ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השמיני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השמיני לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 21 שערים. המוליכות הוד השרון, שמשון ת"א ואור יהודה מנצחות. עמישב פ"ת, נחלת יהודה, בני ג'ת ועירוני בית דגן מנצחות בבית, שמשון בני טייבה מנצחת בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-11-2018
  • 13:19

מכבי עמישב פ"ת – מ.ס צעירי טייבה : 0-3

עמישב פתח תקוה אירחה במגרשה את צעירי טייבה מהתחתית ולא התקשתה במיוחד לנצח ולשמור על מקומה במאבק על הפלייאוף העליון. עמישב עלתה ליתרון בדקה ה-42 משער של בר נקניק, במחצית השניה הוסיפה עמישב עוד שני שערים מרגליהם של בר מזרחי וסהר דהאן ובסיום עוד 3 נקודות לקבוצתו של אנדריי אסולין. צעירי טייבה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אהרן בויקו בדקה ה-77.

 

שמשון ת"א לא התקשתה לנצח את רו"ח ת"א (ליאור טרי)

 

שמשון ת"א – רו"ח ת"א : 0-5

השניה בטבלה שמשון ת"א אירחה במגרשה את האחרונה רו"ח ת"א ופערי האיכות במגרש הורגשו לאורך כל שלבי המשחק. שמשון ת"א לא התקשתה וניצחה 5-0 משערים של רפי סגל, קורל אזולאי, נאור הלוי, רועי עובדיה ושלומי אדרי . שמשון ממשיכה להידבק לצמרת העליונה מנגד רו"ח ת"א עדיין ללא נקודת זכות העונה.

 

קורל אזולאי כובש עוד שער לשמשון ת"א (ליאור טרי)

 

הפועל נחלת יהודה – הפועל כפר ברא : 0-1

הפועל נחלת יהודה ממשיכה את התנופה שלה מהרגע שמעון עזרא חזר לעמוד על הקווים והשבוע מנצחת את כפר ברא ומשלים 7 נקודות מ-9 אפשריות לאחר פתיחת עונה רעה במיוחד. שער אחד בודד של רוני אוחנה בדקה ה-37 העניק לנחלת יהודה 3 נקודות יקרות, המשחק הפך קל יותר עבוד נחלת יהודה כעבור 2 דקות כשכפר ברא נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מימון עאסי.

 

איחוד בני ג'ת – בני יפו אורתודוכסים : 1-2

בני ג'ת ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה והשבוע אירחה את בני יפו אורתודוכסים העיקשת. בני ג'ת כבשה מצמד של עידו אביטן במחצית הראשונה סעיד גרבוע הצליח רק להשוות זמנית אבל בסיום 3 נקודות יקרות לבני ג'ת שמתמקמת במקום החמישי המוליך בסיום העונה לפלייאוף העליון.

 

הפועל הוד השרון – הפועל קרית אונו : 0-1

הוד השרון מוליכת הטבלה אירחה במגרשה את קרית אונו שפתחה נהדר את העונה אבל המחזורים האחרונים אירחה גובה. שבוע סוער מאד עבר על הוד השרון כאשר מספר שחקנים בכירים עזבו את הקבוצה אבל כל זה לא הפריע להוד השרון לנצח משער של תמיר חלף המצוין בדקה ה-60 ולקחת עוד 3 נקודות ולהמשיך להוביל את הטבלה עוד שבוע.

 

עירוני בית דגן – בית"ר פ"ת : 2-1

משחק אטרקטיבי התפתח בבית דגן כאשר שתי הקבוצות הפגינו יכולת גבוהה ולא מעט מצבים ליד שני השערים .לאחר מחצית מאופסת בית דגן עלתה ליתרון 2-0 משערים של גל גוטליב המצוין ואלמוג סמט כהן. בית"ר פ"ת צימקה משער מהיר של ליאב פרנקו אבל לא הצליחה להשוות ובסיום ניצחון חשוב מאד לבית דגן שמעלה אותה למקום העשירי.

 

בית"ר ר"ג – מ.כ אור יהודה : 3-1

בית"ר ר"ג אירחה במגרשה את הקבוצה עם הסגל האיכותי ביותר העונה בליגה ב ולקראת סיום המשחק גם הומחשה העליונות באיכות . מחצית ראשונה קשוחה בין 2 הקבוצות הסתיימה בתיקו 1-1, ארנון טמיר כבש לאור יהודה ו........ צימק לבית"ר ר"ג.

המחצית השניה היתה של אור יהודה שלחת. והצליחה עד לסיום להבקיע עוד שני שערים מרגליהם של גמליאל פרץ המצטיין במגרש ושער נוסף של ארנון טמיר שהשלים צמד שהעניק 3 נקודות יקרות לאור יהודה.

 

 

שועאע כפר קאסם – שמשון בני טייבה : 1-0

שמשון בני טייבה החזקה יצאה למשחק חוץ קשה מאד בכפר קאסם נגד שועאע העיקשת. שמשון בני טייבה מתחזקת תוך כדי תנועה והשבוע צירפה מספר שחקנים חשובים ובראשם השוער אבירם זיאת שרק החלטות לא נכונות הובילו אותו לליגה ב אבל מי שזכתה היתה שמשון בני טייבה שכבר במשחקון הראשון הקבוצה הביא לקבוצה 3 נקודות יקרות תוך שהוא מפגין יכולת מצוינת. שער בודד של יוסף אבו צאלוק בדקה ה-42 היקנה לטייבה את הניצחון ואת המקום הרביעי.

 

שמשון בני טייבה חוגגת את הניצחון צילום: באדיבות אלי שמואלי פייסבוק

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : אבירם זיאת שוערה המצוין של שמשון בני טייבה במשחקו הראשון בקבוצה מביא ניצחון לקבוצתו.

 

 

אבירםזיאת שוערה המצוין של שמשון בני טייבה. צילום: באדיבות אלי שמואלי פייסבוק

 

מאמן המחזור : ציון עזרא מאמנה של נחלת יהודה עם ניצחון חשוב נגד כפר ברא ומאז שציון חזר לקבוצה הקבוצה התחילה לצבור נקודות.

 

ציון עזרא , קבוצתו נראית טוב מאד מאז שחזר לקווים.

 

קבוצה מצטיינת : מ.כ אור יהודה עם ניצחון גדול במגרש קשה נגד בית"ר ר"ג

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השמיני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות