ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-13

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 25 שערים, 4 ניצחונות בית , 3 תוצאות תיקו, וניצחון חוץ בודד . המוליכה שמשון כפר קאסם מביסה, אור יהודה מנצחת במשחק צמרת, נחלת יהודה מנצחת בדקה ה-90, שועאע כפר קאסם מנצחת בחוץ, רו"ח ת"א משיגה תיקו בחוץ, שמשון בני טייבה מאבדת נקודות יקרות בביתה , בני יפו אורתודוכסים חוזרת לנצח ונקודה ראשונה ללזרוס חולון העונה. הכל בסיכום של המחזור ה 12 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה.

  • על ידי: גיא צמח
  • 18-12-2017
  • 18:34

שמשון כפר קאסם – בית"ר פתח תקוה: 0-4

הקבוצה הטובה בליגה אירחה בביתה את בית"ר פתח תקוה והלמה בה לא פחות מארבע פעמים. איוב אבו סבית (צמד), עידן חג'ג', ויוסף אבו לאבן כבשו לכפר קאסם שהגדילה את יתרונה בצמרת ל-4 נקודות מהמקום השני, ונראה שלא תהיה מי שתעצור את כפר קאסם בדהירה שלה לליגה א'.

 

משחק מצוין לחניכיו של שי מאור והפנים למשחק בשבוע הבא נגד צעירי טייבה 

 

מ.כ אור יהודה – צעירי טייבה: 0-1

משחק כדורגל מצוין התפתח באצטדיון המדהים של אור יהודה בין 2 קבוצות הצמרת, קצב גבוה והרבה אירועים ליד שני השערים הובילו לשער בודד של משה עמר, אבל איזה שער מדהים זה היה. עמוק במחצית הראשונה התעופף משה כמר החלוץ המצוין ובמספרת קבע את תוצאת המשחק. השער העיר את טייבה אבל יכולת פנטסטית של שוער אור יהודה גל פלמנבאום השאירו את הנקודות באור יהודה. בעקבות הניצחון אור יהודה חלפה על פני טייבה בטבלה והתמקמה במקום ה-2 מרחק 4 נקודות מהמוליכה.

 

ביתה הוא מבצרה - אור יהודה בניצחון ענק באיצטדיון החדש (מ.כ אור יהודה)

 

נחלת יהודה – שמשון ת"א: 2-3

איזה משחק היה לנו בנחלת יהודה כאשר הקבוצה המקומית אירחה את קבוצת הצמרת של שמשון תל אביב, 4 דקות טרם הירידה למחצית, יניב סבג הבלתי נגמר מעלה את נחלת ליתרון. בדקה ה-69 ריף פרץ משווה, 7 דקות מאוחר ניר אבו מעלה את נחלת שוב ליתרון. 4 דקות מהסיום בר הרניק משווה וכאשר כולם כבר השלימו עם השוויון, כדור שוער ארוך עמוק בתוספת הזמן הגיע היישר אל המחליף דור כליף שנכנס 5 דקות קודם לכן ובקור רוח מגלגל את הכדור אל הרשת וקובע ניצחון חשוב לנחלת. הדבר היחיד שצפוי במשחקים של נחלת יהודה זה ששום דבר לא צפוי.

ריף פרץ - הפעם השער שלו לא הספיק לנקודות עבור שמשון (גיא צמח)

 

עירוני בית דגן – רו"ח ת"א: 2-2

בית דגן ההפתעה הנעימה של העונה אירחה במגרשה את קבוצת התחתית של רו"ח תל אביב לתיקו רב שערים. משחק מותח ואטרקטיבי בסיומו הובקעו ארבעה שערים, שניים לכל קבוצה. בית דגן הובילה פעמיים משערים של אלמוג סמט כהן וגל גוטליב , מנגד כבשו לרו"ח סלאמה מוחמד ומתן מלכא.

 

מתן מלכא - שער מצוין שלו הספיק רק לשיוויון (גיא צמח)

 

שמשון בני טייבה – בני ג'ת: 2-2

קרב של 2 קבוצות אמצע טבלה שמעוניינות בסוף העונה למצוא את עצמן בחמישייה הראשונה ובמקום המוביל לפלייאוף העליון. קיבלנו משחק מעניין עם לא מעט מצבים ועם ארבעה שערים. בני ג'ת האורחת הובילה פעמיים מרגליהם של שחף נעימי ואברהם חי, טייבה איזנה פעמיים מרגליהם של וסאם סינדיאני ויוסף אבו צעלוק. טייבה במגרשה חייבת לנצח אחרת לא תוכל לעמוד במטרות שהציבה לעצמה.

