ליגה ב' דרום ב': סיכום מחזור ה-10

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום ב', ואיזה מחזור היה לנו! 25 שערים, שכמעט מחציתם הובקעו במשחק אחד, עירוני אשדוד מסיימת בתיקו, אדומים מנצחת, מעלה אדומים מרסקת, מ.ס באר שבע, עירוני מודיעין ושיכון המזרח מנצחות בחוץ, מכבי ב"ש מנצחת בביתה וצעירי רהט מסיימת בתיקו. הכל בסיכום של המחזור ה-10 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה...

  • על ידי: גיא צמח
  • 28-11-2017
  • 17:34

בית"ר גבעת זאב – עירוני מודיעין - 1-0

עירוני מודיעין משיגה ניצחון חשוב מאד בגבעת זאב משער בודד של רז מזרחי. מודיעין סופרת כבר ארבעה ניצחונות רצופים בעידן של מאמנה דניאל רודיטי. ניצחון זה ממקם את מודיעין במקום ה-7, ועם המשכיות ניתן יהיה להסתכל אפילו לעבר הפלייאוף העליון. מנגד גבעת זאב מאבדת נקודות יקרות בבית ותנסה להשיג אותן בשבוע הבא נגד מ.ס באר שבע החזקה.

 

דניאל רודיטי מאמנה של עירוני מודיעין סופר 4 ניצחונות רצופים

 

מעלה אדומים – עירוני בית שמש - 1-11

כן זו לא טעות כתיב... מעלה אדומים פירקה את בית שמש 11-1, משערים של דניאל דרעי שסיים עם רביעייה, נאור אסרף (שלושער), בר לוי, גל בכר, ארז אור וקבדה ווטטו. אסף עזו כבש וצימק ל-2-1 על סף הירידה למחצית. משהו לא טוב קורה לקבוצה של אלי משען, שועל קרבות ותיק וזו לא התבוסה הראשונה שקבוצתו סופגת.

 

דניאל דרעי מסיים עם רביעייה ענקית ברשת של מעלה אדומים

 

מ.ס ירוחם – מ.ס שיכון המזרח - 1-0

ניצחון חשוב מאד לקבוצה מראשון לציון על ירוחם בירוחם, משער בודד של שליו נונה בדקה ה-33. שיכון המזרח במשחק ללא פשרות והרבה אופי, מנצחת בחוץ את ירוחם החזקה ויוצאת עם 3 נקודות יקרות מאד שנותנות הרבה אויר ומרחיקות אותה 3 נקודות מהמקום ה-13 המוביל בסוף העונה למשחקי ההצלבה על הירידה.

 

עירוני נתיבות – אדומים אשדוד - 3-1

המשחק נפתח טוב מאד דווקא עבור המארחת מנתיבות כשבדקה ה-35 עלתה ליתרון 1-0 משערו של האשם אלעתמין, אך השער הזה היה הדבר הכי טוב שקרה לאדומים מאשדוד שתוך דקה השוו משערו של לישי ביטון, אשדוד הייתה צריכה לחכות עד לדקה ה-85 ש"המאסטרו" שלה דוד רביבו יבצע את המהפך המיוחל ובדקה ה-96 שמעון צאנאלו קבע את תוצאת המשחק. ניצחון זה מחזיר את אדומים אשדוד לפסגה בצוותא עם עירוני אשדוד.

 

אדומים אשדוד חוגגת ניצחון נהדר (מדיה אדומים אשדוד)

 

מכבי באר שבע – עירוני שדרות - 1-3

באר שבע ידעה שבביתה היא חייבת לקחת נקודות על מנת להיחלץ מהתחתית הבוערת, וכך היה. באר שבע שלטה ועלתה ליתרון 3-0 משערים של סולימאן אבו כף וצמד של סתיו סיסו. שדרות הצליחו רק לצמק משער בדקה ה-77 של ערן זגר, מכבי באר שבע מנצחת משחק חשוב מאד ומשיגה 3 נקודות שמקפיצות אותה מהמקום ה-15 למקום ה-12. עירוני שדרות ממשיכה את ההתדרדרות האיטית שלה לאחר פתיחת עונה מצוינת.

 

עירוני אשדוד קרית מלאכי - 0-0

משחק בין שתי הקבוצות שיסיימו בסוף העונה במקומות 1-3, מזג האוויר הסוער והמגרש הסינטטי באשדוד גרמו למשחק להיות איטי יותר, וככל שהזמן חלף, שתי הקבוצות שיחקו על מנת לא להפסיד וסיימו את המשחק בחלוקת נקודות צודקת. המרוויחה הגדולה מהתוצאה היא אדומים אשדוד שניצחה ונדבקה לעירוני אשדוד במקום הראשון. מילה טובה מגיעה לקהל של שתי הקבוצות שהגיע ועודדו לאורך כל המשחק.

 

משחק קשוח ללא הכרעה באשדוד (מוטי קדוש)

 

צעירי רהט – בני יצ'אלאל - 1-1

משחק בין 2 קבוצות שתילחמנה עד סוף העונה בתחתית וינסו להיחלץ מירידה, וכך גם נראה המשחק שלא התעלה לרמה גבוהה. עלא אבו סמיר העלה את רהט המקומית ליתרון, אך בדקה ה-43 אדל וונדה קבע את תוצאת המשחק, 1-1.

 

בני אילת – מ.ס באר שבע - 1-0

במשחק ששוחק כבר ביום חמישי, ניצחה באר שבע באילת 1-0 משערו של אור לוי בדקה ה-80. ניצחון זה מבסס את מקומה של באר שבע במקום ה-5 המוביל לפלייאוף העליון ובמרחק של 3 נקודות מהמקום השישי. מנגד אילת עדיין ללא ניצחון וממוקמת במקום האחרון שמוביל בתום העונה לליגה ג'.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: מלך השערים של הליגה דניאל דרעי ממעלה אדומים, כובש 4 שערים לרשתה של בית שמש ועוזר לקבוצתו לקבוע את תוצאת המחזור 11-1! דרעי מעלה את מאזנו העונה ל-13 שערים והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

מאמן המחזור: פיני עייש מאמנה של אדומים אשדוד, מנצח משחק לא פשוט בנתיבות ומעלה את קבוצתו למקום הראשון בצוותא עם עירוני אשדוד, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון. עוד ראויים לציון: יצחק אבו, מאמנה של שיכון המזרח ודניאל רודיטי מאמנה של מודיעין שהשיגו ניצחונות חשובים מאד.

קבוצה מצטיינת: שיכון המזרח מנצחת משחק חוץ קשה מאד מול קבוצת הצמרת מירוחם. הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

סיכום מחזור 10 ליגה ב' דרום ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. 30.12.17 (לוגסי 28-11-2017, 17:44)
    סרדינים יום הדין מתקרב
  2. שחרור עזוב תכסף אם יש בך עדיין טיפת כבוד תתפטר שנה שעברה ירון משה בלי סוללה של רכש עשה יותר ממך אבל (אילתי 28-11-2017, 20:22)
  3. קילקל לנו עונה (שרוני 30-11-2017, 13:22)
    שרון חיטמן קילקל ואנחנו מתקנים את הקבוצה של מודיעין....
  4. כנסו דחוף (מודיעני 30-11-2017, 15:42)
    מי החכמולוג שמינה את שרון חיטמן בתחילת העונה למאמן במודיעין? ושרון בכלל לא מאמן... לא חבל על פתיחת עונה כזאת גרועה בגלל מינוי של ליצן.....?