ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור החמישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור החמישי לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 27 שערים, הוד השרון עם ניצחון ענק באור יהודה, שמשון תל אביב עם ניצחון בתוספת הזמן. בית"ר פ"ת, בני יפו אורתודוכסים, כפר ברא ובית"ר ר"ג עם ניצחונות ביתיים ורק המשחקים של קרית אונו נגד עמישב ושמשון בני טייבה וג'ת מסתיימים ללא הכרעה... הכל בסיכום שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 23-10-2018
  • 16:46

בית"ר פ"ת – נחלת יהודה : 0-2

קבוצתו של רמי צבי חזרה לנצח כשאירחה בביתה את נחלת יהודה שעדיין ללא נקודות. בית"ר פ"ת מכוונת לעונה שקטה ללא מאבקי תחתית ואולי אפילו יותר גבוה יותר ולכן הייתה חייבת לנצח בבית וכך עשתה, שערים של עמית קקון ושגיא פישביין היקנו לפתח תקוואים את הניצחון ואת הנקודות היקרות, לעומתם בנחלת יהודה חייבים להתעורר לפני שיהיה מאוחר מדיי נקודת האור היחידה היא חזרתו מפציעה של גיא יפת לאחר שנה מחוץ למגרשים.

 

הפועל קרית אונו – עמישב פ"ת : 1-1

קרית אונו רצתה להמשיך את פתיחת העונה המצוינת שלה ואירחה בביתה את עמישב פתח תקוה. לאחר מחצית מאופסת העלה טל חבה המחליף את קרית אונו ליתרון שהחזיק 3 דקות בלבד לאחר שעוד מחליף סהר דהאן השווה את התוצאה וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

שמשון תל אביב ובית דגן במשחק ענק (ליאור טרי)

 

עירוני בית דגן – שמשון תל אביב : 4-3

איזה משחק מדהים התקיים בבית דגן, 7 שערים ושיר ניצחון דרמטי בדקות הסיום . שמשון תל אביב פתחה מצוין את המשחק ועלתה ליתרון 2-0 כבר בדקה ה-29 משערים של קורל אזולאי ואיתי נייברג אבל בית דגן לא נכנעה והשוותה משערים של גל גוטליב ודיויד קריאנסקי. עומר הלוי החזיר את היתרון לשמשונים עם כדור עונשין נפלא, היתרון החזיק 10 דקות בלבד עד שהגיע אלמוג סנט כהן והשווה שוב את המשחק וכשכבר היה נראה כי תהיה חלוקת נקודות בין הקבוצות הגיע בדקה ה-94 משום מקום תמיר שקולניק וניצח את המשחק לשמשון תל אביב שעולה למקום הראשון בטבלה.

 

אייל שן הברומטר של שמשון תל אביב (ליאור טרי)

 

בני יפו אורתודוכסים – צעירי טייבה : 2-3

שתי קבוצות עם פתיחת עונה מאכזבת סיפקו משחק רב שערים בסיומו בני יפו יכולה לנשום קצת אויר . יפו פתחו את המשחק מצוין והובילו 2-0 במחצית הראשונה. בתחילת המחצית השנייה צעירי טייבה חזרה למשחק והשווה את התוצאה מצמד שערים של אור אליהו אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לזיו אוסון שהבקיע את השער השלישי ליפו וקבע את תוצאת המשחק 3-2 לקבוצתו של באשיר כבהא.

 

מ.כ אור יהודה – הוד השרון : 2-1

אור יהודה אירחה במגרשה את הוד השרון החזקה במטרה להישאר מושלמת אבל תוכניות לחוד ומעשים לחוד. בהתחלה דווקא הכל הלך לטובת אור יהודה ששלטה המגרש ובדקה השישית הוד השרון נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יהב סיימון אחרי עבירה גסה על קרלוס צ'קאנה אבל אור יהודה לא הצליחה לתרגם את יתרונה במגרש לשערים ובדקה ה-25 הוד השרון עולה ליתרון משער של בר נימני, אור יהודה המשיכה ללחוץ והצלחה להשוות במחצית השנייה מרגליו של מתן ארביב המצוין וכשהיה נראה כי אור יהודה בדרך לניצחון אברהם ראדי החזיר את היתרון להודעה השרון בדקה ה-78. שחקני הוד השרון הגנו על היתרון בצירוף נפש ובסיום ניצחון גדול להודעה השרון.

