ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור השני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השני לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 20 שערים, המועמדת לעלייה עירוני אשדוד עם ניצחון משכנע בבית, דימונה מביסה שוב וקרית מלאכי שוב מנצחת משער בודד של אליעזר איילין, גבעת זאב, הפועל ירוחם, ושיכון המזרח מנצחות בבית, בני אילת ובאר שבע מנצחות בחוץ, מי מושלמת ומי עדיין ללא נקודות הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-10-2018
  • 16:39

מ.ס שיכון המזרח – בני יצ'אלאל : 0-2

לאחר שסיימה בשבוע שעבר בתיקו מאכזב באילת שיכון המזרח הגיעה לביתה על מנת לרשום ניצחון ראשון העונה ופתחה חזק את המשחק וכבר בדקה ה-27 עלתה ליתרון מרגליו של איתם שמאי, במחצית השניה בשיכון לא נתנו לתסריט של שבוע שעבר לחזור והשכילו להבקיע שער שני בדקה ה-88 מרגליו של אביחי סולומון שמכריע את המשחק לטובת השיכון. בני יצ'אלאל סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איתן יחייס בצהוב שני תוך 3 דקות.

עירוני אשדוד עם ניצחון ביתי על יריבה קשה (מוטי קדוש)

 

עירוני אשדוד – עירוני כסייפה : 0-3

עירוני אשדוד אירחה באיצטדיון הי"א את העולה החדשה עירוני כסייפה וניצחה אותה 3-0 לאחר שהובילה כבר במחצית 2-0 משערים של עומרי כהן ורן בן שמעון, בדקה ה-66 כסייפה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של וסים אלאטרש בכרטיס אדום, מה שלמעשה חיסל את סיכוייה של כסייפה לחזור למשחק, עד לסיום תומר בן חיים קובע את תוצאת המשחק בשער אדיר.

רן בן שמעון עם פתיחת עונה טובה (מוטי קדוש)

 

בית"ר קרית גת – בני אילת : 2-1

לאחר התיקו במשחק הקודם בית"ר קרית גת רצתה לחגוג 3 נקודות ראשונות בבית והכל החל לפי התוכנית כשבמחצית הראשונה הובילה 1-0 משערו של שלמה שער אבל במחצית השניה אילת חזרה למשחק וביצעה מהפך משערים של אביב דדו בדקה ה-55 ובתוספת הזמן הצליחה לנצח את המשחק משערו של שבתאי טסל מפנדל. קרית גת סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר שבנימין אסור ומתן מור יוסף הורחקו בדקות הסיום.

 

גבעת זאב – מעלה אדומים : 0-2

גבעת זאב לוקחת 3 נקודות ראשונות בבית לאחר ניצחון משכנע על מעלה אדומים משני שערים במחצית הראשונה מרגליהם של יהונתן קישיק ומיכאל רנדי,גבעת זאב עם תיקו וניצחון העונה ותקווה לצבור מספיק נקודות על מנת לא להסתבך בתחתית, לעומתה מעלה אדומים עדיין ללא נקודות ותנסה להשיג אותן בשבוע הבא נגד מודיעין.

 

הפועל לוד – מ.ס דימונה : 5-0

מי יעצור את הקטר מדימונה? כל משחק דימונה מפגינה עליונות ועם חלק התקפי מצוין כמו שלה לא פלא שכל משחק מסתיים בתבוסה, לאחר שהפציצה 8 בשבוע שעבר השבוע "הסתפקה" רק בחמישיה לרשתה של לוד העולה חדשה, בחגיגת השערים לדימונה השתתפו דודו כהן, ליאל זגורי, משה אסולין, שי בוזנח ופיראס עוואד.

דימונה עם עוד הצגת כדורגל נפלאה כובשת חמישה שערים לרשתה של הפועל לוד (אוהדי מ.ס דימונה)

 

הפועל ירוחם – עירוני מודיעין : 0-3

הפועל ירוחם משיגה ניצחון ראשון העונה נגד מודיעין החזקה שנראה כי העומס של משחק הגביע באמצע השבוע השפיע לרעה על הקבוצה, את ירוחם זה לא עניין והיא הובילה כבר במחצית הראשונה 2-0 משערים של דודו פלס ואלירן אפריאט, במחצית השניה מתן אפריאט כבש את השלישי לירוחם וקבע את תוצאת הסיום 3-0 לירוחם, ירוחם סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איתי וסקר בדקה ה-82.

 

קרית מלאכי – עירוני שדרות : 0-1

ממש כמו בשבוע שעבר מי שמנצח לקרית מלאכי את המשחק הוא אליעזר איילין רק שהפעם הוא לא חיכה עד לדקה ה-93 על מנת להבקיע, שער בדקה הראשונה של המחצית השניה הספיק למלאכי על מנת לקחת 3 נקודות יקרות נגד קבוצתו של עופר טלקר.

שחקני קרית מלאכי חוגגים את הניצחון 

 

מכבי עירוני נתיבות – מ.ס באר שבע : 1-0

לאחר תיקו ביתי מאכזב בשבוע שעבר יצאה מ.ס באר שבע החזקה למשחק קשה בנתיבות נגד מכבי המקומית והצליחה לכבוש שער ניצחון בדקה ה-90 ולזכות ב-3 נקודות יקרות לאחר שכבר היה נראה כי הקבוצות יתחלקו בנקודות ביניהן.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : תומר בן חיים מעירוני אשדוד המנוע של הקבוצה עם שער אדיר ושני בישולים.

תומר בן חיים מצטיין המחזור עם יכולת מצוינת (מוטי קדוש)

 

מאמן המחזור : שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד עם ניצחון קשה מאד נגד כסייפה שתעשה המון צרות לקבוצות הליגה, מילה טובה מגיעה גם למוטי דהן מאמנה של דימונה שנראית נפלא.

שי מאור מאמן המחזור, מהמאמנים הטובים בליגות הנמוכות (מוטי קדוש)

 

קבוצה מצטיינת : מ.ס דימונה עם עוד חגיגה של כדורגל כובשת חמישיה ומנצחת את הפועל לוד 

 

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור השני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מועדון. ספורט. דימונה (אבי. אזולאי 01-10-2018, 19:57)
    דימונה. עולה. ליגה. מגיע. לה. בלי. רעש. עים. אוהדים. ניפלאים. 1000. בכול. מישחק. בתי.
  2. מועדון. ספורט. דימונה (אבי. אזולאי 01-10-2018, 19:57)
    דימונה. עולה. ליגה. מגיע. לה. בלי. רעש. עים. אוהדים. ניפלאים. 1000. בכול. מישחק. בתי.
  3. בהצלחה (צהוב 01-10-2018, 23:38)
    דימונה אוהבים עירוני אשדוד
  4. את השער לבאר שבע כבש רפי עמוס (יקיר 02-10-2018, 14:32)
    רפי עמוס הכובש בדקה ה90 אדון כתב
  5. שיכונייה השנה אלופה . תימני (שלומי 05-10-2018, 12:31)