזור ללא ספק שייכת לקרית מלאכי ,שמביסה את בית שמש 9-1. קרית מלאכי רצתה להתאושש מההפסד הכואב בגמר הגביע לעירוני אשדוד בפנדלים אבל כבר בדקה השלישית דווקא בית שמש עלתה ליתרון משער של נמרוד שמש  , אבל כנראה שזה בדיוק מה שקרית מלאכי היתה צריכה . מאותו הרגע קרית מלאכי השתלטה על המשחק והיכרתה ללא רחם בבית שמש שמצידה הצטערה שהעירה את המפלצת מקרית מלאכי. עד לסיום הבקיעה קרית מלאכי 9 שערים לרישתה של בית שמש האומללה , כבשו לקרית מלאכי : דור נגר 3, דוד מנשרוב 2, זוהר קסאפו 2, רונן מץ וגל אסולין.

 

עירוני אשדוד מנצחת בביתה את ירוחם החזקה 1-0. מבחן אופי לא פשוט לחניכיו של שרון מרציאנו נגד קבוצת הצמרת מירוחם שקיוותה לנצח ולהתקרב מרחק של  2 נקודות לאשדוד אבל כשיש לך שחקני קלאצ' ובמשחק הקרבה ללא פשרות יתרון האיכות של עירוני אשדוד הודגם בדקה ה46 , כששהב פשאי המצוין מבשל ליוסי פליקר "הגולר" של עירוני שקובע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון הזה והתוצאה שהגיעה מרהט עירוני אשדוד מוצאת עצמה בודדה בפיסגה .

 

יוסי פליקר, מביא עוד ניצחון לאשדוד. צילום: מוטי קדוש.

 

אדומים אשדוד מסיימת בתיקו נגד צעירי רהט . צעירי רהט במגרשה ידועה כקבוצה עיקשת ואגרסיבית במיוחד . כבר בדקה ה 20 עלתה רהט ליתרון משערו של אבו סמיר עלא , אשדוד מצידה עשתה כל שביכולתה על מנת להשוות את המשחק ומצאה את השיוויון בדקה ה 73 משערו של רחמים צ'קול . מרגע הבקעת השער ועד לסיום ניסו האדומים לנצח את המשחק בכל מחיר ומה שלא עשו לא צלח . בסיום תיקו 1-1 שמוריד את האדומים למקום השני .

 

מ.ס באר שבע מביסה במגרשה את בני יצ'אלאל 5-0. באר שבע החזקה רצתה לנצח על מנת להידבק לצמרת הגבוהה ולעלות למקום ה-3 , משריקת הפתיחה ועד סיום המשחק היתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו הקבוצה מבאר שבע , שכבר במחצית הובילה 3-0 משערים של : אדם בוכריס, אייל דיין ודודו פלס. במחצית השנייה המגמה נשארה ועד לסיום באר שבע כבשה עוד 2 שערים משער עצמי של אדם סייג ושער של יצחק חגי . בני יצ'אלאל ינסו להתאושש מהתבוסה בשלישי הקרוב נגד אדומים אשדוד אבל המשימה קשה ביותר.

 

עירוני מודיעין מנצחת בחוץ 2-1 את עירוני נתיבות. האחרונה בטבלה מעודדת מניצחון הבכורה במחזור הקודם יצאה למשחק חוץ קשה מאד בנתיבות והצליחה להפתיע את הקבוצה המקומית שממוקמת ערב המחזור במקום ה-6 . מודיעין עם משחק הקרבה ולחימה מנצחת2-1 משערים של ערן חדד ועומר טולדנו , הישווה זמנית לנתיבות ירין אבוקסיס .זהו ניצחונה השני ברציפות מאז הגעתם של מאמן הקבוצה דני רודיטי ,עוזרו גיא סרוסי ומנהל הקבוצה כפיר מלול , בדרך הזו עירוני מודיעין לא תרד ליגה .

 

קהל האדום של אשדוד. מי יעלה ליגה? אדום או צהוב של העיר אשדוד? צילום: יח"צ. 

 

גבעת זאב מסיימת בתיקו 0 את משחקה נגד עירוני שדרות . כבר בדקה החמישית שדרות נותרת ב10 שחקנים לאחר הרחקתו בצהוב שני של בן אלפסי , גבעת זאב אומנם שלטה במשחק אבל לא הצליחה לממש את יתרונה , המשחק הסתיים ללא שערים וללא הכרעה .

 

בני אילת מסיימת בתיקו 1 את משחקה נגד מעלה אדומים . ניצחון היה מעלה את מעלה אדומים למקום ה3 אבל בני אילת שממוקמת עמוק בתחתית הבינה את מצבה וניסתה בכל כוחה לקחת לפחות נקודה מהמשחק נגד קבוצת הצמרת של מעלה אדומים . בדקה ה22 העלה קבדה ווטטו את מעלה אדומים ליתרון שהחזיק בדיוק 3 דקות עד שליאור כהן הישווה את התוצאה ובדיעבד קבע את תוצאת המשחק 1-1 וקובע חלוקת נקודות בין הקבוצות .

 

מכבי באר שבע מסיימת בתיקו 1 במגרשה נגד שיכון המזרח . משחק על 6 נקודות של 2 קבוצות תחתית הסתיים ללא הכרעה . בדקה 37 עלתה באר שבע ליתרון משער עצמי של יהודה אלירז , בדקה 67 דניאל סהלו הישווה ל1-1 וקבע חלוקת נקודות בין 2 הקבוצות שעדיין מצויות עמוק בתחתית .

 

ניפגש בשבוע הבא , בהצלחה לכולם .

קהל עירוניה רוצה לראות את קבוצתו עולה לליגה א. צילום: מוטי קדוש.

הוסף תגובה
תגובות
  1. שרון חיטמן הגרוע מאמן מודיעין לשעבר (מודיעיני 05-11-2017, 12:14)
    אם לא היו עושים את הטעות הנוראה כשמינו אותך למאמן, היינו היום בצמרת
  2. שדרות (שדרות 05-11-2017, 13:19)
    עוד פלופ שחקן שמרוויח פי 3 משחקנים אחרים חסר אחריות בושה כספי ציבור על מה ולמה ניהול פח כולל המאמן
  3. שרון חיטמן נעלם (ציפורי 06-11-2017, 13:06)
    מה חשבת שרון שאתה מאמן.....?יש לך קול גוזל ובנוסף זלזלת בשחקנים שאימנת...את מי אימנת עד היום יה חתיכת כלום ושום דבר, חפש מקצוע אחר