ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-24 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-24 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 24 שערים. המוליכות מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א נפרדו בתיקו. עמישב פ"ת, עירוני בית דגן, שועאע כפר קאסם ובית"ר ר"ג מנצחות בבית. בני יפו אורתודוכסים, צעירי טייבה וכפר ברא מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 05-03-2019
  • 12:28

בית"ר ר"ג – בית"ר פ"ת : 0-4

על הנייר היה צפוי לנו משחק שקול בין בית"ר ר"ג מהמקום ה-11 לבית"ר פ"ת מהמקום השביעי . בפועל קיבלנו משחק סוער עם לא פחות מ-4 שערים ו- 3 אדומים.

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה ה-6 בית"ר פ"ת נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של דור אזולאי . החיסרון המספרי השפיע על פ"ת ובמחצית הראשונה בית"ר ר"ג עלתה ליתרון משערו של חי ספיר. במחצית השניה בית"ר ר"ג כבשה עוד 3 שערים מרגליהם של מוחמד שרבוש וצמד של בר אהרוני. בית"ר פ"ת סיימה בסופו של דבר את המשחק עם 3 מורחקים לאחר שבדקות הסיום הורחקו גם אור סאפן וליאב פרנקו.

 

עמישב פ"ת – רו"ח ת"א : 1-4

עמישב פ"ת השלישית אירחה במגרשה את האחרונה רו"ח ת"א . עמישב לא התקשתה לנצח את נועלת הטבלה וכבר בדקה ה-14 עלתה ליתרון משערו של סער דהאן . בתחילת המחצית השניה רו"ח ת"א חזרה למשחק משערו של יובל קרן בדקה ה-60. שער השיוויון העיר דווקא את המארחים שעד לסיום העלו את הקצב והבקיעו 3 שערים מרגליהם של שלומי לוי וצמד של בר מזרחי. עמישב מחזקת את מעמדה לקראת משחקי הפלייאוף ומנגד רו"ח ת"א בעוד מחזור או שניים תרד סופית לליגה ג' .

 

הפועל נחלת יהודה – בני יפו אורתודוכסים : 3-1

בני יפו הגיע לנחלת יהודה על מנת לברוח מהתחתית ולא להסתבך בקרבות התחתית עד לסוף העונה . בני יפו פתחה מצוין וכבר בדקה ה-6 הובילה 2-0 מצמד של רון רושל . בדקה ה-60 בני יפו הבקיעה עוד שער מרגליו של סלים סכחפי ומעשית הכריעה את המשחק גם שער מצמק מפנדל של צ'יקו דננבאום בדקה ה-80 לא עזר יותר מדיי לנחלת יהודה והיא מסובכת עמוק במקום ה-14 ממנו הולכים למשחקי ההצלבה נגד הירידה.

 

הפועל הוד השרון – הפועל כפר ברא : 2-1

הפועל הוד השרון מאבדת גובה והשבוע אירחה את כפר ברא. כפר ברא מהמקום ה-12 הגיעה ונתנה הכל על המגרש על מנת לאסוף עוד 3 נקודות במטרה להבטיח עוד עונה בליגה ב'. כפר ברא עלתה ליתרון משער בדקה ה-28 של אדיסון אדלה. בתחילת המחצית השניה הוד השרון חזרה למשחק משערו של רום בראון. התוצאה החזיקה מעמד עד לסיום הזמן החוקי וכשהיה נדמה כי כל קבוצה תסתפק בנקודה הגיע עומר עראקי המצוין וכבש את שער הניצחון בדקה ה-91 וקבע 2-1 חשוב מאד לכפר ברא.

