ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור ה-26

עוד מחזור הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 18 שערים בלבד 3 ניצחונות לקבוצות הבית, 2 ניצחונות לקבוצות החוץ ו-3 תוצאת תיקו. המוליכה שמשון כפר קאסם נעצרת בדרבי, אור יהודה מנצחת ומצמקת את הפער בצמרת, צעירי טייבה מבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, בני ג'ת וקרית אונו מנצחות בבית, רו"ח ת"א עם ניצחון חשוב ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה . הכל בסיכום של המחזור ה-26 שמוכיח כי כפר קאסם כבר עם רגל וחצי בליגה א', זהות היורדות כבר ידועה ורק הקרב על הפלייאוף העליון ומשחקי ההצלבה נגד הירידה עדיין פתוחים

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-03-2018
  • 16:23

שועאע כפר קאסם - שמשון כפר קאסם: 0-0

קבוצתו של שי מאור נעצרה בדרבי שלא התעלה לרמה גבוהה אבל הרבה נחישות והקרבה של שועאע כפר קאסם שנלחמה על כל כדור וכפתה את סגנון המשחק שלה על המוליכה. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים כאשר מוחמד עבד אל גפר הורחק משורות שמשון ומעאד עאמר הורחק משורות שועאע . בעקבות התיקו הפער של שמשון כפר קאסם מהשניה אור יהודה הצטמק ל-6 נקודות. האם הכסף של כפר קאסם נגמר ולכן התוצאות בהתאם? ימים יגידו...

 

הפועל פרדסייה - מ.כ אור יהודה : 5-1

חגיגת שערים של השניה אור יהודה נגד פרדסייה שבעקבות ההפסד נושרת לליגה ג' 4 מחזורים לסיום העונה, אור יהודה לא התחשבה במצבה של פרדסייה והלמה בה 5 פעמים משערים של מתן ארביב, אלירן שערי, רונן מגעיד וצמד של משה עמר , לפרדסייה צימק עמית רצבי , בעקבות ההפסד פרדסייה ירדה רשמית לליגה ג' לאחר שלוש שנים בהם שיחקה בליגה ב' מנגד אור יהודה מצמקת את הפער משמשון כפר קאסם ל-6 נקודות בלבד אבל נראה שזה מאוחר מדיי ורק נס יצליח למקם אותה במקום הראשון בתום העונה.

 

משה עמר כובש צמד ומעלה את מאזנו ל-13 שערים העונה (גיא צמח)

 

צעירי טייבה – בני יפו אורתודוכסים : 1-2

צעירי טייבה השלישית עם ניצחון חשוב שמבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון נגד בני יפו אורתודוכסים שרוצה להבטיח עוד עונה בליגה ב'. בני יפו פתחה מצוין וכבר בדקה הרביעית הובילה משער של עופר סער אבל צמד של אמיר גבארה וקובי דומר, בני יפו מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עאמר יתים בפעם השניה העונה, יפו מרוחקת רק 4 נקודות מהמקום המוביל להצלבה.

 

קובי דומר משמאל מעלה את מאזנו ל-17 שערים בכל המסגרות

 

שמשון ת"א – עמישב פ"ת : 1-1

שמשון ת"א שמאבדת גובה לאחרונה לא מצליחה לנצח את עמישב פ"ת מהתחתית, עמישב עלתה נחושה ורצתה יותר את הנקודות היקרות , שער במחצית הראשונה של באילין אדמה הפיח תקווה אצל המלאבסים אבל 8 דקות המחליף נתי חגאני במשחקו השני בלבד בקבוצה הבוגרת קובע שיוויון וחלוקת נקודות. שמשון במקום הרביעי עם 4 נקודות יתרון על טייבה במקום השישי עדיין לא הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון.

 

נתי חגני עם שער ראשון בבוגרים (ליאור טרי)

 

נחלת יהודה – שמשון בני טייבה : 0-0

משחק חלש שלא התעלה לרמה גבוהה בין 2 קבוצות שהיו חייבות את 3 הנקודות ובעקבות התיקו שתיהן התרחקו מהמטרות שלהן , נחלת הסתבכה עמוק בתחתית וירדה למקום ה-14 וטייבה התרחקה 2 נקודות מהפלייאוף העליון ושתיהן ילחמו עד השנייה האחרונה על מנת להשיג כל אחת את מטרתה.

