ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-19 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-19 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 19 שערים. המוליכה מ.כ אור יהודה מנצחת בשיניים, שמשון ת"א מנצחת בחוץ. בית"ר פ"ת, קרית אונו, ובית דגן מנצחות בבית. הוד השרון ובני ג'ת מנצחות בחוץ ושאר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 29-01-2019
  • 10:19

 

בית"ר ר"ג – הפועל הוד השרון : 2-1

הפועל הוד השרון הרביעית התארחה אצל בית"ר ר"ג השמינית. המשחק התפתח בצורה שקולה וכל קבוצה יכלה לצאת מנצחת מהמשחק הזה. הוד השרון כבשה פעמיים מרגליהם של תמיר חלף ואוראל רמאדי. בית"ר ר"ג הצליחה לכבוש רק שער אחד מרגליו של אוריאן יעקב ובסיום ניצחון להוד השרון 2-1 שמעלה אותה למקום השלישי.

 

בית"ר פ"ת – איחוד בני ג'ת : 4-3

בית"ר פ"ת אירחה במגרשה למשחק אמצע טבלה את איחוד בני ג'ת וכששתי הקבוצות רק רוצות להתרחק מהאיזור המסוכן. המשחק נפתח נהדר מצידם של המארחים וכבר בדקה ה-23 הובילו 2-0 משערים של גיא חזן וליאב פרנקו. על סך הירידה למחצית בני ג'ת צימקה ל 2-1 משער של תאאר אבו בכר. המחצית השניה היתה הצגה של איש אחד שחף נעימי מבני ג'ת משתלט על המשחק כובש שלושער ומבצע מהפך אדיר מצידה של בני ג'ת. בתוך תוספת הזמן אלון שטיינבך כובש ומצמק אבל זה מאוחר מדיי ובסיום 4-3 ענק לבני ג'ת.

 

הפועל קרית אונו – רו"ח ת"א : 2-3

קרית אונו ללא ספק הקבוצה המרעננת של השנה עם תקציב שפוי עונה עונה גדולה מצידה והשבוע אירחה במגרשה את נועלת הטבלה רו"ח ת"א. המחצית הראשונה מסתיימת ביתרון 2-1 לקרית אונו עם צמד לאביעד זרביב הבלתי נגמר, דניאל אלמו מרו"ח הישווה זמנית. המחצית השניה נפתחה בלחץ של קרית אונו ועדן עזריה מעלה אותה ל 3-1 בדקה ה-60. רו"ח עוד הצליחה לצמק בדקה ה-88 משערו של עשהאל שוקרון אבל זה היה מעט מדיי ומאוחר מדיי. קרית אונו שיחקה ברבע השעה האחרונה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עזר ארביב.

 

שמשון ת"א חוגגת ניצחון ביפו (ליאור טרי)

 

בני יפו אורתודוכסים – שמשון ת"א : 2-0

שמשון ת"א השניה בטבלה יצאה למשחק חוץ קשה מאד נגד בני יפו הממוקמת שביעית ורוצה להשתחל לפלייאוף העליון. שמשון ת"א עלתה ליתרון במחציתה ראשונה משער של בן בריגה בדקה ה-24. במחצית השניה המשחק המשיך להיות שקול אבל מי שהצליחה לכבוש היתה שמשון ת"א מרגליו של רפי סגל בפנדל בדקה ה-58 שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 2-0 לשמשון ת"א. בני יפו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של בן אלפסי בדקה ה-58.

בן בריגה עם הראשוןן לשמשון (ליאור טרי)

 

עירוני בית דגן – שועאע כפר קאסם : 0-1

עירוני בית דגן ללא ספק הלהיט של אמצע העונה, חניכיו של שוקי סדיס אירחו במגרשם את שועאע כפר קאסם שהיתה חייבת את הנקודות. לאחר מחצית מאופסת דיויד קריאנסקי החלוץ המצוין של בית דגן מעלה אותה ליתרון 1-0 בדקה ה-49. עד לסיום כפר קאסם תקפה עם כל הכלים שברשותה על מנת למצוא את השיוויון אבל ללא הצלחה. כפר קאסם סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עלא עראר. בסיום 1-0 קטן גדול שממקם את בית דגן במקום החמישי המוליך בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.

 

שמשון בני טייבה – עמישב פ"ת : 2-2

שמשון בני טייבה השלישית אירחה את עמישב פתח תקוה החמישית לקרב צמרת בין שתי קבוצות שככל הנראה יעפילו לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה.

