אור יהודה חוזרת מהפגרה עם ניצחון

שועאע כפר קאסם אירחה את אור יהודה למשחק שבו שתי הקבוצות חייבות לנצח על מנת להידבק לחלק העליון של הטבלה, במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ניצחה אור יהודה מפנדל של ארנון טמיר בדקה ה-90 והוכיחה שאופי לא חסר לה. יעקה טל:"ניצחון חשוב להמשך, חוזרים לשחק בבית לאחר שנה וחצי"

  • על ידי: אורי רחביה , גיא צמח
  • 27-11-2017
  • 08:38

המחצית הראשונה התנהלה בעיקר במרכז המגרש, שתי הקבוצות שחזרו מהפגרה שמרו ובעיקר דאגו לא לספוג ובכך הסתיימה המחצית הראשונה בתוצאה 0-0.

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של אור יהודה ובדקה ה-47 קיבלנו רגע של מחלוקת, יוני יקיר (הטוב במגרש) ניצל את מהירותו מול הגנת כפר קאסם והוכשל ע"י שחקן כפר קאסם יוסף אבו ראש, שהיה האחרון בדרך לשער, אך שופט המשחק פסק בעיטה חופשית וכרטיס צהוב בלבד. חמש דקות מאוחר יותר, כפר קאסם נותרה ב-10 שחקנים כאשר עירון כהן סופג צהוב שני.

 

מרגע זה ועד סוף המשחק, שחקני אור יהודה לחצו ותקפו על מנת להשיג את הניצחון, אבל נאלצו לחכות עד הדקה ה-89, שבה ארנון טמיר חודר לרחבה ומוכשל, הפעם השופט לא מהסס ומורה על בעיטה מהנקודה הלבנה. אותו ארנון טמיר לקח את האחריות ומבקיע את הפנדל וקובע את תוצאת המשחק 1-0 לאור יהודה. אור יהודה ממוקמת כעת במקום הרביעי, ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון.

 

"מקווים לצאת לדרך חדשה", יעקב טל (רמי גרידיש)

 

תגובתו של יעקב טל מאמנה של אור יהודה: "משחק קשה מאוד בחוץ נגד קבוצה ביתית, לנו זה היה משחק מאוד חשוב לאחר שני הפסדים. הפגרה באה לנו בדיוק בזמן, היה לנו פצועים ועומס של משחקים מטורף. אני מקווה שיצאנו לדרך חדשה ובטוח שהיכולת של תחילת העונה תחזור, במיוחד שאנחנו חוזרים אחרי שנה וחצי לבית בעזרת ה' ".

 

תגובתו של כובש שער הניצחון ארנון טמיר: "כמובן שאנחנו שמחים לחזור לנצח אחרי תוצאות לא טובות לאחרונה, הפגרה באה לנו בזמן לחזור לעצמנו. אני שמח שידענו לקחת את הנקודות במשחק מאוד קשה. ברמה האישית אני שמח לחזור אחרי פציעה ולהבקיע שער ניצחון. אין יותר מתוק מזה, ארנון מוסיף ואומר, המטרות היו ונשארו לסיים כמה שיותר גבוה בשאיפה לעליית ליגה".

ארנון טמיר מעניק ניצחון ו-3 נקודות יקרות לאור יהודה

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה אור יהודה חוזרים הבייתה ביום שישי (משה 27-11-2017, 08:52)
    אור יהודה באש ובמים
  2. דם ויזע (חוג אוהדים 27-11-2017, 10:12)
    אור יהודה זה הלב שלנו תמיד נצעד איתך באש ו מים יאללה מ כ אור יהודה רוצים מלחמה
  3. דם ויזע (חוג אוהדים 27-11-2017, 10:12)
    אור יהודה זה הלב שלנו תמיד נצעד איתך באש ו מים יאללה מ כ אור יהודה רוצים מלחמה
  4. רק עליית ליגה (חיים 27-11-2017, 10:19)
    בעזרת השם מקווים שהניצחון יביא איתו את המיפנה המיוחל מה שכל האוהדים מצפים .
  5. רק עליית ליגה (חיים 27-11-2017, 10:19)
    בעזרת השם מקווים שהניצחון יביא איתו את המיפנה המיוחל מה שכל האוהדים מצפים .
  6. חייבים כל משחק לשים שלישיה!!! (אלון 27-11-2017, 18:52)
    כל משחק השחקנים צריכים לבוא בטירוף חוץ משמשון כפר קאסם אין שם קבוצה חזקה. חייבים לעלות ליגה השנה.