סיכום מחזור 8: ליגה ב' דרום א'

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א'. מחזור שבו שמשון כפר קאסם מנוצחת בחוץ, שימשון מנצחת , שועאע מביסה , רו"ח מובסת ורק צעירי טייבה בשלה ... מי ניצח? מי הפסיד? מי הפתיע?ומי עדיין ללא נקודות ? הכל בסיכום של המחזור ה-8 והמעניין שהיה לנו .

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-11-2017
  • 17:03
מה היה לנו השבוע?
בני ג'ת מביסה בביתה את רו"ח ת"א 5-0. התפרקות זה מה שקרה לרו"ח ת"א שלא השכילה לכבוש במחצית הראשונה ועד לדקה ה67 התוצאה עדיין היתה 0-0 ואז הגיע המבול 5 שערים של בני ג'ת שקבעו נוק אאוט לרוח תא שמצידה אסור לה להתפרק בצורה הזו , להפסד כזה יש משעויות מנטליות לא פשוטות ומנגד בני ג'ת תרצה להמשיך ולהתקדם במעלה הטבלה .
 
ציון עזרא, הביא ניצחון גדול על שמשון כפר קאסם. צילום: איתן ידגר.
 
נחלת יהודה מנצחת את שמשון כפר קאסם 1-0.הפתעת המחזור !! אל תשפשפו את העיניים זו באמת התוצאה , אפקט המאמן מכה שוב ציון עזרא ,שחזר לקווים במשקומות של דודי בכר. נחלת יהודה שרק רצתה לסיים את המשחק ללא תבוסה הציגה משחק לחימה יוצא מהכלל והצגה יוצאת מגדר הרגיל של שוערה ברק אברג'יל  ובדקה ה71 מי אם לא רוני אוחנה המצוין כובש לזכותה של נחלת ושולח את שמשון כפר קאסם על שלל כוכביה לעשות חשבון נפש ולהפנים שלעלות ליגה זה לא טיול .
 
צעירי טייבה מנצחת בחוץ  4-0 את ביתר פ"ת . התוצאה לא משקפת את מה שאירע במגרש בסירקין . במחצית הראשונה פ"ת היתה טובה יותר אבל לא השכילה לתרגם את היכולת ליתרון בתוצאה ודווקא טייבה סיימה את המחצית ביתרון משערו של מתן בן נעים . במחצית השנייה טייבה השתלטה על המשחק וסגרה סיפור עם 3 שערים של איצי אוחיון , צ'יקו דננבויים וויוסף והיב , בסיום 4-0 חלק ועוד שבוע במקום הראשון לקבוצתו של המאמן הצעיר צביקה לוי.
 
צביקה לוי, המאמן הצעיר והמוכשר מוביל את קבוצתו מטייבה למקום הראשון. צילום: איתן ידגר.
 
שמשון תל אביב מנצחת במגרשה את אור יהודה 2-1 . שמשון אירחה במגרשה את אור יהודה החזקה בידיעה שרק ניצחון יחזיר אותה למאבק ישיר על העלייה , דווקא אור יהודה עלתה ליתרון משערו של קובי בדש על סף סיום המחצית הראשונה ,אבל למחצית השניה עלתה שמשון עם רוח לחימה ורצון להוכיח שהיא קבוצת צמרת לכל דבר וביצעה מהפך תוך 6 דקות משערים של הרכש החדש אביתר נדלר ורפי סגל , הניצחון של שמשון מקפיץ אותם היישר אל המקום השלישי לעומתה אור יהודה תנסה לחזור למסלול הניצחונות כבר בשבוע הבא .
 
קרית אונו מסיימת בתיקו ללא שערים את משחקה נגד עמישב פ"ת . עמישב קיוותה לייצר את ניצחונה ה-3 ברציפות אבל מנגד קרית אונו ניסתה לייצר עוד נקודות על מנת להיחלץ מהמקום אליו נקלעה עקב פתיחת עונה רעה מאד , בפועל קיבלנו משחק של 2 קבוצות ,שלא רוצות להפסיד וזה התבטא בתוצאה תיקו 0 בסיום .
 
שמשון בני טייבה מנצחת בחולון את א.ס 1-0 . הרבה שינויים קורים בא.ס חולון לאחרונה ,סגל השחקנים משתנה כל הזמן והקבוצה מתחזקת אבל זה עדיין לא מתבטא בטבלה. אני לא הייתי מספיד אותם כיורדת בטוחה לאור השינויים ,אבל במשחק נגד טייבה הפרשי האיכויות באו לידי ביטוי ובדקה ה60 חן לוי הרכש החדש של טייבה קבע את תוצאת המשחק, והורחק לאחר מכן. ניצחון חשוב לטטיבה אבל משחק הבא תצטרך להתמודד ללא חן לוי.
 
פרדסייה מסיימת את משחקה נגד בית דגן בתיקו 2 . פרדסייה קיוותה לחגוג ניצחון ראשון העונה אבל נגד בית דגן של השנה מדובר במשימה לא פשוטה , משחק רב אירועים התקיים בפרדסייה כאשר קיבלנו משחק בין 2 קבוצותו שרוצות לנצח , בסיום תיקו 2-2 .
 
שועאע כפר קאסם מביסה במגרשה 4-0 את בני יפו אורתודוקסים . ניצחון משכנע של שועאע כפר קאסם דווקא נגד קבוצתו החזקה של עדי לוי . כפר קאסם השתלטה על המשחק מהפתיחה וכבר בדקה ה15 עלתה ליתרון משערו של רגב וולק , המשחק המשיך בשליטה של המקומיים שלעיניי הקהל הביתי כבשו עוד שלושה שערים מרגלייהם של עלא עראר , עמיד קשוע וחוארי וליד . ניפגש בשבוע הבא , בהצלחה לכולם .  

סאלם אבו סיאם משמשון כפר קאסם. לא הצליחו לנצח את נחלת יהודה. צילום: איתן ידגר

הוסף תגובה
תגובות
  1. ציון עזרא (נחלתיה 06-11-2017, 07:26)
    מאמן תותח אוהבים אותך