עמישב פתח תקוה פתחה נהדר וכבר בדקה ה-17 עלתה ליתרון משערו של סהר דהן שלמעשה קבע את תוצאת המחצית . במחצית השניה קיבלנו עוד 3 שערים ומשחק ברמה גבוהה. בדקה ה-53 אברהם חי משווה את התוצאה ל 1-1, אבל 20 דקות מהסיום סהר דאהן משלים צמד ומחזיר את היתרון לעמישב פתח תקוה. בדקה ה-83 קיבלנו את אחד השערים היפים העונה כדור עונשין מדהים מ-30 מטרים של וסאם סנדיאני נעצר רק בחיבורים וקובע את תוצאת המשחק 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

הפועל כפר ברא – צעירי טייבה : 1-1

הפועל כפר ברא מהמקום ה-12 אירחה במגרשה את צעירי טייבה מהמקום ה-15 שעדיין לא אמרה נואש ומנסה להילחם עם כל הכלים שיש לה על מנת לנסות להיחלץ מהמקום ממנו יורדים לליגה ג'. פתיחת המשחק היתה של המארחים שכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון 1-0 משער של אדיסו טדלה. האורחים מטייבה לא נשארו חייבים ותוך 5 דקות הישוו את התוצאה מרגליו של אור אליהו. שערו של אור אליהו בדיעבד גם היה השער שקבע את תוצאת המשחק ובסיום תיקו 1-1 וחלוקת נקודות.

 

שער הניצחון של מתן ארביב שמעניק 3 נקודות יקרות (יאיר שמואל)

 

מ.כ אור יהודה – הפועל נחלת יהודה : 1-2

המוליכה מאור יהודה אירחה את נחלת יהודה למשחק שלא אמור לעשות לה בעיות מיוחדות אבל כמו שקורה בכל משחק אור יהודה שולטת במשחק ואיך שהוא מסתבכת. מתן ארביב פתח נהדר את המשחק וכבר בדקה ה-5 העלה את אור יהודה ליתרון 1-0. עד למחצית אור יהודה יכלה להגדיל את יתרונה אבל לא השכילה לעשות זאת. בתחילת המחצית השניה נחלת חוזרת למשחק משער של טל פלקה ועמוק בתוספת הזמן וכשנראה כי נחלת תצא עם נקוד הגיע האיש של אור יהודה במשחק מתן ארביב שמשלים צמד ומשאיר את הנקודות היקרות באור יהודה ושמר על יתרון 2 נקודות משמשון ת"א במקום השני.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : מתן ארביב כובש צמד בניצחון הדרמטי של אור יהודה על נחלת יהודה, בנוסף ראוי לציון שחף נעימי עם שלושער נגד בית"ר פ"ת.

 

צמד שערים בניצחון של אור יהודה (יאיר שמואל)

 

מאמן המחזור : צביקה לוי מאמנה של שמשון ת"א עם ניצחון קשה נגד בני יפו אורתודוכסים.

 

קבוצה מצטיינת : איחוד בני ג'ת עם ניצחון גדול על בית"ר פ"ת.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-19 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה מכורה, אור יהודה היו צריכים להיות 10 הפרש כבר (ofir 29-01-2019, 11:03)
    אם לא היו פותחים רגליים לשמשון
  2. בטח מכורה נתתם גול דקה 94 עם פאוול ברור על השוער (בדאלק 29-01-2019, 12:15)
    קבוצה שראויה לעלות הייתה צריכה לסיים במחצית את המשחק בנחלת, אבל הייתם צריכים לחכות לחסדי השופט כדי לנצח, ואתם עוד בוכים…
  3. ל2 (אורן 29-01-2019, 16:45)
    איזה פאול בדיוק? לא ידעתי שאם הכדור נמצא בחזה של השוער אסור לבעוט בכדור.. תלמד חוקים אם השוער היה אוחז בשתי ידיו הייתה עבירה. אבל ברגע שלא תפס והכשור שיחק לו בחזה וליד היד אפשר לבעוט בכדור.
  4. ששוב, כתבה מגמתית לקרית אונו (ברק 30-01-2019, 15:50)
    אתם כותבים בשבחה של קרית אונו מנצחת את האחרונה בטבלה 2:3.אפשר גם לתת דיווח על הקבוצה המפסידה.
  5. רוח נגד כפר ברא (NB 03-02-2019, 13:45)
    מישהו יודע מה היתה התוצאה רוח נגד כפר ברא? 3:1 או 3:2???