תחזית ליגה ב' דרום א', מחזור 6: גיא צמח מארח את ליאור טרי

השבוע בחרתי לארח את חברי ליאור טרי, אוהדה המושבע של שמשון ת"א שביחד עם עוד אוהדים שרופים כמוהו, מלווים את הקבוצה לכל משחק ובכל מגרש. ליאור חושב שאור יהודה והוד השרון ינצחו וכמובן קבוצתו האהובה תנצח, אבל מה לגבי שאר התחזית? התמונה תתבהר בסוף המחזור...

  • על ידי: גיא צמח
  • 24-10-2018
  • 18:43

ליאור טרי, בן 46 נשוי פלוס 3 ילדים גר בתל אביב  עובד כנהג חלוקת סחורה במהלך השבוע ובסוף השבוע מתמסר לאהבה האמיתית שלו מילדות שמשון תל אביב קבוצתו האהובה.

 

ליאור, מאיזה גיל אתה אוהד שמשון?

"אני אוהד את שמשון תל אביב מגיל 10, מהימים שהייתי צועק על הגדרות ועל כר הדשא היו מככבים יפתח הלוי גדעון דמתי, אבינועם עובדיה ועוד רבים וטובים".

מה המטרה של שמשון העונה?

"המטרה של שמשון תל אביב השנה לעלות לליגה א' מהמקום הראשון. לבוא לכל משחק דרוכים וצנועים ובעזרת השם שבסוף העונה נחגוג עליה לליגה א' מהמקום הראשון".

איזו קבוצה נבנתה בשמשון העונה?

"יש לנו קבוצה מצוינת, שחקנים מצוינים ומוכשרים, צוות מקצועי מעולה וחדר הלבשה מגובש מאוד. השחקנים מגובשים וחברים במגרש וגם מחוץ למגרש, ולשחקנים יש תנאים מצוינים כמו במועדונים בליגות הגבוהות. שמשון היא משפחה אחת גדולה".

 

ונעבור לתחזית:

שמשון תל אביב - צעירי טייבה

ליאור - שמשון תל אביב בתקופה מצוינת וחייבת לנצח את המשחק בשביל להמשיך את המומנטום של הניצחונות ולהתברג בצמרת הגבוהה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון תל אביב.

גיא - שמשון תל אביב עם פתיחה עונה מצוינת, תוך שהיא מפגינה יכולת גבוהה ובעיקר אופי תנצח את טייבה ללא בעיות מיותרות. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

 

שחקני שמשון עם פתיחת עונה מצוינת (ליאור טרי)

 

מ.ס רו"ח ת"א - בני יפו אורתודכסים

ליאור - משחק שקול שיסתיים בניצחון של הקבוצה האורחת. ההימור שלי: ניצחון לבני יפו.

גיא - רו"ח ת"א עדיין ללא נקודת זכות העונה תארח את בני יפו אורתודוכסים, ולפי פתיחת העונה לשתי הקבוצות מחכים חיים קשים העונה. רו"ח חייבת לאגור נקודות וכמה שיותר. ההימור שלי: תיקו.

 

בני ג'ת - הפועל קרית אונו

ליאור - משחק בין שתי קבוצות טובות, איחוד בני ג'ת תארח את קרית אונו שפתחה את העונה מצוין אבל היות והמשחק בג'ת במגרש לא קל  אז המשחק יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

גיא - קרית אונו עם פתיחת עונה מצוינת תצא למשחק חוץ קשה בג'ת שגם לה יש פתיחת עונה לא רעה יחסית ובמגרשה לא תנוצח. ההימור שלי: תיקו.

 

מאיר דרעי מהאחראים על פתיחת העונה הטובה של קרית אונו (איתן ידגר)

 

הפועל הוד השרון - בית"ר פ"ת

ליאור - הפועל הוד השרון תבוא בתנופה אחרי הניצחון החשוב באור יהודה ותמשיך במומנטום. ההימור שלי: ניצחון להוד השרון.

גיא - הוד השרון אחת הקבוצות החזקות בליגה חוזרת לביתה לאחר ניצחון הרואי על אור יהודה המצוינת, לאחר ששיחקה ברוב שלבי המשחק בעשרה שחקנים ודווקא זה מתכונן לרפיון, מנגד בית"ר פתח תקוה עם פתיחת עונה טובה לא תתבטל למול הוד השרון. ההימור שלי: תיקו.

