תחזית ליגה ב' דרום א': מחזור 15

אודי כבודי מי שמכיר יותר מכל אחד אחר את ליגה ב' הן כמאמן והן כשחקן, בתחזית לקראת המחזור שבפתח. האם קבוצתו של שי מאור תחזור לנצח והשבוע במשחק המחזור מול בית דגן העיקשת? האם המחזור אור יהודה תכבוש את הפסגה? ומי לדעתו תנצח בדרבי של פתח תקווה? זה ועוד הכל בתחתית שלפניכם.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-12-2017
  • 09:06

מ.ס רו"ח ת"א - הפועל קרית אונו

משחק בין שתי קבוצות שנמצאות בתחתית הליגה, אבל עם הבדלים גם בתקציב וגם בחומר השחקנים. רוח ת"א עושה את שלה עם ניצחונות יפים ונמצאת פחות או יותר במקום שצפו לה בתחילת העונה. לעומת זאת קרית אונו עם תקציב יפה ושחקנים כמו יקיר קרטה, אלירן מגול, אוהד כהן ודורון דריי שהצטרף השבוע, חייבת להיות במקום הרבה יותר גבוה בטבלה. מבחינת קרית אונו אין אופציה אחרת מלבד ניצחון ביום שישי. אני מהמר על תיקו.

 

דורון דריי, עוד חיזוק לקרית אונו, שחייבת לנצח המחזור

 

אור יהודה - מ.ס בני יפו 

לאחר הניצחון בשיניים של אור יהודה על בית דגן , ניצחון שקרב אותם מרחק נקודה בלבד מהמוליכה שמשון כפר קאסם. אור יהודה שספגה הכי מעט שערים בליגה ערב המחזור הקודם, צריכה לתת את הדעת איך ספגה שלישייה במשחק אחד. אך גם ביום חלש של ההגנה ההתקפה של אורי יהודה סיפקה את הסחורה, עם ארנון טמיר שמתגלה כסקורר מצויין לליגה. שאפו ליעקב טל שידע לנצח את המשחק גם ביום לא טוב של קבוצתו. מנגד, בני יפו שמגיעה לאחר החלפת מאמנים תנסה להפתיע את אור יהודה בבית. אני מהמר על ניצחון של אור יהודה.

 

א.ס חולון מור - מ.ס צעירי טייבה

הבאנקר של השבת. חולון למעשה גמרה את העונה וככל הנראה השלימה עם ירידתה לאחר ששיחררה את צחי שרון, יובל עופרי ולנקרי. טייבה ממשיכה להיות בורג משמעותי בצמרת הליגה לאחר משחק מצוין נגד שמשון כפר קאסם. צביקה לוי, עושה עבודה טובה מאוד בטייבה. אני הולך על ניצחון קל לטייבה.

 

צביקה לוי, עושה עבודה נהדרת בטייבה (איתן ידגר)

 

נחלת יהודה ראשל"צ  - הפועל כפר קאסם שועאע

נחלת יהודה שלה יש סגל מצוין לליגה, עם שחקנים כמו רוני אוחנה, שי גבאי, רועי אליהו וגיא טובייק, קבוצה לא יציבה העונה. מצד אחד ישנם ניצחונות יפים ומצד שני הפסדים ממש הזויים. מנגד, הפועל כפר קאסם רושמת לזכותה ניצחונות מרשימים מאוד בתקופה האחרונה, ומראה לליגה שהיא קבוצה חזקה שאסור לזלזל בה למרות התקציב הלא גדול שיש שם. בגלל יתרון הביתיות של נחלת אני מהמר על תיקו.

 

שמשון תל אביב - הפועל איחוד בני ג'ת

שמשון הראתה ביום שישי שההחתמות של ריף פרץ, עומר הלוי וצחי שרון, שידרגו את הקבוצה בצורה משמעותית ושהיא יכולה לדבר חזק מאוד על העלייה. מנגד בני גית עם ניצחון קליל על נחלת יהודה רוצה להיות בפלייאוף העליון. אני מהמר על ניצחון של שמשון.

 

שמשון כפר קאסם - עירוני בית דגן

המשחק המרכזי של המחזור. שמשון מגיעה אחרי שאיבדה שתי נקודות יקרות מול צעירי טייבה, לאחר שכבר היתה ביתרון של שני שערים. שי מאור, מאמנה של שמשון, יודע בדיוק מה המשמעות של אובדן הנקודות, ולכן קבוצתו תבוא במטרה ברורה לנצח את המשחק. בית דגן כמעט ועשתה את ההפתעה של המחזור, אבל בסופו של דבר אור יהודה ניצחה. עם כל הרצון של בית דגן, שמשון כפר קאסם קבוצה עדיפה עם סגל עדיף ולכן אני צופה לניצחון חלק של כפר קאסם.

 

שי מאור, קבוצתו לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד נקודות נוספות (רמי גרידיש)

 

מכבי עמישב פ"ת - בית"ר פ"ת

הדרבי של פתח תקווה. עמישב עשתה ניצחון חשוב בפרדסייה, עם שלושער של אחד החלוצים הטובים ביותר בליגה, נתנאל ועקנין. בית"ר פ"ת עושה ניצחונות יפים וזה בא ליד ביטוי בטבלה. לבית"ר יש שחקנים באמת טובים כמו דור אזולאי, אביעד זרביב ונס שמעון. אני צפוה שיהיה משחק מותח, אבל כמו במשחקים ביניהם, עמישב תמיד מנצחת ותמשיך לנצח גם הפעם. אני מהמר על ניצחון של עמישב.

 

שמשון בני טייבה - הפועל פרדסייה

שמשון עם רכש רציני של שחקנים כמו אלעד כהן, חן לוי, חי אטיאס ורן בן שמעון חייבת להיות במקומות הראשונים. לאחר ההפסד לשועאע כפר קאסם היא תרשה לעצמה מעידה נוספת. פרדסייה מנסה ממשחק למשחק לצבור נקודות, אבל לא מצליחה וכמו שזה נראה היא תהיה היורדת השנייה. אני מהמר על ניצחון של בני טייבה.

 

שיהיה בהצלחה לכולם

אודי כבודי, תחזית ליגה ב' דרום א': מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. לב ונשמה (חוג האוהדים 28-12-2017, 11:10)
    בעזרת השם השבוע מנצחים בכוח במוח נעלה ליגה היידה מ כ אור יהודה אימפירה בתכלת תכבוש את הליגה
  2. רק אור יהודה (יוסי 28-12-2017, 17:18)
    השנה רק אור יהודה עולים ליגה כסף זה לא הכל חדר הלבשה שמח זה עושה את ההבדל
  3. היידה אלופים (אפי מימון 28-12-2017, 17:21)
    אנחנו על המפה ונשאר על המפה להמשיך באותה הדרך אני תומך
  4. דעתי על המשחק (משה סקנדריון 29-12-2017, 19:41)
    אורטודוכסים יפו , תחשבו קצת על הקהל , אגב משני הצדדים לאו דוקא של קבוצה כזו או אחרת . המשחק התחיל יפה , קהל גדול ( יחסי) ואוירה ספורטיבית . אבל , ויש אבל גדול מיד לאחר שיפו ספגו שער הם התחילו ״ לכסח ״ ואני עדין . עדין מפני ששחקני יפו ובעיקר מס 10 ו-6