ליגה ב' דרום א': התחזית למשחק העונה- תיקו!!

כך עפ"י סקר שערכנו בקרב שחקנים ואנשי מקצוע של הליגות הנמוכות שרובם טוענים כי המשחק יסתיים ללא הכרעה. שאלנו מספר שחקנים מאמנים ואנשי הנהלה איך יסתיים המשחק ? ומי תעלה ליגה . התשובות לפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 28-02-2019
  • 19:05

סוכן השחקנים הבכיר עו"ד שי אבני: שמשון עם יתרון גדול במשחק הזה כי הם משחקים בבית מול אור יהודה והם לדעתי גם ינצחו את המשחק. לגבי העולה עוד קשה לדעת כי יש עוד הרבה מחזורים ויש הרבה נקודות בקופה אבל אני חושב שאם שמשון תנצח את המשחק הם יעלו בתום העונה. ולכן הרבה תלוי במשחק הקרוב. לשמשון יש יתרון גדול בשלב זה.

 

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני. מי שינצח -יעלה ליגה. 

 

גיא וייס, סוכן השחקנים הבכיר: מפגש בין 2 הגדולות של ליגה ב שהוכיחו מעל לכל ספק ששתיהן ראויות לעלות ליגה. יש לי רק דברים טובים להגיד על אור יהודה שסופר ראויה לעלות לליגה א ועל מאמנה יעקב טל שעושה עבודה נהדרת אבל מה שעושה שמשון תל אביב העונה בראשות צביקה לוי עם תקציב נמוך משמעותית הוא לא פחות ממדהים ומה גם שבאים במומנט מעולה למשחק. גילוי נאות רפי סגל משחק בשמשון והוא מבחינתי האקס פקטור ובמשחקים כאלו הוא יגיע ובגדול . המשחק ינוע בין תיקו לניצחון של שמשון. נלך על ניצחון לשמשון . למרות שזה עדיין לא אומר כלום וייתכן מאוד שאור יהודה היא זו שתעלה בסוף העונה.

 

אלירן מגול חלוצה של בני יהוד מליגה ג' ואחד הכובשים הגדולים בליגות הנמוכות: "המשחק יסתיים בתיקו! שני מאמנים הטקטיים הכי טובים בליגה שיתכוננו אחד לשני ברמה של הרגלי שריכת הנעליים. אם מישהו יעז ויפתיע יזכה בכל הקופה. העלייה תוכרע במשחק בין הקבוצות לדעתי".

 

אלירן מגול חושב שהמשחק יסתיים בתיקו 

 

שי חג'ג' מאמנה של בית"ר יבנה: "שמשון תל אביב תעלה לפי דעתי, הם התחברו בצורה טובה בסיבוב בשני ושועל קרבות כמו צביקה ידע לקחת עם קבוצתו את הנקודות ולעלות איתם ליגה".

 

שי חג'ג' שני משמאל מאמים ששמון ת"א תעלה 

 

דודו חלף מאמנה של בית''ר ר"ג: "לפי דעתי זה יסתיים בתיקו .אבל הטובה היא אור יהודה גם בגלל איכות השחקנים וההשקעה וגם קבוצה טובה יותר וחזקה יותר . שמשון קבוצה טובה אבל לא מפחידה ויש לה שחקנים טובים אבל לא באיכות של אור יהודה .מי שתעלה לפי דעתי זאת אור יהודה .אבל יש עוד 21 נקודות אחרי המשחק והם פוגשים שתי הקבוצות את התחתית וזה יכריע יותר ".

 

דודו חלף חושב שאור יהודה תעלה ליגה 

 

סאמר עזאם האיש החזק בשימשון בני טייבה: "לדעתי אור יהודה ינצחו 2-1, אבל הקרב ישאר צמוד עד הסוף. שתי קבוצות עם שני מאמאנים הכי טובים בליגה עם הסגל הכי טוב בליגה בדרום א' ובדרום ב'.

 

סאמר עזאם האיש החזק בטייבה הולך על אור יהודה 

 

שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד ואחד המוערכים בליגות הנמוכות: "2 הקבוצות עם עונה יוצאת מהכלל שמשון ת"א יש לי בהרבה מילים טובות על עונה מצויינת, אור יהודה כבר מספר שנים בצמרת והשנה עשו שם הפקת לקחים והעמיקו את הקבוצה בזכות הידע שרכש יעקב טל בשנים שאימן שם. אני מאמין שהמשחק יסתיים בתיקו עם שערים ואור יהודה עם סגל שחקנים יותר טוב ובהמשך זה יכריע ואור יהודה לטעמי יעלו ליגה".

 

שי מאור מאמנה של עירוני אשדוד מאמין שהעומק של אור יהודה יכריע בסופו של דבר (מוטי קדוש)

 

אביתר נדלר חלוצה של שמשון בעונה החולפת והיום משחק בהשקמה חן: "מדובר בשתי קבוצות שאני מאד אוהב. מאמין שהמשחק יסתיים בתיקו אבל בסופו של דבר מי שתעלה תהיה אור יהודה כי השקיעו הרבה כסף השנה".

