ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-10

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים! שמשון כפר קאסם מנצחת ועולה לפסגה, צעירי טייבה מנוצחת בביתה, בית"ר פ"ת שמשון בני טייבה , עמישב פ"ת ואור יהודה מנצחות בחוץ, שמשון ת"א ופרדסייה מנצחות בבית ורק א.ס חולון עדיין ללא נקודת ליגה. הכל בסיכום של המחזור ה-10 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה...

  • על ידי: גיא צמח
  • 28-11-2017
  • 16:27

בני יפו אורתודוכסים – בית"ר פ"ת : 2-1

במשחק ששוחק כבר בשבוע שעבר ניצחו חניכיו של טל לוי את בני יפו אורתודוכסים משערים של ניסן ספיר מפנדל ושער ניצחון בדקה ה 96 של גולן בכר, בתווך יפו השוותה ל-1-1 משער של עופר סער, בית"ר פ"ת משכיחה לגמרי את פתיחת העונה הלא טובה שלה ונדבקת לצמרת.

 

הפועל קרית אונו – שמשון בני טייבה : 1-0

המשחק נפתח בסערה כאשר כבר בדקה הראשונה חן לוי הקפיץ מעל יקיר קרטה שוערה של קרית אונו וארז שמואלי דחק את הכדור פנימה על קו השער והעלה את טייבה ל-1-0. תוצאה שנשמרה עד לסיום, בדקה ה-30 הורחק חן לוי באדום ישיר שפלט מילים מיותרות. הרחקה זו נתנה רוח גבית לקרית אונו להשתלט על המשחק ולתקוף אבל הגנת טייבה עמדה איתנה והצליחה לקחת 3 נקודות יקרות מאד.

 

ארז שמואלי כובש שער הניצחון לשימשון בני טייבה. מאמון עאמר, מאמנה המצויין של בני טייבה משקיף.  

 

צעירי טייבה – עירוני בית דגן : 3-2

איזה משחק היה לנו בטייבה, מוליכת הטבלה הייתה חייבת ניצחון על מנת לחזור למסלול הניצחונות והמשחק נפתח בדיוק כמו שקיוו בטייבה. שני שערים במחצית הראשונה של רפי עמרן וצ'יקו דננבאום וטייבה כבר מוליכה 2-0 בדרך לניצחון, אבל מה שקרה החל מהדקה ה-45, אפילו גדול האופטימיסטים מבית דגן לא יכול היה לחזות. כרטיס אדום של שוערה של טייבה שנגע בידו מחוץ לרחבה הפך את המשחק, בית דגן צימקה טרם הירידה למחצית ל-2-1 משער של אלמוג סמט כהן. במחצית השנייה בית דגן השלימה מהפך ענק עם צמד שערים של החלוץ בן ה-41 אילן כהן - שאפו! את המשחק סיימה טייבה עם 9 שחקנים כאשר גם צ'יקו דננבאום הורחק. 

 

שמשון ת"א – א.ס חולון : 0-3

שמשון הגיעה חדה למשחק וניצחה אותו כבר במחצית הראשונה משערים של קורל אזולאי, ריף פרץ ואביתר נדלר. שמשון ת"א ממוקמת במקום ה-3 ומרוחקת רק 4 נקודות מהמקום הראשון ממנו עולים לליגה א' בסיום העונה. מנגד א.ס. חולון חייבים להתעורר ומהר למרות שכבר עכשיו נראה כי יש כבר יורדת אחת לליגה ג', למרות ממה שאנחנו מבינים יש בעלי בית חדשים בחולון, ומניסיון העבר הם ישאירו את הקבוצה בליגה...

 

פרדסייה – רו"ח ת"א : 1-2

משחק על 6 נקודות - בתחושה הזו עלו שחקני פרדסייה למשחק נגד רו"ח ת"א. פרדסייה במשחק לא טוב בלשון המעטה הצליחה לבצע מהפך ולהשיג 3 נקודות יקרות מפז. המשחק דווקא התחיל טוב עבור האורחים כשהבלם אוריאל אזולאי העלה את רו"ח ליתרון כבר בדקה ה-2, אבל יחזקאל הראל ושי רוטמן ביצעו את המהפך והשאירו את הנקודות בפרדסייה, בדקה ה-89 רו"ח נותרה ב-10 שחקנים כשמתן מלכא קיבל צהוב שני ואדום.