 

שער של מתן ארביב הצעיר לא הספיק אפילו לנקודה נגד הוד השרון (גיא צמח)

 

כפר ברא – רואי חשבון תל אביב : 0-1

כפר ברא אירחה במגרשה את רוח תל אביב לקרב על 6 נקודות בין 2 קבוצות שיאבקו עד סוף העונה כנגד הירידה. משחק שקול התפתח בכפר ברא שהצליחה להבקיע משער בודד בדקה ה-50 מרגליו של עומר עראקי שנותן לכפר ברא 3 נקודות יקרות. רוח תנסה להשיג נקודות ראשונות בשבוע הבא נגד בני יפו אורתודוכסים.

 

בית"ר ר"ג - שועאע כפר קאסם : 1-2

קבוצתו של דודו חלף רצתה להשיג עוד 3 נקודות נגד שועאע כפר קאסם . עד הדקה ה-77 התוצאה הייתה מאופסת עד שהגיע בר אהרוני שהעלה את בית"ר רמת גן ליתרון ובדקה ה-88 מוחמד כטארי הכפיל את התוצאה לטובת הרמת גנים .איסלם אלזינטי הצליח רק לצמק את התוצאה ובסיום דודו חלף סופר עוד 3 נקודות יקרות ובכלל מאז שהגיע לקבוצה הקבוצה נראית מצוין.

 

דודו חלף מאמנה של בית"ר רמת גן עושה עבודה נהדרת.

 

שמשון בני טייבה – בני ג'ת : 2-2

משחק רב שערים ודרמטי התפתח בטייבה. טייבה החזקה רצתה להמשיך את המומנטום החיובי אבל נגד ג'ת זה לא פשוט בכלל. בני גת עלתה ליתרון בדקה ה-23 מרגליו של עמית רצאבי אבל שמשון בני טייבה הפכה את התוצאה משער עצמי ושיר של יוסף אבו לאבן המצוין בדקה ה-71 וכבר שהיה נראה כי טייבה תיקח עוד 3 נקודות הגיע שאיב כותאוובה וקבע שוויון דרמטי בדקה ה-94, בסיום 2-2 דרמטי .

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור : בר נימני בלמה המצוין של הוד השרון עם משחק הגנה משובח ושער בניצחון קבוצתו באור יהודה.

מאמן המחזור : צביקה לוי מאמנה של שמשון תל אביב עם ניצחון ענק בבית דגן .

 

צביקה לוי מהמאמנים הטובים בליגה עם ניצחון של הרבה אופי

 

קבוצה מצטיינת : הוד השרון עם ניצחון יוצא מהכלל על אור יהודה בחוץ בעשרה שחקנים.

 

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור החמישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. הוד השרון (חיים 23-10-2018, 20:14)
    הוד השרון לקחו נקודות במשחק נוקשה באמצע הוד השרון שיחקו בצורה מכוערת ונוקשה , מי שמגיע לה ניצחון זאת אור יהודה,שיחקו יפה והפסידו 3 נקודות יקרות, מקווה שירימו ראש לקראת עונה ארוכה וקשה.בהצלחה
  2. ביתר פתח תקווה (דורון 23-10-2018, 21:21)
    הנקודת אור היחידה בנחלת זה השוער שלה שהציל 2-3 מצבים של גולים בטוחים !
  3. אור יהודה (משה 23-10-2018, 21:33)
    אור יהודה יש קבוצה חזקה אם שחקנים מנוסים וטובים אוכלת תליגה הזאת בהליכה עוד השרון אם כל הכבוד שיחקו כמו קבוצה תחתית כח הזמן נפלו וחיפשו להעביר תזמן מהדקה הראשונה