שמשון כפר קאסם מנצחת את הדרבי

הדרבי הגדול של כפר קאסם בליגה התקיים כאשר לא פחות מ-600 אוהדים נלהבים הגיעו לראות את הקבוצה החמה של העיר משמשון שמתמודדת חזק על העליה מול שועאע כפר קאסם הוותיקה והטובה. שמשון השיגה ניצחון משער של איוב אבו סבית בדקה ה-34

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-12-2017
  • 09:01

הדרבי הגדול של העיר כפר קאסם, הפגיש לנו למשחק צמרת את שועאע כפר קאסם מצד אחד ומן הצד השני הייתה את שמשון כפר קאסם שנמצאת במקום הראשון אשר השקיעה משאבים גדולים כדי לעלות ליגה עוד העונה כשהחתימו סוללה מכובדת של שחקנים מוכשרים וטובים.

 

המשחק החל לעיני כ-600 צופים, אנשי הכפר שבאו כדי לראות קצת כדורגל טוב ומהנה. והמשחק לא אכזב ברמתו כשהוא נפתח שקול כאשר ראו שכבר למן הפתיחה שתי הקבוצות רוצות להכריע את המשחק, ויודעות שניצחון במשחק הזה הוא לא רק ניצחון ושלוש נקודות ליגה, אלא הרבה יוקרה שמסתתרת מאחורי המשחק בעיקר לאור אי ההצלחה שנוחלת מ.ס. כפר קאסם בליגה א' דרום.

 

המשחק נפתח עם הרבה אמוציות והרבה הקרבה כששתי הקבוצות נלחמו על כל כדור, משחק מאוד שוויוני כשהתקפה רודפת התקפה. שתי הקבוצות הראו הרבה מחויבות ורצון רב לנצח את המשחק, אבל הכל השתנה בדקה ה-34 כשרמי אבו לאבן פרץ על הקו והוציא רוחב לאיוב אבו סבית שקבע 1-0 לשמשון כפר קאסם. 

 

לעד לסיום המחצית שמשון כפר קאסם יכולה הייתה להכפיל את התוצאה אבל החמיצו מצבים טובים והמחצית מסתיימת ביתרון של שער בודד לשמשון.

במחצית השנייה, שמשון כפר קאסם רצתה לשמור על התוצאה, בעוד שועאע כפר קאסם רצתה להשוות אבל חוסר ברגל מסיימת לא אפשר לה לאזן את התוצאה והיא יורדת מנוצחת מהמשחק. ללא ספק ראינו שתי קבוצות חזקות בכוחן שרוצות לנצח את הדרבי הראשון של כפר קאסם בליגה ב' מזה הרבה שנים.

 

שי מאור יודע שבמשחק כזה, הדבר הכי חשוב הוא הנקודות (מני בן ארי)

 

שי מאור, מאמנה של שמשון כפר קאסם בתגובה: "משחק פחות טוב שלנו, אבל מה שהכי חשוב בדרבי זה הניצחון ולא משנה איך. לדרבי יש חוקים משלו כאשר הכי חשוב הניצחון. הרבה לב ונשמה ניצחו את המשחק, הייתה אווירה טובה עם הרבה קהל והרבה אנשים מכובדים מהכפר. הרבה אנשי כדורגל הגיעו ואפילו ראש העיר היה נוכח. היה משחק טוב עם מתח ואני שמח שניצחנו. אנחנו עם הפנים קדימה".

איוב אבו סבית מביא ניצחון יוקרתי לשמשון כפר קאסם (צילום באדיבות אתר מיזאן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם (אחמד 05-12-2017, 12:19)
    בכפר קאסם יש רק מ . ס כפר קאסם