 

בית"ר פ"ת – רו"ח ת"א : 2-0

מה לא אמרו על רו"ח ת"א, שזו קבוצה של חוג ,שהיא היורדת הבטוחה אבל מה שבטוח לקבוצה הזו יש רוח אחרת והקבוצה מתעלמת מכל רעשי הרקע ומנצחת בזמן הכי חשוב של העונה ומסבכת עוד יותר את התחתית עם ניצחון חשוב מאד על בית"ר פ"ת משערים של עמית קמחזי המצוין ואורן כוכבי הבלתי נגמר שלמרות כל הדיבורים תמיד מגיע במאני טיים, רו"ח סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מתן מלכא, למרות הניצחון רו"ח עדיין מסובכת בתחתית וחייבת לאגור עוד נקודות על מנת להינצל ממשחקי ההצלבה, מנגד בעקבות ההפסד בית"ר פ"ת נכנסת למאבקי התחתית שרק 4 נקודות בלבד מפרידות בינה לבין ההצלבה על הירידה.

 

שחקני רו"ח חוגגים ניצחון שני ברציפות (עומרי כהן)

 

קרית אונו – בית דגן : 0-1

קרית אונו משיגה את ניצחונה החשוב ביותר העונה וממשיכה לצבור נקודות במאבק על ההישארות והפעם שגיא קרופמן מנצח בעבורה את המשחק משער בודד בדקה החמישית, שתי הקבוצות נותרו ב-10 שחקנים בדקה ה-90 לאחר אירוע מכוער שנרשם בין אדיר מנשה מבית דגן וכפיר עטיה מקרית אונו. בית דגן עם עונה מצויינת מבחינתה עוד קיוותה להילחם על הפלייאוף העליון אבל במחזורים האחרונים נראה כי תסתפק רק במחמאות אבל לא תצליח להשתחל לפלייאוף.

 

איחוד בני ג'ת – א.ס חולון : 0-4

בני ג'ת שנראית הכי טוב מבין הקבוצות שנלחמות על המקום בפלייאוף העליון מנצחת ללא מאמץ מיותר את חולון שכבר ירדה לליגה ג' משערים של עדן בן מנשה, עידו אביטן, עומר גרה ונסים שרקייה. בני ג'ת ממוקמת במקום החמישי עם פער של 2 נקודות מהמקום השישי ונראה כי בסופו של דבר ג'ת היא זו שתשתחל לפלייאוף העליון ובצדק.

 

שחקני ג'ת חוגגים ניצחון (איחוד בני ג'ת)

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: שגיא קרופמן שעד לפני חודשיים עוד שיחק בליגה ג' עם שער ניצחון לקרית אונו ומוכיח כי מקומו בליגה ב'.

 

מאמן המחזור: אמנון וייס מאמנה של קרית אונו עם ניצחון גדול למרות הרכב לא אידיאלי.

 

ניהול משחק מצוין של אמנון וייס מאמנה של קרית אונו (גיא צמח)

 

קבוצה מצטיינת: אור יהודה עם חגיגת שערים לא מתחשבת במצבה העגום של פרדסייה ומורידה אותה לליגה ג׳ ובמקביל מצמקת את הפער מהמוליכה ל-6 נקודות בלבד.

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום מחזור 26

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק אור יהודה (אפי מימון 12-03-2018, 16:35)
    הגיע זמן עכשיו פותחים בסערה נתנו פור לקסם זהו ניגמר משאירים אבק לכל הליגה ביי ליגה
  2. היידה מ כ (חוג האוהדים 12-03-2018, 18:54)
    אייללה אור יהודה לליגה א לדרוס את כל מה שזז בדרך
  3. למה אתם מסקרים רק את מחוז דרום א' ולא את מחוז דרום ב'? מאוד לא שיוויוני ולא רציני (כפיר 12-03-2018, 23:13)