"מתחייב להשאיר את הלב על המגרש בכל משחק עד לליגה א'"

כך אמר החלוץ משה עמר, לאחר שבג'ת החליטו לא להחתים את החלוץ המצוין היה ברור למשה שדרכו לאור יהודה סלולה, לאחר שעוד בעונה שעברה הייתה נכונות מצד שני הצדדים שישחק במועדון. עד כה משה כבש שלושה שערים והוא מרגיש באור יהודה כמו בבית

  • על ידי: גיא צמח
  • 22-11-2017
  • 08:34

משה, מה אתה אומר על פתיחת העונה שלכם, גם בליגה וגם בגביע?

"הגעתי בפתיחת העונה למשחק הליגה הראשון, שהתחיל מצוין וגם ההמשך היה טוב מול קריית אונו וכפר קאסם, אך אז הגיעו רצף של 7 משחקים ב-20 יום, דבר שמכביד על כל קבוצה בכל הרמות, בטח ובטח בליגות הנמוכות והעומס הראה את אותותיו עם שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בליגה, אך בגביע השגנו 2 ניצחונות. לא נראינו משכנעים על המגרש, אך כל זה תוצר של התקופה העמוסה, כך שמבחינתי הגביע מסתמן כהצלחה, והחלום זה להתקדם כמה שיותר. מבחינת הליגה כרגע אני די מאוכזב, בעיקר מעצמי מכיוון שאני יודע שאנחנו מתאימים יותר למקום ראשון ובטח לא רביעי בפער של 5 נקודות".

 

אפשר לומר שהפגרה באה לכם בזמן?

"הפגרה הגיעה אלינו ברגעים הכי טובים שיכולנו לבקש, כך שכל הפצועים בדמות ארנון תמיר, מאור מרציאנו וכוכב אחוול יחזרו, והתאוששות מלאה של כל השחקנים כולל אני תביא אותנו למשחקים הבאים רעבים ונחושים לחזור לפסגה".

 

איפה לדעתך נראה את אור יהודה בסוף העונה מבחינת מיקום?

"השאיפה העיקרית שלי ושל כל אחד, שמשתייך למועדון הכדורגל של אור יהודה היא לסיים במקום הראשון ולעלות לליגה א' ".

 

איך התחושה לקראת החזרה לאיצטדיון המחודש?

"האצטדיון החדש פשוט מדהים! סוף סוף אחרי שנה וחצי של סבל בקבוצה אנו יכולים לחזור לבית שלנו. זה הזמן להוריד את הכובע בפני המאמן יעקב טל וכל הצוות על שהצליחו לאמן קבוצה בתנאים הכי מינימליים שיש ולהביא את הקבוצה לנגיעה מליגה א' בעונה החולפת. כל זה צריך לתת לנו רוח גבית חזקה מאוד וביחד עם הכישרון שקיים בקבוצה הזו מהראשון ועד אחרון השחקנים, לעוף קדימה למקום הראשון ולהפוך את ביתנו למבצרנו. אותי זה פשוט מרגש ומחייב מאוד להראות להנהלת הקבוצה ולקהל שיחזור לאצטדיון, שאנחנו כאן כדי לעלות לליגה א' ".

 

האצטדיון העירוני באור יהודה, בקרוב הוא שב לפעילות (מ.כ אור יהודה)

 

מבחינה אישית איך אתה מרגיש באור יהודה?

"כשהגעתי לאור יהודה הבנתי למה זה הרגיש לי כבחירה הטבעית, האנשים מדהימים והחום של כל הסובבים שם, מבחינתי האישית כמו שהצהרתי בתחילת העונה 'שאני מחפש את אתגר העליה הבא', ומצאתי בית חם ומקום מאוד מסודר מכל הבחינות, ששואף להגיע כמה שיותר גבוה ומגיע לו להגיע לשם".

 

מילה לסיום: "מכאן בהזדמנות זו אני מתחייב להשאיר את הלב על המגרש בכל משחק עד לליגה א' ".

משה עמר נחוש לסייע לקבוצתו לעלות לליגה א' (ליעוז צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לב ונשמה (חוג אוהדים 22-11-2017, 09:20)
    משה עמר צריך לתת מעצמו קצת יותר בשביל לעלות ליגה צריך לתת גולים ולא דיבורים אז משה להתחיל להתאורר לבשביל הקהל שלנו אז קדימה מ כ אור יהודה עולה עולה
  2. חייב לנו נקודות (חיים 22-11-2017, 09:31)
    פיספסת הרבה שערים עד עכשיו מקווה שתתחיל כבר להבקיע. בהצלחה
  3. חייב לנו נקודות (חיים 22-11-2017, 09:31)
    פיספסת הרבה שערים עד עכשיו מקווה שתתחיל כבר להבקיע. בהצלחה
  4. אור יהודה כרגע אכזבה אולי יגרדו פלייאוף עליון אים יתעוררו (רפי 22-11-2017, 11:55)
    הרבה שחקנים טובים שלא מתחברים חכמים רק על הקבוצות חלשות.