"המשחק מול אור יהודה - משחק ליגה רגיל"

כך אמר צביקה לוי, מאמנה של שמשון ת"א לקראת משחק העונה שצפוי להיערך ביום שישי הקרוב. לוי יודע שניצחון מול אור יהודה יקרב אותו מאוד לליגה א', אך גם מבין שזה משחק אחד מתוך שבעה שצפויים לקבוצה עד לסיום העונה. "התנאים במועדון גורמים לשחקנים להתעסק בכדורגל נטו"

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-02-2019
  • 10:30

צביקה לוי בן (36) מאמן כבר שנה שלישית בליגה ב'. לאחר שהחל את דרכו המקצועית כשחקן בשמשון תל אביב במחלקות הנוער ולאחר מכן אימן במחלקת הנוער של שמשון את קבוצות הנערים והנוער. בשלוש השנים האחרונות הוביל צביקה את עמישב, טייבה ועכשיו כאמור את שמשון ת״א לצמרת הליגה ואולי השנה אף יעלה לליגה א׳ עם שמשון ת״א. יש המספרים שצביקה חי את הליגות הללו ומכיר כל קבוצה ושחקן, החל מליגה א׳ ועד לליגות ג' במחוזות השונים.

 

צביקה, השבוע אתם מארחים את משחק העונה מול אור יהודה. ספר בקצרה על ההכנות...
״המשחק מול אור יהודה הוא אולי פיקנטי ומעניין יתר על המידה בגלל המצב בטבלה, אבל לנו זה משחק ליגה בסדרה של שבעה משחקים שנותרו עד לסיום העונה, ואנחנו מתייחסים אליו גם כך. אין לנו הכנות מיוחדות, אלא כמו כל משחק. מתאמנים קשה ומנסים להגיע ברמת מוכנות מקסימלית פיזית ומנטלית״.

בתחילת העונה בנית קבוצה לפלייאוף, האמנת שתהיה כל כך קרוב לליגה א׳?
״האמת שמתחילת השנה האמנתי בקבוצה הזו שיכולה ללכת עד הסוף. כבר בתחילת האימונים ראיתי משהו מיוחד פה בשמשון וידעתי שעם המון עבודה יסודית ותמיכה מההנהלה, נוכל להיאבק עד הסוף למעלה״.

 

צביקה לוי עושה עונה גדולה בשמשון. האם היא תיגמר בעלייה?


ספר לנו קצת על שמשון ת"א מבחינת שחקנים, והתנאים שקיימים במועדון...
״מה שמייחד את שמשון תל אביב זה לא שחקן כזה או אחר, ומה שהביא את הקבוצה למצב הזה זה חדר ההלבשה המדהים והמיוחד. שם תמצא בחורים מחויבים, אינטליגנטים וחסרי אגו, שכל אחד מהם תורם למען הקבוצה ורק הצלחת הקבוצה נמצאת לנגד עיניהם״. 

האם מבחינת התמרים יש לשמשון מקום מבחינת תנאים לשמשון בליגה א׳?
״שמשון תל אביב זה מועדון שהיה בעבר בליגות הבכירות ושואף לחזור לאט לאט לשם. התנאים במקום הזה לא מביישים קבוצה בליגה לאומית. לשחקנים לא חסר דבר, החל מיחס משפחתי וחם מצד ההנהלה וממשיך בפרטים הכי קטנים שגורמים לכולם לבור בראש נקי ולהתעסק בכדורגל נטו״.

מילה לסיום לקראת המשחק מול אור יהודה: ״בהצלחה ושהטובה ביותר תנצח״.

צביקה לוי מתכונן למשחק העונה (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ענק צנוע וענו (אלון 28-02-2019, 11:48)
    בהצלחה לשמשון וצביקה, היידה שמשון ליגה א מחכה מגיע למועדון ולאנשים הנפלאים שמנהלים אותה
  2. מחזירים עטרה ליושנה (שמשוני גאה 28-02-2019, 12:23)
    אחלה צביקה מאמן גדול אחלה צוות ניהולי שחקנים משכמם ומעלה ואוהדים שרופים ולא נשכח את יפתח הלוי כולם ביחד עם הלב והנשמה נעלה את שמשון ת"א לליגה א
  3. איזה תנאים של ליגה לאומית משקר את עצמו (קובי 28-02-2019, 14:44)
    איזה תנאים מגרש ביתי אין לכם אין קהל
  4. מאמן פחדן במשחקים מכריעים מאבד את זה (תומר 28-02-2019, 15:46)
  5. מי שתשחק התקפי תנצח! (שייע 28-02-2019, 17:03)
    לשתי הקבוצות משחק התקפי , מאמן שיבחר לשנות את הטקטיקה יפסיד! ממליץ לשני המאמנים לא להסתגר רק כך יכריעו את המשחק
  6. גם הפסדנו כסף וגם לא ניצחנו (ניר מלכה 02-03-2019, 00:41)
    גם לא נתנו לאוהדי אור יהודה כרטיסים והפסדנו כסף מהמכירה וגם לא הבאנו את הנקודות . איזה טעות עשינו ! היה לנו יציע כמעט ריק . חבל .