כפר קאסם ראו את האור

היום התקיים מחזור מספר 9 בליגה ב דרום א. שמשון כפר קאסם' על שלל כוכביה הביסה את שמשון ת"א בקלות 0-3 משערים של יוסף אבו לאבן, איוב סבית ואמיר בדיר. שי מאור, מאמן כפר קאסם:"פתיחה ברגל ימין. הפגרה באה לנו טוב, להתאמן טוב ובעיקר להתחזק ב 3-4 שחקנים חדשים"

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-11-2017
  • 20:05

שמשון כפר קאסם, מי שהצהירה על רצונה לעלות לליגה א' בתום העונה אירחה את שמשון תל אביב שגם היא נחשבת לאחת הקבוצות הטובות והחזקות בליגה ב' מחוז דרום א'. כפר קאסם אירחה במגרש הסינטטי שגרם למשחק להיות איטי יותר אבל בפועל ראינו שתי קבוצות שקולות ששוות אומנם צמרת בליגה ב'  אבל כפר קאסם רצתה יותר והיתה בעיקר  יעילה יותר ליד השער, כבשה שערים קלים הרבה בגלל טעויות של שחקני תל אביב אבל בעיקר יכולים להיות מרוצים מניצחון משכנע על אחת הקבוצות החזקות בליגה ומפתיחה ברגל ימין של המאמן שי מאור שהגיע רק לפני יומיים לקבוצה. 

 

תמיר שקולניק  משמשון ת"א. צילום באדיבות אתר מיזאן.

 

רפי סגל, שחקנה של שמשון ת"א.  צילום באדיבות אתר מיזאן

 

 

 המשחק נפתח עם לחץ של כפר קאסם כאשר כבר בדקה 20 לערך סאלם אבו סיאם מכניס כדור לרחבה הגנת שמשון ת"א עושה טעות יוסף אבו לאבן אומר תודה לוקח את הכדור ומול דין אזולאי לא מתבלבל וכובש. דקה 40 לערךיאיר כהן צדק מוסר לאבו סבית פורץ לרחבה וספק מנסה להרים ספק בועט לשער והכדור הולך לפינה הקרובה של דין אזולאי 2-0 לכפר קאסם.

 

רפי סגל מת"א נלחם מול קישור של כפר קאסם. צילום באדיבות אתר מיזאן

 

סאלם אבו סיאם עם הכדור. צילום באדיבות אתר מיזאן

 

סולימנוב, שחקן מעל הליגה. צילום באדיבות אתר מיזאן

 

דקה 42 פנדל לזכות כפר קאסם. כחלון בועט לשער ובלם תל אביב נוגע ביד. סאלם אבו סיאם בועט חלש גבוהה ודין אזולאי הודף לקרן. (פנדל שני שסאלם מחמיץ.

 

דקה 45 קרן של יאיר כהן צדק עולה לרחבה. ולאחר עירבוביה הכדור הגיע לאמיר בדיר שכובש מקרוב. עד המחצית אבו לאבן יכול היה לכבוש עוד שני שערים אך החמיץ. מחצית 3-0 .

 

מחצית שניה לא היו הרבה אירועים למעט הרצון של שתי הקבוצות לכבוש אך לא הגיעו למצבים מיוחדים ושני השוערים לא נאלצו לעבוד קשה מדי. לסיכום: שמשון כפר קאסם פתחו ברגל ימין וחילפוי המאמנים הורגש היטב. השחקנים רצו יותר נראו מחוייבים .

 

 

עדנאן סרסור, בעל הבית בשמשון כפר קאסם. "שמשון ת"א קבוצה טובה, וכל קבוצה יכולה להפתיע. חייבים לבוא מוכנים"

 

עדנאן סרסור הבעלים של הקבוצה:" האמת ראיתי רק את המחצית השניה והיא היתה שקולה. שמשון ת"א קבוצה טובה מאד וגם סימפטית ומגיע לה על זה כל הכבוד. אני שמח שהחברה שלנו למרות הפציעות הרבות הצליחו לשמור על רשת נקיה. שמח על הניצחון. מוקדם עדיין  לדבר על העתיד אבל חשוב להמשיך ככה. ומה שבטוח, אסור לזלז באף קבוצה בליגה, כי כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת."

 

שמעון ועקנין, מאמן שמשון ת"א: המשחק הכי קל שהיה יכול להיות לנו. מאיביות שהשחקן עוזב לשוער ומקבלים גוח בהרמה. שחקן מנסה להרים נכנס. הכל מקרי אצלם. חילקנו מתנות. היה קל מדי. שמשון נותנים לשחק. הפסדנו בגלל נאיביות. מי שנאבי משלם.

 

שמעון וקנין, מאמנה של שמשון ת"א, "הקבוצה היתה נאיבית וקיבלנו גולים קלים". 

 

משה סולמינוב, קשרה של שמשון כפר קאסם בתגובה:" פצחנו ברגל ימין את המשחק . ניצחון חשוב להמשך הדרך והמטרה שלנו ברורה. הכי חשוב שנקווה להמשכיות. מאחלים בהמלחה לשי ולקבוצה. שי כחלון בתגובה:" שיהיה לנו וחשי מאור בהצלחה. שבעה נחגוג בסוף העונה.

 

איוב אבו סבית:" היה משחק טוב שלנו במחצית הראשונה. שלטנו במשחק. להבדיל מהמשחק הקודם מול נחלה שהפסדנו היום ניצלנו מצבים וניצחנו. שמח על הניצחון הפנים קדימה. הליגה עוד ארוכה

 

איוב אבו סבית, "ניצלנו מצבים". צילום באדיבות אתר מיזאן

 

שי מאור, מאמן שמשון כפר קאסם בתגובה:" שמח שפתחנו ברגל ימין ואני שמח שהגיעה הפגרה. אני חושב שהפגרה באה לנו בזמן. נעבוד קשה נתחזק ב 2-3 שחקנים טובים ובעיקר נבוא חזקים להמשך העונה. יש לנו מטרות וזאת רק ההתחלה. "

צילום באדיבות אתר זידאן.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אנחנו נעלה (אור יהודה 07-11-2017, 21:00)
  2. משמשון עד שמשון לא קם כשמשון (שמשון 07-11-2017, 21:09)
    העיקר ששימשון נצחה
  3. מחצית ראשונה היה צריך להגמר 6 אפס,אם שמשון תא לא עושה חילופים במחצית שנייה היה נגמר 7-8 גולים לפחות (מחמוד 07-11-2017, 21:27)
  4. וקנין אתה חי בסרט (מורד שעשוע 08-11-2017, 13:20)
    חלששששששששש איזה משחק אתה מדבר של אתמול חחחחחח תגיד תודה שלא נגמר 8 אפס
  5. מזה התקציבים האלה בליגה ב? (אק 08-11-2017, 13:44)
    אין מישהו שנותן את הדעת על מאיפה בא הכסף הזה בקבוצות מהמגזר?
  6. מאור להחליף כמה שחקנים פחחח קיבלתה גלקטיקוס לא מספיק לך (דני 08-11-2017, 15:33)
    כבר מכין תירוצים יש לו סגל שהוא צריך להסתדר איתו ולא להתחיל לחפש שחקנים חדשים...לליגה ב' זה הכי טוב שאפשר.
  7. מחצית שניייה שמשון תא היו הרבה יותר טובים ואם קצת מזל יכלו להשוות, ניפגש בסיבוב הבא ונדבר… (שמשוני 08-11-2017, 17:31)