דרום אדום!

בסופ"ש האחרון העיר אילת נצבעה באדום. למוליכת הטבלה של ליגה ב' דרום, חיכו בפתח המלון צוות הבידור של המלון לבוש בצבעי הקבוצה כיאה לקבוצה שמעומדת לאליפות הליגה. את השחקנים ליוו כמות מכובדת מאוד שהגיעה מאשדוד לאילת, כ-300 אוהדים שסגרו קרוב ל-3 קומות במלון. במשחק עצמו נפרדו אילת ואשדוד בתיקו 1-1, וכעת הפער של האדומים מהמקום השני הוא 7 נקודות, כשנותרו 12 נקודות בלבד בקופה, העלייה קרובה מתמיד!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-03-2018
  • 20:16

למרות הפער המבטיח בפסגה, האדומים לקחו את המשחק באילת בכובד ראש ולמרות האווירה החגיגית שהייתה באילת, המאמן פיני עייש לא ויתר על האימון המסכם בחמישי והוציא את השחקנים לאימון סגור בערב באחד מהמגרשים במקום.

 

שחקני אדומים אשדוד מתאמנים לקראת המשחק (אבישי אפטקר)

 

האדומים עלו בסגל חסר בעקבות פגיעה בעין של השחקן נועם תרועה שנאלץ להתפנות לבית החולים, והשחקן המוכשר גדיף וורקאט שאיחר לטיסה ביום שישי בבוקר.כשעה לפני המשחק ארגון האוהדים הצבא האדום קיים תהלוכה צבעונית ורועשת מהמלון אל המגרש.

 

אוהדי אשדוד יוצאים מהמלון אל האצטדיון (אבישי אפטקר)

 

המשחק החל בשעה 14:00 בחום של 28 מעלות, אובך ורוחות, ללא ספק תנאים לא קלים. מרגע שריקת הפתיחה שתי הקבוצות לחצו ושיחקו חזק. האדומים הצליחו להגיע ליותר מצבים וכמעט גם להבקיע את שער היתרון הראשון.


בדקה ה-42 שמעון כבדה עושה את המהלך של המשחק ומצליח לשגע את שוער אילת, שנופל ובקלילות בועט את הכדור לשער ומעלה את האדומים ליתרון של 1-0.

 

שמעון כבדה כובש את שער היתרון של אשדוד (אבישי אפטקר)

 

אוהדי אשדוד חוגגים ביציע (אבישי אפטקר)


רגע לאחר כיבוש השער, בלמה של אילת החל לקלל את הקוון ולאחר שהוזהר בכרטיס צהוב על ידי השופט המשיך בשלו וראה את הצהוב השני והורחק. בחדרי ההלבשה של אילת במחצית היה לא רגוע.


במחצית השנייה למרות ההרחקה של אילת, על המגרש נראה היה כי הם עומדים טוב ולא מורגש חסרונו של הבלם. בדקה ה-49 אילת כובשת שער שנוי במחלוקת בטענה לנבדל, כאשר ה'וון לא הרים את דגלו ושופט המשחק אישר את השער, 1-1. 

 

לאחר כיבוש  שער השוויון אילת נסוגה לאחור והתגוננה בלבד, ולמעט התקפות מתפרצות לא ניסתה לייצר הזדמנויות. אשדוד ניסתה בכל הכלים העומדים לראשותה להכריע את המשחק. פיני עייש הכניס למערכה גם את דוד רביבו שלא היה במיטבו, במקום כובש השער שמעון כבדה שהיה מצוין מאוד על המגרש וכח ההתקפה של אשדוד די נפגם בגלל פציעתו של רביבו. עד לסיום לא הצליחו שחקני אשדוד להבקיע, ואשדוד ואילת סיימו בתוצאת תיקו די מןצדקת כאשר שתי הקבוצות היו שוות בכוחן על המגרש. תוצאת התיקו מעכבת את החגיגות בעוד שבוע, ואילת מצידה השיגה נקודות חשובה להמשך המאבק בתחתית.

 

נכון לעכשיו פער הנקודות הצטמצם ל-7 מהשנייה בטבלה מכבי אשדוד, כשבקופה נותרו 12 נקודות וההפרש. שני ניצחונות של האדומים בלי קשר למתרחש אצל היריבה העירונית והסיפור סגור. כמובן שאיבוד נקודות של מכבי אשדוד רק יקדם את העניין עוד יותר.

למרות כל החגיגה האדומה הקיימת כרגע האוויר, צריך לזכור שיש עוד, דרבי לקינוח בסוף העונה אליו ככל הנראה  אדומים יופיעו כשהם כבר מוכתרים כאלופי המחוז והמשחק יהיה לפרוטוקול בלבד, והמשחק יהיה יותר על היוקרה של העיר.

בשישי הקרוב האדומים יפגשו בבית את גבעת זאב במטרה אחת - ניצחון. היריבה העירונית תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול אחת הקבוצות הטובות של הליגה מעלה אדומים.

 

קבלת הפנים אשר חיכתה לאדומים אשדוד בבית המלון (מיקי ביתן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגיע להפועל (יוני 12-03-2018, 22:57)
    צריך להודות שמגיע לאדומים את האליפות הזאת והם הרוויחו אותה בצדק אצלנו יש המון בעיות ורק עכשיו אנשים מתחילים להתעורר על עצמם
  2. תפסיק להתחזות (ליוני הפצוע 13-03-2018, 11:40)
    כל הכבוד על העליה אבל תפסיקו להתעסק בעירוני כי לעולם לא תהיו כמונו יקנאים
  3. ל 2 (צהוב לב 14-03-2018, 11:45)
    צודק רק עכשו הבנו את הכישלון של המאמן עם הטקטיקה ההגנתית שלו יותר מחצי עונה שיחק עם הרכב דפנסיבי נ