צעירי טייבה ובני טייבה נפרדו בתיקו 2-2 מכובד

בדרבי הצמרת בליגה ב' דרום א' שנערך בטייבה בין צעירי טייבה ובני טייבה, נפרדו שתי הקבוצות בתיקו 2-2 מכובד. שתי הקבוצות על שלל כוכביהן, יכולים להיות מרוצים ובעיקר 500 הצופים שהיו ביציע. חן לוי ורן בן שמעון כבשו לבני טייבה. איתי אוחיון ומוחמד דנן כבשו לצעירי טייבה

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-01-2018
  • 04:32

המחזור ה-17 בליגה ב' דרום א' הפגיש את שתי הקבוצות מהעיר טייבה לדרבי מעניין, כששתי הקבוצות חייבות לנצח בכדי להישאר בתמונת העלייה לליגה א'. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

ירין בן דוד, שוער צעירי טייבה בעוד הצלה. צילום: איתן ידגר. 


צעירי טייבה שבמקום השלישי בטבלה, פתחה טוב יותר את המשחק כשכבר בדקה ה-11 טעות בהגנת בני טייבה שמחזירה לאחור ואיתי אוחיון משתלט על הכדור ומזווית קשה מסדר לעצמו את הכדור, עובר שחקן ובועט שטוח פנימה. 0-1 לצעירי טייבה. 

 

צעירי טייבה עלו ליתרון כבר בדקה ה-11 (איתן ידגר)


צעירי טייבה היו בדקות טובות ולחצו על מנת לכבוש את השני, ובדקה ה-20 קשרה של צעירי טייבה יונס מניף רגל ובועט אל חיבורי הקורות והחוצה.

 

מסירה ענקית של חי אטיאס לחן לוי (איתן ידגר)


מדקה זאת בני טייבה חזרו למשחק והחלו לתקוף את שערו של ירין בן דוד שוערה של צעירי טייבה, כאשר חן לוי המאסטרו משתלט על מרכז השדה ולמעשה כל דבר עובר דרכו והוא המסוכן ביותר בבני טייבה. השיא היה בדקה ה-33 כשחי אטיאס מכניס כדור ענק לרחבה היישר לחן לוי שמשתלט בצורה יפה על הכדור, עובר את המגן שלו ובחכמה נופל ברחבה וסוחט פנדל. חן לוי עצמו ניגש לבעוט וקובע 1-1. 

 

חן לוי כובש מהנקודה הלבנה (איתן ידגר)

 

בני טייבה ממשיכה לתקוף וחן לוי ממשיך להיות הבולט במגרש כשבדקה ה-42, יונס מגנה של בני טייבה מגביה כדור הישר לחן לוי שעוצר יפה ברחבה עובר שחקן ומקפיץ קטנה מעל השוער, שוערה של צעירי טייבה הודף לרן בן שמעון שממטר כובש וקובע מהפך במחצית. 2-1 לבני טייבה!

 

רן בן שמעון כובש מקרוב ורץ לחגוג עם חבריו (איתן ידגר)

 

אל המחצית השנייה עלתה קבוצה אחת למגרש במטרה לנצח - צעירי טייבה, בעוד בני טייבה שיחקו וניסו למשוך זמן וזה עלה להם בשוויון. בדקה ה-60 מוחמד עדנן כובש ממרחק של 16 מטר לאחר הרחקה לא טובה של הגנת בני טייבה, נוצרה ערבוביה על קו ה-16 ומוחמד דנן בבעיטה לא חזקה במיוחד בועט לפינה ופנימה, 2-2 בדרבי של טייבה.

 

מוחמד דנן קובע את תוצאת הסיום (איתן ידגר)


עד לסיום שתי הקבוצות עוד ניסו להשיג הכרעה אך ללא הצלחה. המשחק הסתיים בתיקו 2-2 מכובד לשתי הקבוצות.

 

תגובתו של בילאל בדיר, האיש החזק והקובע בטייבה: "היה משחק קצבי וטוב. היינו טובים על המגרש והמשחק היה לנו בידיים. לאחר הפציעה של חי אטיאס שהוחלף, ירדנו קצת באמצע הקישור קיבלנו שוויון מכלום. חבל שזה הסתיים ככה כי היינו שווים שלוש  נקודות. אבל גם תיקו בדרבי מול קבוצה שהיא בנויה טוב זה מספק".

 

בילאל בדיר, היינו שווים שלוש נקודות בדרבי. צילום: איתן ידגר. 


תגובתו של מאמון עאמר מאמנה של בני טייבה אמר בסיום: "משחק שידענו שיהיה קשה מאד. פיגרנו מוקדם וידענו לחזור יפה למשחק זה מראה על אופי. התוצאה משקפת, שתי הקבוצות רצו לנצח, אבל בסוף זה תיקו שכולו הפסד לשתי הקבוצות".

 

מאמון עאמר, "תיקו שכולו הפסד" (איתן ידגר)

 

תגובתו של כובש בשער הראשון לבני טייבה, חן לוי: "משחק טוב שלנו. היינו חייבים לנצח אבל קיבלנו שני גולים מטעויות שלנו. המטרה היא להגיע לפלייאוף ואני מאמין שנגיע אם נמשיך בדרך הזאת ונמשיך לשחק ככה".

 

חן לוי, "המטרה להגיע לפלייאוף" (איתן ידגר)

 

תגובתו של מוחמד טלאל: "היה לנו משחק טוב, עשינו 2 טעויות בהגנה שלא היינו צריכים לעשות. אנחנו החזרנו אותם וזה היה משחק שהיינו חייבים לנצח".

 

500 אוהדים הגיעו ונהנו מאוד (איתן ידגר)

 

תגובתו של מאמן צעירי טייבה, צביקה לוי: "הגענו למשחק דרבי מול קבוצה מכובדת מאד. היה משחק טוב ולמרות התיקו המכובד אנחנו באנו לנצח וחבל שלא ניצחנו, כי היו לנו דקות מאוד טובות שהיינו צריכים לכבוש ולנצח. תיקו רב שערים זה טוב לקהל, ומגיע ל-500 האוהדים שראו משחק טוב בין שתי קבוצות טובות. אנחנו קבוצה טובה ונמשיך את העונה במטרה לנצח כל משחק. אני מאמין ומקווה שננצח משחק הבא מול נחלת יהודה".
 

(איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עם סיכום סיבוב ???? (אחמד 13-01-2018, 11:51)