 

גל פלמנבאום שוערה של אור יהודה עם עצירת פנדל (מני בן ארי)

 

שמשון ת"א – מ.כ אור יהודה : 1-1

משחק העונה הבטיח וקיים!! מעל ל- 700 צופים הגיעו לראות את המשחק בין שתי הקבוצות הממוקמות במקום הראשון עם אותו מספר נקודות. מחצית ראשונה שהתאפיינה בעיקר באגרסיביות ולחימה על כל כדור הסתיימה ללא שערים. המחצית השניה התחילה בסערה וכבר לאחר 5 דקות נפסק פנדל לזכות שמשון אבל נאור הלוי החמיץ את הבעיטה. לאחר החמצת הפנדל אור יהודה השתלטה על המשחק וגיל גילקרוב העלה אותה ליתרון 1-0 מבעיטה של גיל גילקרוב מתוך הרחבה . 7 דקות לסיום עומרי פרל המצוין התרומם גבוה ונגח את שער השיוויון לשמשון שהשאיר את המאבק על הכרטיס לליגה א' חי ובועט כאשר נותרו 18 נקודות בקופה.

 

הכובשים במשחק גיל גילקרוב לאור יהודה ועומרי פרל לשמשון ת"א (מני בן ארי)

 

עירוני בית דגן – שמשון בני טייבה : 0-2

קרב ישיר בין שתי קבוצות שרוצות לסיים את העונה הסדירה במקום המוליך לפלייאוף העליון. בית דגן של העונה מתעלה ברגעים החשובים וכך קרה גם השבוע. צמד של בר סדיס בדקות ה45 וה-76 העניקו לבית דגן 3 נקודות ועליה למקום ה-5 בו ממוקמות כעת לא פחות מ-4 קבוצות עם אותו מספר נקודות.

 

איחוד בני ג'ת – צעירי טייבה : 3-0

צעירי טייבה מהמקום ה-15 יצאה למשחק חוץ קשה נגד בני ג'ת . צעירי טייבה חייבת נקודות והגיעה למשחק במטרה אחת לצאת עם 3 נקודות . בני ג'ת כבשה שלושה שערים מרגליהם של מוסטפא ברנסי ואור אליהו במחצית הראשונה ועל סף השריקה לסיום כבש נתנאל ניסני וקבע את תוצאת המשחק 3-0 גדול לצעירי טייבה שנצמדת לנחלת יהודה במקום ה-14 והתחתית בוערת.

 

שועאע כפר קאסם – הפועל קרית אונו : 0-1

שועאע כפר קאסם מהמקום ה-13 אירחה את הפתעת העונה הפועל קרית אונו שממוקמת במקום הרביעי. 90 דקות ללא שערים השאירו את הדרמה לתוספת הזמן בה מיכאל רנדי כבש את שער הניצחון בדקה ה-93 לזכות שועאע כפר קאסם שתנסה עד הסוף להינצל ממשחקי המבחן לליגה ג והיא רחוקה כרגע 2 נקודות מחוף מבטחים.

 

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : בר סדיס שחקנה של עירוני בית דגן עם צמד מעלה את קבוצתו למקום ה-5.

 

מאמן המחזור : דודו חלף מאמנה של בית"ר ר"ג עם ניצחון גדול על בית"ר פ"ת החזקה.

 

 

קבוצה מצטיינת : צעירי טייבה עם ניצחון יקר בחוץ על בני ג'ת.

 

מילה טובה מגיעה גם לקהלי האוהדים של שמשון ת"א ואור יהודה על תצוגת עידוד נפלאה וספורטיביות ראויה לשמה. כן ירבו!!

אווירת עידוד יוצאת מהכלל (גיא צמח)

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-24 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת איזו אכזבה. מה יהיה? (ברק 05-03-2019, 13:39)
    שבוע אחד נותנת משחק גדול ושבוע אחרי תצוגה עלובה עם תבוסה מחפירה 4:0 לביתר ר"ג שפחות טובה ממנה.
  2. דרום א' שמונה קבוצות על המקום ה 5 (ברק 05-03-2019, 13:45)
    כפר ברא מקום 12 עם 31 נק', עם 9 הפסדים, בית דגן מקום 5 עם34 נק' ו 12 הפסדים.הכל פתוח ולא יציב.