פרומו לפלייאוף: צעירי טייבה מנצחת את מ.כ אור יהודה 2-1

במסגרת המחזור ה-28 אירחה צעירי טייבה מהמקום השלישי את מ.כ אור יהודה מהמקום השני, לקרב ישיר על המקום השני כאשר 4 נקודות בלבד מפרידות בין השתיים. טייבה השכילה לכבוש שני שערים ומנגד אור יהודה הצליחה רק לצמק את התוצאה ובסיום 2-1 לטייבה שמצמקת את הפער מהמקום השני לנקודה אחת בלבד, שני מחזורים לסיום העונה...

  • על ידי: אורי רחביה , גיא צמח
  • 26-03-2018
  • 08:19

מ.כ. אור-יהודה הגיעה למשחק בידיעה שתוצאת תיקו תספיק לה לשמור על פער 4 הנקודות מצעירי טייבה שבמקום השלישי, למרות זאת אור יהודה שיחקה פתוח וקיבלנו משחק איכותי בין שתי קבוצות שידברו חזק בפלייאוף העליון. טייבה פתחה טוב יותר ובדקה ה-35 עלתה ליתרון, כדור קרן לזכות טייבה מוצא את קובי דומר שלא נשמר ובאין מפריע נוגח פנימה 0:1 לצעירי טייבה.

 

הבולטים בטייבה יחי זכריה מימין וכובש השער הראשון קובי דומר

 

בדקה ה-43 היתרון הוכפל, חטיפת כדור של טייבה במרכז המגרש ויציאה למתפרצת שבסופה איתי אוחיון בועט כדור חזק שנעצר רק ברשת, 2-0 לצעירי טייבה.

במחצית השנייה אור יהודה יצאה קדימה על מנת לנסות להוציא משהו מהמשחק הזה, והשתלטה מרכז השדה תוך שטייבה נסוגה לאחור במשחק אחראי לשמור על היתרון. אור יהודה עם שורה של החמצות הצליחה למצוא את הרשת רק בדקה ה-88, מתן ארביב פורץ מימין ובועט לשערה של טייבה הכדור נוגע בשחקן טייבה משנה כיוון וחודר פנימה 1:2 לטייבה.

 

בתוספת הזמן אור יהודה יצאה לעוד התקפה על מנת למצוא את השוויון, אבל ארנון טמיר לא מצליח למצוא את הרשת ממצב קורץ מתוך הרחבה.

 

צביקה לוי הכין את קבוצתו מצוין למשחק וינסה להשיג את המקום השני. 

 

יעקב טל מאמנה של אור יהודה היה ראוי לפחות לנקודה במשחק הזה (גיא צמח)

 

לסיכום, טייבה מצליחה לנצח אור יהודה ולצמק את הפער לנקודה מהמקום השני המבטיח ביתיות לאורך כל הפלייאוף העליון, והמאבק על המקום השני עם אור יהודה יוכרע ככל הנראה במחזור האחרון.

מתן ארביב מצליח רק לצמק ומאוכזב בסיום

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא נורא עולים במבחנים (אפי מימון 27-03-2018, 05:13)
    אנחנו מספיק טובים בכדי לעלות ליגה קדימה אור יהודה נישמתי אהובתי היחידה אני מגיע עולים בהליכה
  2. מי זה אפי מימון? (אלון 28-03-2018, 01:15)
    רק רושם שטויות