 

נחלת יהודה - שמשון בני טייבה

ליאור -  שמשון בני טייבה טייבה קבוצה מצוינת שפתחה את העונה נהדר ותרצה להמשיך להתברג בצמרת הליגה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון בני טייבה.

גיא - נחלת יהודה עדיין ללא נקודת ליגה העונה תפגוש את טייבה החזקה . טייבה תרצה להיות השנה בצמרת הגבוהה ולא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות יקרות. ההימור שלי: ניצחון לשמשון בני טייבה.

 

שמשון בני טייבה קבוצה מצוינת שתדבר חזק בצמרת.

 

עירוני בית דגן - בית"ר ר"ג

ליאור - עירוני בית דגן קבוצה ביתית, שמשחקת כדורגל טוב מאוד ובבית דגן לא קל בכלל לשחק. ההימור שלי: ניצחון לעירוני בית דגן.

גיא - בית דגן יכולה לחוש מאוכזבת לאחר ההפסד בדקה ה-94 לשמשון אבל יכולה להיות מעודדת מהיכולת שלה, בית דגן תפגוש את ביתר ר"ג שבתחילת השנה סומנה כיורדת, אבל בשקט בשקט נבנית קבוצה חזקה ועיקשת שתעשה חיים קשים לכל קבוצה. ההימור שלי: תיקו.

 

עמישב פ"ת - כפר ברא

ליאור - עמישב פתח תקוה פתחה את העונה טוב ותרצה להמשיך את המומנטום. ההימור שלי: ניצחון לעמישב.

גיא - עמישב התחזקה העונה בכמה עמדות מפתח ותרצה להיאבק עד הסוף בצמרת ומכוונת לפלייאוף העליון בשישי תארח את כפר ברא ולא תתקשה במיוחד על מנת להשיג ניצחון. ההימור שלי: ניצחון לעמישב.

 

שועאע כפר קאסם – מ.כ אור יהודה

ליאור - אור יהודה אחרי ההפסד בבית להוד השרון לא יכולה לאפשר לעצמה לאבד נקודות שוב. אור יהודה חייבת ניצחון בשביל להמשיך ולהתמודד בצמרת הגבוהה בליגה. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

גיא - אור יהודה לאחר איבוד נקודות ראשון העונה במחזור האחרון להוד השרון, לא תיתן לזה להשפיע עליה מול כפר קאסם ותרצה להוסיף עוד 3 נקודות יקרות לקופתה, לעומתה כפר קאסם לא תוותר בקלות אבל פערי האיכות בין 2 הקבוצות גדולים. ההימור שלי: ניצחון לאור יהודה.

 

מתן ארביב וגמליאל פרץ יחזירו את אור יהודה למסלול הניצחונות (יאיר שמואל)

 

אני מאחל לליאור ולשמשון תל אביב המון הצלחה בעונה הנוכחית...

 

תחזית ליגה ב' דרום א', מחזור 6: גיא צמח מארח את ליאור טרי

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה להוסיף שוער ובלם ועולים ליגה (ליגה ב 24-10-2018, 19:03)
  2. בהצלחה לכולם (ליאור טרי 24-10-2018, 19:23)
    תודה רבה לחברי היקר גיא צמח ולאתר גולר שעושים עבודה נהדרת ומקצועית תודה רבה גיא על הכבוד וההערכה שיהיה בהצלחה לכולם
  3. אחלה ליאור אוהבים אותך עירוני אשדוד (עירוניה 24-10-2018, 19:46)
  4. הכותב מאחד צודק (בעילום שם 24-10-2018, 20:03)
    שוער ובלם עולי בזכילה אור יהודה
  5. בהצלחה לכולם (ליאור 24-10-2018, 21:16)
    תודה רבה אייל היקר אוהבים אותכם בהצלחה לערוני אשדוד ולכולם
  6. מאמן (מנשה 28-10-2018, 13:46)
    יש דחיפות להחליף מאמן שמסוגל להעלות אותנו לליגה א עם המאמן טל אנו כבר 4-5 שנים ולא עולים