 

עמישב פ"ת – שועאע כפר קאסם: 2-0

שתי הקבוצות רוצות להעביר את העונה בשקט אבל בליגה שניצחון אחד יכול להקפיץ אותך כמה מקומות למעלה ולתת אויר להמשך. מי שהפנימה את זה מהר יותר הייתה כפר קאסם שהשכילה להבקיע שני שערים מרגליהם של עלא עראר ועירון כהן. ניצחון זה מיקם אותה במקום ה-7, לעומתה עמישב עם רצף משחקים פחות טוב חייבת לנצח במשחק הבא כשתתארח בפרדסייה.

 

בני יפו אורתודוכסים – קרית אונו: 1-3

יפו עם 7 משחקים ללא ניצחון ידעו שהפסד נוסף במשחק על 6 נקודות יסבך אותם עוד יותר, ונגד קרית אונו הם עלו מרוכזים ונחושים וכבר בהפסקה הובילו ביתרון של שני שערים מצמד של עופר סער. למחצית השניה עלתה קרית אונו שונה והצליחה למצק מרגליו של כפיר עטיה אבל סלים סכחפי מיפו קבע את תוצאת המשחק 18 דקות לסיום המשחק. קרית אונו מצוייה עמוק בתחתית והשינוי חייב להגיע כמה שיותר מהר אחרת עשויים למצוא עצמם בקרבות ההישרדות בתום העונה.

 

א.ס חולון – פרדסייה: 0-0

1170 דקות חיכו בחולון על מנת לחגוג נקודת ליגה ראשונה אחרי 12 הפסדים רצופים. משחק בין 2 הקבוצות שנועלות את הטבלה לא התעלה לרמה גבוהה. פרדסייה נאלצה לסיים את המשחק ב-10 שחקנים לאחר שהראל יחזקאל הורחק בדקה ה-80. חולון מבחינתה עצרה את הסחף ובתקווה לצאת לדרך חדשה ואולי בגלל הנקודה הראשונה שנאספה בחנוכה יהיה לחולונים ולקהל שמלווה אותם תמיד נס והקבוצה תישאר בליגה.

 

יש שוער בשער, נקודה ראשונה ומשחק ראשון שא.ס חולון לא סופגת הרבה בזכות שוערה צחי שרון

 

מצטייני המחזור

שער המחזור: משה עמר חלוצה המצוין של אור יהודה עם שער מדהים במספרת שמקנה ניצחון ענק לאור יהודה, שחקנים גדולים נמדדים במשחקים גדולים – שאפו! משה זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

שער ענק של משה עמר מועמד רציני לשער העונה (גיא צמח)

 

שחקן המחזור: גל פלמנבאום שוערה המצוין של אור יהודה, השאיר במו ידיו וגופו את הנקודות במשחק נגד צעירי טייבה החזקה והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

פלמנבאום עם משחק ענק משאיר את הנקודות באור יהודה (יאיר שמואל)

 

מאמן המחזור: יעקב טל משיג 3 נקודות יקרות עבור קבוצתו במשחק יוקרתי וחשוב, שבעקבותיו אור יהודה עולה למקום השני והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון .

עוד ראויים לציון: ציון עזרא, עדי לוי, אדם סרסור, מאמון עאמר ושי מאור שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

קבוצה מצטיינת : נחלת יהודה הקבוצה הכי לא יציבה בליגה, אבל איזו הצגה נתנה נגד קבוצת הצמרת של שמשון תל אביב עם שער ניצחון בדקה ה-92, והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-13

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (יוסי 18-12-2017, 21:58)
    עם כסף קטן אור יהודה עולים ליגה
  2. צחי שרון הנשמה של לזרוס (צחי תישאר אוהבים אותך 19-12-2017, 21:43)
    תישאר אחי אוהבים אותך
  3. נחלת יהודה (אבי מנולי 26-01-2018, 19:32)
    דור כליף הכוכב העולה