ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-14 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-14 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 20 שערים עם לא מעט הפתעות. המוליכה מ.כ אור יהודה מאבדת נקודות בבית, קרית אונו מנצחת בטייבה ורו"ח ת"א משיגה ניצחון ראשון העונה. שמשון ת"א ובית"ר פ"ת משיגות ניצחונות ביתיים. צעירי טייבה מנצחת בחוץ ויתר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 22-12-2018
  • 10:59

בית"ר פ"ת – הפועל כפר ברא : 0-1

בית"ר פ"ת במחזורים האחרונים מתאוששת ונמצאית כבר במרכז הטבלה, השבוע פגשה בית"ר פ"ת את כפר ברא למשחק שקול ובעיקר קשוח . החבורה מפתח תקוה הגיעה נחושה ולאחר מחצית ראשונה מאופסת דור אזולאי המצויין כבש את שער הניצחון לפ"ת בדקה ה-65 ולמעשה ניצח בעבורה את המשחק.

 

שמשון ת"א – הפועל נחלת יהודה : 0-3

שמשון ת"א רצתה לחזור למסלול הניצחונות ולהראות לליגה שההפסד בשבוע שעבר היה חד פעמי. שמשון ת"א פתחה את המשחק בסערה וכבר במחצית הובילה 2-0 משערים של קורל אזולאי וריף פרץ. במחצית השניה נאור הלוי הוסיף עוד שער ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 3-0 לשמשון ת"א. בעקבות הניצחון ותוצאת התיקו של אור יהודה הפער בצמרת מצטמק ל-2 נקודות בלבד.

שמשון ת"א תקפה בכל שלבי המשחק (ליאור טרי)

 

קורל אזולאי עם השער הראשון במשחק (ליאור טרי)

 

בית"ר ר"ג – צעירי טייבה : 2-1

בעיני רבים צעירי טייבה היא יורדת בטוחה לליגה ג' אבל כנראה שבטייבה לא יוותרו עד לשנייה האחרונה וילחמו עד הסוף, השבוע טייבה יצאה למשחק חוץ קשה נגד בית"ר ר"ג ועשתה את העבודה המצופה ממנה. צעירי טייבה ניצחה משערים של קובי דומר ואבו רביע, בית"ר ר"ג הצליחה רק לאזן זמנית. בעקבות הניצחון צעירי טייבה רחוקה רק 5 נקודות מהפלייאוף העליון.

 

עירוני בית דגן – מ.ס רו"ח ת"א : 2-1

לאחר 14 מחזורים אפשר להגיד מזל טוב לרו"ח ת"א שהשיגה השבוע את ניצחונה הראשון העונה, רו"ח פתחה את המשחק בדיוק בצורה שאיפיינה אותה בשנים האחרונות, הגנה חזקה שממתינה לקבוצת היריב ומנסה לעקוץ במתפרצות וכך היה לאחר 15 דקות לידור כוכבי מקבל כדור ברחבת ה-16 ובועט חד לפינה הרחוקה ומעלה את רו"ח ליתרון. בית דגן החלה לשלוט במשחק והצליחה למצוא את השיוויון, וכשהיה נראה כי בית דגן בדרך למהפך לאחר שליטה אבסולוטית ומצבים רבים ליד שערה של רו"ח ת"א הגיעה העקיצה המפורסמת של רו"ח ת"א ויובל מרדכי מבקיע ומעניק ניצחון בכורה לרו"ח ת"א.

אדיר מנשה ומתן מלכא שני הברומטרים של הקבוצות (ליעוז צמח)

 

לידור כוכבי כובש את שער היתרון לרו"ח (ליעוז צמח)

 

הפועל הוד השרון – איחוד בני ג'ת : 1-1

הוד השרון ממשיכה לאבד גובה והשבוע נגד הקבוצה החזקה מג'ת לא הצליחה לחזור למסלול הניצחונות. בני ג'ת פתחה נהדר את המשחק וכעבור 21 דקות עלתה ליתרון משערו של עידו אביטן. בדקה ה-72 בני ג'ת נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אובי ותד וכעבור דקה הוד השרון הישוותה מפנדל. עד לסיום אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להבקיע והקבוצות הסתפקו בנקודה כל אחת.

