ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור הראשון לעונת המשחקים 2018-19

המחזור בראשון לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים, המועמדת לעלייה אור יהודה מנצחת בביתה את רו"ח ת"א, קרית אונו, שמשון ת"א, שועאע כפר קאסם ובני טייבה מנצחות בבית, בני ג'ת ועמישב פ"ת מנצחות בחוץ ורק המשחק בין בית"ר פ"ת וצעירי טייבה הסתיים ללא הכרעה, הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 25-09-2018
  • 17:00

מאיר דרעי מימין ודוד אפנג'ר, אחד כובש מצטיין ואחד מעוז ההגנה (איתן ידגר)

 

קרית אונו – כפר ברא : 0-4

קרית אונו שתרצה לשכוח את העונה שחלפה, פתחה את העונה הנוכחית ברגל ימין עם 4-0 חלק על כפר ברא העולה החדשה משערים של אביעד זרביב, מאיר דרעי, אורן שירי ושער עצמי של הגנת כפר ברא. קרית אונו סיימה את המשחקה ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של מאור לנקרי, בקרית אונו שיחק דקות ראשונות שוער הנוער אסף קריסטל בן ה-17 ונראה כי בעתיד יהיה השוער הראשון של הקבוצה.

 

אסף קריסטל בן ה-17 עם הופעת בכורה בבוגרים (איתן ידגר)

 

בית"ר פ"ת – צעירי טייבה : 1-1

מפגש בין שתי קבוצות שהמטרות שלהן צנועות העונה וירצו לסיים את הליגה ללא מאבקי תחתית, לאחר מחצית מאופסת בית"ר פ"ת עלתה ראשונה ליתרון 1-0 מרגליו של ישראל גורן בדקה ה-48, צעירי טייבה הצליחה להשוות משערו של מושיקו בלביליה שקובע חלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

 

 

שמשון ת"א – הפועל הוד השרון : 0-2

שמשון ת"א שעלתה לגמר הגביע של ליגה ב' ממשיכה את היכולת הטובה שלה ומייצרת מומנטום חיובי. משחק איכותי התפתח בספורטק כשאר שתי הקבוצות שככל הנראה יסיימו את העונה בצמרת העליונה ושמשון ניצחה בצורה משכנעת 2-0 מצמד שערים של השחקן הלוהט שלה בפתיחת העונה נאור הלוי.

שמשון ת"א עם הופעה משכנעת נגד הוד השרון החזקה (ליאור טרי)

 

מ.כ אור יהודה – רו"ח ת"א : 0-4

אור יהודה הפייבוריטית לעלייה מהמקום הראשון אירחה במגרשה את רו"ח ת"א הצנועה למשחק שאמור היה להיות קליל בעבורה אבל הרבה דפיקות לב היו לאנשי אור יהודה עד שהשער הראשון הגיע מרגליו של גמליאל פרץ רק בדקה ה-65, מדקה זו ועד סוף המשחק אור יהודה הוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של ארנון טמיר, גילי גילקרוב ועוד אחד של גמליאל פרץ שהשלים צמד, למרות התוצאה שחקני רו"ח יכולים לשאוף ביטחון מהמשחק הזה והקבוצה כמו בכל שנה תעשה לא מעט צרות לליגה.

שובר שיוויון - גמליאל פרץ עם צמד שערים בשתי דקות מוביל את קבוצתו לניצחון (אורי רחביה)

 

בית דגן – בני ג'ת : 3-2

בית דגן הקבוצה המרעננת של הליגה בעונה החולפת רצתה לפתוח את העונה ברגל ימין אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד צמד שערים שלה מרגליהם של אדיר מנשה ואלמוג סמט כהן לא הספיקו לבית דגן על מנת לנצח כי מנגד בני ג'ת הבקיעה שלושה שערים מרגליהם של קובי דומר, עידן סהר ועמית רצבי ונראה כי בג'ת בנו קבוצה איכותית לא פחות מהקבוצה שהיתה להם אשתקד והמחמאות למאמן מוחמד עוודי.

 

משחק רב שערים בבית דגן (דף פייסבוק רשמי בני ג'ת)

 

בית"ר ר"ג – עמישב פ"ת : 1-0

עמישב פ"ת יצאה למשחק חוץ לא פשוט נגד העולה החדשה בית"ר ר"ג והצליחה לנצח אותה 1-0 דרמטי בדקה ה-95 מרגליו של בזה אנדשאו. בבית"ר ר"ג יהיו שמחים לסיים את העונה ללא מאבקי תחתית אבל ככל הנראה מצפה להם עונה קשה במיוחד ומנגד עמישב תאבק במרכז הטבלה ותנסה להיכנס לפלייאוף העליון.

 

שועאע כפר קאסם – נחלת יהודה : 1-4

שועאע כפר קאסם מנצחת בביתה את נחלת יהודה בצורה משכנעת 4-1 משערים של מוחמד אבו עאנם, דיאב חמדן, איסלם אלזינטי ומעאד עאמר נחלת יהודה הצליחה רק לצמק משער של יאיר כהן צדק, שועאע נראית מצוין ותרצה לפחות לשחזר את העונה הטובה אשתקד ואולי אפילו לאיים על הפלייאוף העליון, מנגד נחלת חייבת להתחיל להציג יכולת משופרת אחרת תמצא את עצמה מסובכת בתחתית.

 

שמשון בני טייבה – בני יפו אורתודוכסים : 1-2

שמשון בני טייבה תרצה כמו בעונה שעברה להתמקם בצמרת הטבלה ולנסות להשיג פלייאוף עליון והצליחה לנצח את את בני יפו אורתודוכסים מצמד שערים מהיר של דרדאא עאמר ויוסף אבו צעלוק, יפו הצליחה רק לצמק משערו של בר אלון.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : נאור הלוי הקפטן של שמשון עם עוד משחק מצוין שלו וצמד השערים שכבש הקנו לקבוצתו 3 נקודות יקרות נגד הוד השרון החזקה.

 

נאור הלוי כובש צמד בניצחון קבוצתו (ליאור טרי)

 

מאמן המחזור : אודי כבודי, מאמנה של קרית אונו, חזר לקרית אונו ובנה קבוצה צעירה וחזקה. שאפו!

 

 

אודי כבודי, מאמנה של קרית אונו עם ניצחון משכנע במחזור הראשון. צילום: איתן ידגר.

 

קבוצה מצטיינת : שמשון ת"א עם ניצחון משכנע על הוד השרון החזקה ונראה כי הקבוצה בדרך הנכונה.

 

שחקני שמשון חוגגים 3 נקודות יקרות (ליאור טרי)

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור הראשון לעונת המשחקים 2018-19

הוסף תגובה
תגובות