 

אורן יחזקאל סוכן השחקנים הבכיר:המשחק יסתיים בתיקו . לדעתי אור יהודה תעלה ליגה למרות שאני איש של שמשון ת"א ורוצה ששמשון יעלו . הכסף שהושקע השנה באור יהודה הוא פי 5 מכל קבוצה אחרת. המשאבים שראשת העיר של אור יהודה ליאת שוחט ויאיר משיח הקציבו לאור יהודה הן מבחינת כספים והן מבחינת תנאים ומגרשי אימונים ומשחקים יהיו בגדר אסון ספורטיבי לעיר כולה אם אור יהודה לא יעלו . זו היתה אמורה להיות השנה הכי חד צדדית בתולדות ליגה ב ולפי דעתי עצם זה ששתי הקבוצות עם אותם נקודות זה אומר משהו...

 

סוכן השחקנים אורן יחזקאל ואביתר נדלר חלוצה של שמשון אשתקד. מאמינים שאור יהודה תעלה ליגה.

 

שמעון ועקנין מאמנה של שמשון ת"א בעונה החולפת והיום מאמנה של שיכון המזרח: "אימנתי בשמשון ולמעשה אני בניתי את הקבוצה בשנה שעברה 90 אחוז מהשלד נשאר, שמשון קבוצה חזקה מאוד. בשמשון יש חדר הלבשה מדהים, שזה הדבר שבעצם דוחף את הקבוצה לעונה מדהימה. את אור יהודה אני פחות מכיר, בנו שם קבוצה מצויינת עם תקציב ענק במונחים של ליגה ב'. יש שם מאמן מאוד מנוסה, במידה ואור יהודה לא יעלו ממקום ראשון זה כישלון ענק, בניגוד לאור יהודה התקציב של שמשון שפוי. שמשון זה המועדון שנתן לי את הבמה לאמן בפעם הראשונה ולכן הלב שלי איתם. אני מאמין ששמשון ינצחו וימשיכו לעליית ליגה".

 

שמעון ועקנין מאמנה של שמון ת"א בעונה החולפת רוצה שצביקה לוי יעלה את שמשון לליגה א'

 

שי כהן אחד שיודע: "בתחילת העונה אור יהודה בנתה קבוצה חזקה מאד שנראתה כעולה בטוחה. ככל שהתקדמה העונה שמשון ת"א השתפרה, התחברה ואף התחזקה בשחקנים מצוינים. בשבועות האחרונות היא נראית מרשימה וחזקה יותר ומציגה כדורגל משכנע יותר מזה של אור יהודה. לדעתי ההר יוליד עכבר... 0:0 או 1:1 והמשך מאבק מעניין עד הסוף".

 

אלעד אברמסון חלוצה של אור יהודה בעונה החולפת: "זה משחק שקול של 2 קבוצות מצויינות לדעתי זה ייגמר בתיקו. אני מאוד מקווה בשביל אור יהודה, שסוף סוף יצליחו לעלות זה לא יהיה קל כי גם בשמשון יש קבוצה מצויינת וזה יהיה צמוד עד הסוף".

 

אלעד אברמסון חלוצה של אור יהודה אשתקד מאד רוצה שחבריו יעלו ליגה (רמי גרידיש)

 

איך המשחק יסתיים?  נדע ביום שישי לקראת השעה 16:00 

שחקני אור יהודה ישמחו לחגוג בסיום משחק העונה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון עדיפה (יצחק 28-02-2019, 20:02)
    אני אוהד יפו , שיחקנו אם שני הקבוצות שמשון עדיפה משחקת חזק מהאגפים , אור יהודה יותר טכנית באמצע ויהיה לה קשה לפתח משחק לדעתי 1:0 קטן לשמשון
  2. אור יהודה בכל הכוח (אלון 28-02-2019, 21:30)
    אור יהודה מנצחים 2-0 זה בדוק, יודע ממקור בכיר המשחק מכור יו
  3. סוכנים יכלו את הכובע בסוף עונה (דוד 01-03-2019, 12:35)
    אור יהודה טובה לכל הפרמטרים. שחקנים של ליגה לאומית קהל אין בשום קבוצה בליגה. תנאים מעולים בעלים מעולים תקציב בשמים אור יהודה זו קבוצה צמרת 5 שנים האחרונות נלחמה על העליה לליגה א השנה זה קורה בהצלחה לאור יהודה א כל העיר אתכם לאורך כל הדרך אנחנו אוהדים באים לעודד 1500 איש ושוב בהצלחה
  4. ל-2 (ניר 02-03-2019, 00:36)
    שמענו על המכור שלך ... אתה פתאטי !