 

בני ג'ת – שמשון כפר קאסם : 3-1

המשחק התחיל מצוין עבור בני ג'ת שכבר בדקה ה-11 העלה עידו אביטן את המקומיים ל 1-0, כנראה שזה בדיוק מה שהיה צריך שי מאור על מנת להעיר את קבוצה וכך קרה, עד למחצית כפר קאסם השוותה את התוצאה משער של מוחמד גאפר ובמחצית השנייה השתלטה על המשחק לחלוטין, וכבשה עוד 2 שערים מרגליהם של שי כחלון וסאלם אבו סיאם. ניצחון זה מעלה את כפר קאסם בחזרה לפסגה ולפי איך שזה נראה, שם היא גם תסיים את העונה ותעלה לליגה א'.

 

נחלת יהודה – עמישב פ"ת : 4-2

משחק מטורף היה לנו בסינטטי בראשון לציון שכבר בדקה ה-12 העלה אורי שת את עמישב פ"ת ליתרון, אבל צמד שערים של יניב סבג קבעו את תוצאת המחצית 2-1 לנחלת יהודה. המחצית השנייה הייתה שייכת לחניכיו של דודו חלף שכבשו 3 שערים מרגליהם של שירן היימן וצמד של נתנאל ועקנין. הניצחון מצמיד את חלף וקבוצתו לצמרת ובכלל נראה שמשהו טוב קורה בעמישב מאז הגיע המאמן.

 

שועאע כפר קאסם – עירוני אור יהודה : 1-0

במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה ניצחה עירוני אור יהודה את שועאע כפר קאסם מפנדל בדקה ה-90 של ארנון טמיר. אור יהודה חוזרת למאבק על העלייה ובגדול תוך שהיא מראה אופי רב בניצחון בדקה ה-90. 

 

שער חשוב של ארנון טמיר מעניק לאור יהודה 3 נקודות יקרות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: דודו ציקשווילי, בלמה של שמשון בני טייבה עמד כחומה בצורה כנגד התקפותיה של קרית אונו, והיה חלק משמעותי בניצחון של קבוצתו ששיחקה במרבית הדקות עם 10 שחקנים והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

ראוי לציון: אילן כהן הבלתי נגמר שכובש 2 שערים לטובת קבוצתו בית דגן.

 

דודו ציקשוילי בלמה המצויין של שמשון טייבה מהאחראים העיקריים לניצחון. זוכה בארוחה זוגית מתנת בר המסעדה השמייח ה"לזרוביץ".

 

מאמן המחזור: שי מאור משיג ניצחון חשוב במשחק לא קל בג'ת ומעלה את קבוצתו בחזרה למקום הראשון והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון. עוד ראויים לציון: יהודה זגורי, יעקב טל ודודו חלף שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

שי מאור מאמן המחזור שמשון כפר קאסם שלו מנצחת ועולה למקום הראשון. גם לו מגיע ארוחה זוגית...

 

קבוצה מצטיינת: הבחירה השבוע קלה, הקבוצה הצנועה מבית דגן מבצעת מהפך 3-2 בחוץ נגד המוליכה מטייבה לאחר שפיגרה כבר 2-0. הקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון. יש לציין את יהודה זגורי שניצח עם בית דגן את צעירי טייבה וכמובן את יעקב טל מאמנה אור יהודה שהוביל את קבוצתו לניצחון מרשים על שועאע כפר קאסם.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-10

הוסף תגובה
תגובות
  1. שירן בניגור היימן (אוהד עמישב 29-11-2017, 06:49)
    איך אתר מכובד כמו שלכם לא עושה תמונה עם כתבה על השחקן הטוב בליגה סוחב את עמישב על הגב לבד עם גולים ובישולים ומביא את כול הנקודות לעמישב שחקן מוכשר שחקן ענק יכול בכול ליגה וישנה את תןצאת המשחק לבד בכול רגע