ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-14

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 34 שערים, 4 ניצחונות חוץ, 3 ניצחונות חוץ ותיקו. המוליכה שמשון כפר קאסם מסיימת בתיקו אצל השלישית, אור יהודה מנצחת בדקה ה-90 במשחק צמרת, שמשון תל אביב, עמישב פתח תקוה ורו"ח תל אביב מנצחות בחוץ, בית"ר פתח תקוה, בני ג'ת ושועאע כפר קאסם מנצחות בבית. הכל בסיכום של המחזור ה-14 שמראה בדיוק מה מצפה לנו בהמשך העונה

  • על ידי: גיא צמח
  • 26-12-2017
  • 09:35

צעירי טייבה – שמשון כפר קאסם : 2-2

המארחת קיוותה לנצח ולצמק את הפער משמשון כפר קאסם ל-2 נקודות אבל במחצית הראשונה נראה שנשארה בחדר ההלבשה וחניכיו של שי מאור השתלטו על המשחק והובילו במחצית 2-0 ויכלו להגדיל את התוצאה, אבל כמאמר הקלישאה מי שלא כובש סופג ולמחצית השנייה טייבה עלו למגרש כמו מלוע של תותח וצמד של צ'יקו דננבאום קבע 2-2. התוצאה הזו עשתה טוב בעיקר לאור יהודה שצימקה את הפער מהפסגה ל-2 נקודות בלבד.

 

צביקה לוי, הוציא את קבוצתו למחצית השנייה כמו מלוע של תותח (איתן ידגר)

 

עירוני בית דגן – מ.כ אור יהודה : 4-3

המשחק הטוב ביותר העונה התרחש בשישי האחרון בבית דגן, קבוצתו של יהודה זגורי חתומה על אחת מפתיחות העונה היותר טובות שידעה הקבוצה ומדורגת הרבה מעבר לציפיות של קברניטי הקבוצה ומול אחת המועמדות העיקריות לעליה אור יהודה הייתה ראויה לפחות לנקודה וכל זאת ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-30 לאחר הרחקתו של גיא עובדיה. בית דגן הובילה ראשונה משער של אלמוג סמט כהן , צמד של אור יהודה קובע מהפך, לא חולפת דקה וגל גוטליב משווה ל 2-2 במחצית, משה עמר מעלה את אור יהודה ליתרון אבל אילן כהן בשער מרהיב במספרת משווה בדקה ה-90, נגמר? לא ולא! עמוק בתוספת הזמן רונן מגעיד קובע 4-3 ענק לקבוצתו של יעקב טל שמצמקת את הפער מהמקום הראשון ל-2 נקודות בלבד לאחר תוצאת התיקו של המוליכה שמשון כפר קאסם.

 

אור יהודה מנצחת בבית דגן ומצמקת את הפער מהפיסגה ל-2 נקודות בלבד (מ.כ אור יהודה)

 

אילן כהן כבר לא ילד אבל עם שער מדהים שלא רואים כל יום 

 

קרית אונו – שמשון תל אביב : 4-1

קרית אונו מהתחתית קיוותה להפתיע ולנצח במגרשה את שמשון תל אביב מהצמרת אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד, השמשונים הגיעו מפוקסים ועם צחי שרון בשער וניצחו את המשחק ללא קושי מיוחד משערים של ריף פרץ (צמד), רועי עובדיה וקורל אזולאי. קרית אונו הצליחה רק לצמק משער של כפיר עטיה.

 

בלם כובש ריף פרץ עם צמד נגד קרית אונו משלים 5 שערים ב-5 משחקים - מדהים!

 

הפועל פרדסייה – עמישב פתח תקוה : 3-2

פרדסייה הלפני אחרונה הגיעה במטרה לנצח ולקחת 3 נקודות יקרות במטרה להתקדם בטבלה ובפתיחה הכל נראה ורוד , פרדסייה הובילה 2-0 כבר בדקה ה-25 אבל זה בדיוק מה שהיה צריך על מנת להעיר את עמישב ואת מלך השערים שלה שעד הדקה ה-80 כבש שלושער והעניק ניצחון ענק נגד פרדסייה הנלחמת על חייה, ניצחון זה מקפיץ את חניכיו של דודו חלף אל המקום ה-10.

 

בית"ר פתח תקוה – א.ס חולון : 0-1

שער בודד של שלמה שוקר בדקה ה-52 העניק ניצחון חשוב מאד לבית"ר פ"ת שקטעה רצף של 2 הפסדים רצופים ועדיין ממוקמת חזק במאבק על הפלייאוף העליון. בחולון הגיעו מעודדים מנקודת הבכורה שהשיגה בשבוע שעבר אבל השבוע זה לא עזר והקבוצה חזרה לסורה בדרך הבטוחה לליגה ג'.

