צהוב עולה: 3-0 לעירוני אשדוד נגד מ.ס באר שבע

במשחק במסגרת המחזור ה-14 של ליגה ב' דרום ב', אירחה עירוני אשדוד המדורגת במקום השני את השלישית מ.ס באר שבע, וכצפוי המשחק סיפק אין ספור אירועים, אבל בעיקר משחק קשוח ללא פשרות של 2 הקבוצות. אשדוד עלתה עם הרכב כמעט מלא אך מי שגנב את ההצגה הוא דווקא שחקן הרכש החדש, שזהו משחקו הרביעי בלבד ועד עתה שיחק רק 30 דקות במצטבר, יובל אלמקייס נכנס בדקה ה-56 והיה בלתי ניתן לעצירה בדרך לשלושער חלומי וניצחון חשוב מאד 3-0, שבוע לפני הדרבי החשוב מול המוליכה והיריבה המושבעת אדומים אשדוד

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-12-2017
  • 19:10

עירוני אשדוד לפני שריקת הפתיחה - חבורה לוחמת (מוטי קדוש)

 

המשחק נפתח בשליטה של עירוני אשדוד שתקפה ללא הרף את הגנת באר שבע, שחקני באר שבע הגיעו חדורי מוטיבציה וניסו בכל כוחם להוציא משהו מהמשחק הזה ושיחקו קשוח ללא פשרות, מספר מצבים של התקפת אשדוד נבלמו על ידי הגנת באר שבע. בדקה ה-36 האירוע המשמעותי הראשון של המשחק , שופט המשחק עומר פרץ מרחיק את אלעד אלקרט מבאר שבע והאורחת נותרת ב-10 שחקנים, מרגע זה ראינו רק קבוצה אחת על המגרש את עירוני אשדוד שתקפה בעיקר דרך המגנים שלה שתמכו ללא הרף בהתקפה אבל כל הניסיונות עד למחצית לא הולידו דבר כאשר שוערה של באר שבע ביכולת טובה שומר על רשת נקייה, תוצאת המחצית 0-0.

 

ברוך דגו - המאסטרו של עירוני אשדוד (מוטי קדוש)

 

המחצית השנייה נפתחה באותה צורה שהסתיימה הראשונה, אשדוד תוקפת אבל לא מצליחה למצוא את הרשת עד שהגיע האירוע השני המשמעותי של המשחק, בדקה ה-56 הימר מאמן אשדוד שרון מרציאנו על התקפה והכניס את החלוץ יובל אלמקייס, שהגיע לפני כחודש מעירוני בית דגן לצידו של יוסי פליקר, 4 דקות והחילוף השתלם הרמה של המגן הימני המצוין נדב עמר מוצאת את ערן מלכין שבנגיעה הוריד למרכז הרחבה ויובל אלמקייס דוחק מקרוב 1-0 לעירוני אשדוד.

 

אלמקייס כובש וחוגג עם החברים (מוטי קדוש)

 

נדב עמר מגנה הימני של עירוני אשדוד תוקף ללא הרף (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד הבינה שזה הזמן לנצל את המומנטום ולהכריע את המשחק, בדקה ה-75 כדור ארוך נשלח לעברו של יוסי פליקר שמהאוויר בסיבוב הוריד לאלמקייס, והאחרון חולף על פני שוערה של באר שבע ובועט בשמאל וקובע 2-0 לעירוני אשדוד.

 

יוסי פליקר - משחק טוב שלו למרות שלא כבש (מוטי קדוש)

 

10 דקות לסיום אלמקייס משלים שלושער חלומי כאשר בועט מתוך הרחבה כדור עצמתי שפוגע בידו של בלם באר שבע אבל אלמקייס לא לוקח שבויים ומסתער על הריבאונד וקובע 3-0 לעירוני אשדוד, בתחילה היה נראה כי השופט יבטל את השער ויפסוק לכדור עונשין מ-11 מטרים אבל לאחר התייעצות קצרה עם הקוון הוא מאשר את השער.

 

יובל אלמקייס בלתי ניתן לעצירה (מוטי קדוש)

 

עד לסיום הייתה יכולה אשדוד להגדיל את התוצאה אבל הסתבר בסיום שהשער בדקה ה-80 קבע את תוצאת הסיום 3-0 ענק לעירוני אשדוד ושישי בלתי נשכח למספר 5 של עירוני אשדוד יובל אלמקייס.

 

שרון מרציאנו מאמן עירוני אשדוד משמאל ביצע חילוף מנצח (מוטי קדוש)

 

מילה לסיום: אי אפשר לסיים סיקור בלי להחמיא שוב ושוב לקהל מאשדוד, 800 צופים שלא מפסיקים לעודד גם כשלא הולך ונותנים משמעות ממשית לביטוי השחקן ה-12. בסיום עודדו האוהדים וקראו בקריאות רק תביאו את הדרבי בשבוע הבא. בשבוע הבא חגיגה אדירה וצפי ל-2500 צופים במשחק העונה הראשון בין היריבות העירוניות הממוקמות במקומות הראשון והשני ונראה שהאליפות והכרטיס לליגה א' יוכרע במשחקים בין 2 הקבוצות – לפנטזיונרים שבינינו שחולמים כי העלייה תוכרע במחזור האחרון יש למה לצפות.

גיבור הניצחון יובל אלמקייס מונף על הכתפיים (מוטי קדוש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יום הדין מתקרב (סרדינים 24-12-2017, 20:52)
  2. האדומים מחרבנים בתחתונים (צהוב 24-12-2017, 22:14)
    הם בפחד מטורף כי הפסד שלהם והם יצרכו לברוח למערה בצפון
  3. אנחנו מביאים רמקולים (טובי 24-12-2017, 23:02)
    אין לנו בט נגד הקהל של עירוני בעידוד
  4. קהל של מוצצים (טובי 25-12-2017, 09:17)
    בדרבי נפרק אותכם לגורמים . סרדינים
  5. מי זאת מ ס באר שבע ? (אדומים 25-12-2017, 11:58)
  6. ברוך דגו ישחיל לכם (אלי 25-12-2017, 18:10)
    כמו שהשחיל ליובנטוס בליגת האלופות יפחים