ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-25

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים בלבד, 5 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 ניצחונות לקבוצות החוץ ותוצאת תיקו אחת. המוליכה שמשון כפר קאסם חוזרת לנצח, אור יהודה מנצחת בדקה ה-97, צעירי טייבה ושמשון מנצחות בחוץ, שמשון בני טייבה, עמישב פ"ת ורו"ח ת"א מנצחות בבית ורק בית"ר פ"ת נגד בני יפו מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום של המחזור ה-25 שמוכיח כי הדרך להכרעות בצמרת רחוקה מאד, אבל בתחתית התמונה מתחילה להתבהר

  • על ידי: גיא צמח
  • 08-03-2018
  • 09:40

שמשון כפר קאסם -בני ג'ת : 0-4

הקבוצה העשירה בליגה ב מוכיחה כמה כסף יכול לעלות קבוצה ליגה. הפעם העשירים ניצחו ללא תנאי את בני ג'ת המצויינת שלא הפסידה במשך סיבוב שלם, כפר קאסם פתחו את המשחק מצויין וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של עידן חג'ג' ויוסף אבו לאבן , במחצית השניה שמשון כפר קאסם כבשה עוד שני שערים מפנדל של עיוב אבו סבית' ומוחמד עבד אל גאפר . כפר קאסם קרובה קרובה להבטיח את העלייה כאשר שומרת על פער 8 הנקודות מאור יהודה השניה כשבקופה נשארו 15 נקודות בלבד. ליגה א זה כבר אופרה אחרת ויצטרכו להתמודד עם קבוצות חזקות וגם מ.ס. כפר קאסם, הקבוצה הבכירה בעיר לא תוותר על הבכורה...

 

ניצחון גדול לכסף הגדול של שמשון כפר קאסם (נזי סולטן)

 

מ.כ אור יהודה – שועאע כפר קאסם : 2-3

אור יהודה ניצלה בנס במשחק הזה ושוב פעם מי אם לא ארנון טמיר היה שם כדי לנצח לה את המשחק . פתיחה מזעזעת של המקומיים וכבר בדקה ה-23 כפר קאסם הובילה 2-0 מצמד שערים של דיאב חמדן, כנראה שזה מה שהיה צריך כדי להעיר את אור יהודה שהצליחה להשוות את התוצאה עד לדקה ה-65 משערים של משה עמר ואריאל ענבי, המשחק היה נראה כמסתיים בתיקו אבל בדקה ה-97 הגיע ארנון טמיר וכבש בפעם ה-20 העונה והעניק את 3 הנקודות היקרות לאור יהודה.

 

ארנון טמיר הווינר הגדול של אור יהודה והאוהד השרוף ראובן קונטנטה (אורי רחביה)

 

עירוני בית דגן – צעירי טייבה : 3-0

בית דגן עם עונה חלומית מצידה ממשיכה לאבד גובה ומי שחלם על פלייאוף עליון מתחיל להבין שזה כנראה לא יקרה , מחצית ראשונה מאופסת ובשניה הופיעה רק קבוצה אחת צעירי טייבה מהמקום השלישי עם משחק לא גדול שלה אבל יעיל , 3 שערים של אמיר גבארה , איתי אוחיון ונור גבארה בחצי שעה הספיקו לחניכיו של צביקה לוי לאסוף עוד 3 נקודות חשובות.

 

מאמן המחזור של אתר גולר!! צביקה לוי יכול לחייך עם עוד ניצחון גדול על בית דגן.

 

בית"ר פ"ת – בני יפו אורתודוכסים : 1-1

משחק בין 2 קבוצות שרק רוצות לא להיגרר למאבקי התחתית ולהבטיח עוד סיום עונה שקט ,מחצית ראשונה מאופסת ובשניה דור אזולאי מעלה את פ"ת ליתרון אבל 3 דקות לסיום עמאר יתים היפואי מאזן את התוצאה וקובע חלוקת נקודות צודקת.

 

רו"ח ת"א – הפועל פרדסייה : 0-1

רו"ח ת"א מנצחת 1-0 קטן משער של דור שטרן האיש למשימות מיוחדות שכל שנה חתום על לפחות ניצחון אחד ו-3 נקודות יקרות והשנה עשה את זה במשחק הכי חשוב שלה. התוצאה הכי משמעותית של המחזור רו"ח ת"א במשחק לא גדול בלשון המעטה אבל עם מלחמה ללא פשרות מנצחת בביתה את פרדסייה ובכך חורצת את גורלה של פרדסייה שכרגע מרוחקת 10 נקודות מלהיכנס למשחקי ההצלבה כשבקופה נותרו 15 נקודות , בעקבות הניצחון רו"ח ת"א מהמקום ה-13 משווה את הנקודות לנחלת יהודה במקום ה-12 המבטיח יישארות.

 

דור שטרן עם שער ניצחון חשוב מאד לרו"ח ת"א 

 

שמשון בני טייבה – קרית אונו : 0-1

קבוצת הכוכבים של שמשון בני טייבה מתחילה לראות את האור ולקטוף את הפירות מההשקעה הגדולה שעושים שם ראשי הקבוצה , ניצחון לא מרשים אבל יקר מאד משער של אלעד כהן הכריע את גורל המשחק והעלה את טייבה 5 מחזורים לסיום העונה למקום החמישי המקנה השתתפות במשחקי הפלייאוף העליון ונסיון נוסף לעלות לליגה א'.

 

אלעד כהן מנצח לשמשון בני טייבה את המשחק (גיא צמח)

 

עמישב פ"ת – נחלת יהודה : 1-3

משחק על 6 נקודות בסיומו עמישב סוף סוף מנצחת משערים של נתנאל ועקנין וצמד של אורן פרידמן , נחלת עוד הובילו במחצית הראשונה משער של רוני אוחנה הבלתי נגמר. בעקבות הניצחון עמישב מרוחקת 4 נקודות ממשחקי ההצלבה ונחלת מסובכת עמוק מאד עם אותן נקודות כמו המקום ה-13 ותילחם במחזורים שנותרו על ההישארות.

 

שחקני עמישב עם ניצחון ענק בדרך להבטיח את ההישארות בליגה 

 

א.ס חולון - שמשון ת"א : 6-0

ניצחון חלק של שמשון ת"א נגד חולון שכבר ירדה לליגה ג' , שמשון מנצחת משערים של רועי עובדיה , נאור הלוי , דניאל פלדמן קורל אזולאי וצמד של איוון דדונוב. שמשון ת"א ממקומת רביעית וככל הנראה תנסה לעלות ליגה ממשחקי הפלייאוף.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אורן פרידמן שחקנה של עמישב פ"ת כובש צמד במשחקה המכריע של קבוצתו שככל הנראה ישאיר אותה בליגה.

 

מאמן המחזור: צביקה לוי, מאמנה של צעירי טייבה עם ניצחון ענק בחוץ על בית דגן הוא ללא ספק מאמן המחזור של אתר גולר!!

 

קבוצה מצטיינת: שמשון כפר קאסם עם עוד הצגת כדורגל איכותית מראה שליגה ב' קטנה עליה!

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 25

הוסף תגובה
תגובות