 

בני ג'ת – נחלת יהודה : 0-4

בני ג'ת התשיעית אירחה את העשירית למשחק אמצע טבלה והמנצחת תקבל דחיפה קדימה , בפועל קיבלנו משחק חד צדדי בשליטה מוחלטת של הקבוצה המקומית שהלמה בקבוצה מראשון לציון 4 פעמים מרגליהם של עדן בן מנשה (צמד), אור אליהו ועמרו אבו שאח. נחלת יהודה ממשיכה במגמה שלה להיות הקבוצה הכי לא יציבה בליגה לאחר שניצחה בשבוע שעבר את קבוצת הצמרת שמשון תל אביב הובסה לקבוצה ברמה שלה, ציון עזרא חייב לאזן את קבוצתו בהמשך ולשמור על יציבות.

 

 

שחקני שועאע כפר קאסם חוגגים לאחר ניצחון יוקרתי על בני טייבה. צילום: איתן ידגר. 

 

שועאע כפר קאסם – שמשון בני טייבה : 1-2

כפר קאסם ניצלה היטב את הביתיות וניצחה בצורה משכנעת את קבוצת הכוכבים של שמשון בני טייבה. המשחק הזה הפגיש את מאמן טייבה מאמון עאמר שהוא גם מאמן קבוצת החופים של פלפלה כפר קאסם עם הקפטן של אותה קבוצה אדהם סרסור שהוא מאמנה של שועאע כפר קאסם. שועאע כפר קאסם לא נתנה להזדמנות לעלות למקום החמישי לחמוק ממנה וניצחה מצמד שערים של מוחמד סרסור , טייבה הצליחה רק לצמק מרגליו של החלוץ המצוין רן בן שמעון . 

 

בני יפו אורתודוכסים – רו"ח תל אביב : 3-2

על הנייר יפו לא הייתה אמורה להתקשות מול הקבוצה החלשה שלרו"ח תל אביב במיוחד לאחר ההחתמה הנוצצת שלה בדמותו של יאיר כהן צדק, בפועל ראינו משחק בשליטה מוחלטת של יפו אבל רו"ח תל אביב ב-2 התקפות ובעיטת עונשין מתוחכמת כבשה 3 שערים מרגליהם של ישראל בורוכוב, עומרי יופה ועמית קמחזי, מנגד יפו כבשה מרגליהם של יוסף אבולאסי ועופר סער. חניכיו של עדי לוי לא יכולים לאפשר לעצמם להפסיד משחקים כאלו שהם שולטים ללא עוררין ובטח לא נגד קבוצה כל כך חלשה כמו רו"ח ת"א.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: נתנאל ועקנין חלוצה של עמישב, מבקיע שלושער ומקנה לקבוצתו ניצחון חשוב והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון .

 

שחקן המחזור ננו ועקנין עם שלושער 

 

מאמן המחזור: אדהם סרסור מאמנה של שועאע כפר קאסם משיג ניצחון גדול על המנטור שלו מאמון עמאר ובני טייבה, והוא זוכה בארוחה בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

עוד ראויים לציון: יעקב טל ודודו חלף שקבוצותיהן עשו ניצחונות יפים.

 

אדם סרסור, מאמן צעיר וכישרוני שמוביל את בוצתו לפלייאוף. צילום: איתן ידגר. 

 

קבוצה מצטיינת: שמשון תל אביב מנצחת בצורה משכנעת את קרית אונו, ועם החיזוקים שעשתה לאחרונה היא עדיין לוטשת עיניה לעבר הפסגה והקבוצה זוכה בארוחה קבוצתית בבר המסעדה הלזרוביץ' בראשון לציון.

 

קבוצת המחזור - שמשון ת"א (ליאור טרי)

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-14

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא משקף (יוני 26-12-2017, 09:58)
    הקבוצה הצטיינת והמאמן המצטיין הם ללא ספק מ. כ . אור יהודה , רק הכתבה שיקרית וצריך וחובה לפרגן לאור יהודה!!!
  2. רק אור יהודה בת דגן מנצחת בכפר קסם (יוסי 26-12-2017, 16:02)
    כפר קסם עוד יפסידו הרבה נקודות מאמן חלש עם הרבה מאוד כסף
  3. רק אור יהודה (אפי מימון 27-12-2017, 09:00)
    אני מגיע לעשות סדר בקבוצה נא להתכונן בהתאם רק אני מסוגל לעלות את הקבוצה לאחר 30