 

שמשון בני טייבה – הפועל קרית אונו : 2-0

הפועל קרית אונו יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד שמשון בני טייבה מהצמרת. השבוע חגגו שחקני קרית אונו יום הולדת לחלוצם המצויין מאיר דרעי וזה העניק להם מתנה יפיפיה בדמות צמד שערים חשובים שהיקנו לקרית אונו ניצחון גדול. בעקבות הניצחון קרית אונו עולה למקום השישי.

מאיר דרעי חוגג צמד בניצחון הענק של קרית אונו בטייבה (איתן ידגר)

 

מ.כ אור יהודה – בני יפו אורתודוכסים : 1-1

מ.כ אור יהודה פגשה את בני יפו אורתודוכסים והבינה טוב מאד כמה קשה תצטרך להתאמץ על מנת להבטיח את העלייה לליגה א'. אור יהודה עלתה ליתרון משערו של יוסף אבו לאבן אבל סעיד גרבוע היפואי עם אחד השערים היפים שנראו העונה  בבעיטה מהאויר מרחק 16 מטרים היישר לרשת. במחצית השניה אור יהודה לחצה אבל יפו השתמשה בכל האמצעים על מנת לצאת עם נקודה מהמשחק בדיוק כמו בעונה החולפת. בעקבות התיקו הפער של אור יהודה מהמקום השני 2 נקודות בלבד.

אבו לאבן מעלה את אור יהודה ליתרון (יאיר שמואל)

 

סעיד גרבוע באדום עם שער אדיר נותן ליפו נקודה (ליעוז צמח)

 

שועאע כפר קאסם – עירוני עמישב פ"ת : 2-2

איזה משחק קיבלנו בכפר קאסם! שועאע כפר קאסם מהתחתית אירחה את עמישב הרביעית למשחק שהתעלה לרמה גבוהה עם לא פחות מ-4 שערים . כל קבוצה כבשה שני שערים ולבסוף הסתפקו שתי הקבוצות בנקודה כל אחת.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : מאיר דרעי חלוצה של קרית אונו עם צמד שערים בניצחון הגדול של קבוצתו על שמשון בני טייבה.

 

מאמן המחזור : אודי כבודי מאמנה של קרית אונו עם ניצחון ענק בשמשון בני טייבה.

אודי כבודי עם ניצחון ענק (איתן ידגר)

 

קבוצה מצטיינת : רו"ח ת"א משיגה את ניצחונה הראשון העונה במגרשה הקשה של בית דגן.

 

רו"ח חוגגת ניצחון בכורה העונה (ליעוז צמח)

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-14 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אור יהודה לא יעלו -בעיה בשוער ובתיאום עם ההגנה (ב א 22-12-2018, 12:09)
    אחלה קהל אור יהודה
  2. כאוהד קרית אונו לדעתי השוער חלש (רמי 22-12-2018, 15:36)
    אור יהודה קבוצה מצויינת טובה מכל הקבוצות בליגה. לאור יהודה יש מגרש מעולה קהל מדהים שאין לאף קבוצה בליגה הגנה טובה קישור מעולה חלוצים מעולים כגון גמיאל ואבו לבן לדעתי קבוצה כמו אור יהודה שרוצה לעלות ליגה ובצדק צריכה שוער בעל שיעור קומה בהצלחה
  3. לא כותבים את האמת במשחק (דודו 22-12-2018, 15:42)
    יפו מאז שער השוויון עשו במחצית השנייה המון הצגות כל שלוש דקות שחקן מיפו נופל בלי סיבה בקצה השני של המגרש כדי לבזבז זמן שליש האחרון של המשחק היה פציעות מדומים כדי להוציא תיקו במשחק את זה לא כותבים הכתבים
  4. גל (משה רון 23-12-2018, 15:35)
    גל הוא אחד השוערים הטובים אם לא הכי טוב בליגה . לא פעם אור יהודה ניצחו בזכותו. מדרבן ומאחד את השחקנים . כל הכבוד גל המשך כך !