בית"ר ר"ג – חממה לפיתוח שחקנים

כך הגדיר נמרוד מחני, קשרה האחורי הנהדר של בית"ר ר"ג את קבוצתו, והשווה אותה למכבי פ"ת של ליגת העל שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, כשקבוצתו נמצאת בעמדת זינוק נהדרת להשתלב בפלייאוף העליון. מי עוד זוכר את פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה טרם הגעתו של דודו חלף לעמדת המאמן.

  • על ידי: דורון נגר
  • 27-03-2019
  • 11:01

נמרוד, איך הייתה מסביר את השינוי שעבר על הקבוצה יחסית לתחילת העונה הפחות טובה שהפכה לסיפור הצלחה, והעובדה שרוב הסיכויים שתתמודדו בפלייאוף העליון?
"הגעתי לבית"ר ר"ג במחזור השלישי. מאז שדודו חלף הגיע, הוא עשה את השינוי בקבוצה. דודו שינה את החשיבה של כל השחקנים, אמר לשחקנים שאנחנו לא מסתכלים לא על ירידה ולא על פלייאוף, באים ומתקדמים ממשחק למשחק ובאמת זה מה שיצר את כל האווירה. הוא גיבש את חדר ההלבשה וכל הכבוד לו על זה. אחרי שלושה הפסדים מתחילת העונה והגענו היום לאן שהגענו, זה הרבה בזכות השינוי והרוח שהוא הביא, וגם בזכות השקט שההנהלה שלנו נותנת לנו". 

 


נמרוד מחני - בליגות האלה צריך לדעת לדבר ללב של השחקנים (יח"צ)

 

אתה שחקן ותיק בליגות האלה, מה הסוד להצלחה שלכם העונה?
"אני פעם ראשונה מתאמן אצל דודו חלף ואני לא יודע איך הוא מאמן בליגות האלה, הוא צריך לאמן בליגה יותר גבוהה. לפני שהוא מאמן הוא בן אדם, בליגות האלה ואני הרבה שנים בליגות האלה, צריך לדעת לדבר ללב של השחקנים. השחקנים מגיעים אחרי יום עבודה, ראש טרוד, משפחות ודודו בא מהמקומות האלה, הוא יודע בדיוק איך לנווט את זה. עם קבוצה כזאת להגיע עד לאן שהגענו, אפשר רק להוריד בפניו את הכובע".


אם נסתכל על שני המחזורים שנותרו עד תום העונה, אתה מאמין שתתברגו בסופו של דבר בפלייאוף העליון?
"בע"ה אם נמשיך ביכולת שלנו מהחודש האחרון אנחנו נשמח להיות בפלייאוף. ברור שזה הולך להיות קשה יש עוד קבוצות שנאבקות על מקומן בפלייאוף".

 

על דודו חלף - עם קבוצה כזאת להגיע לאן שהגענו, להוריד בפניו את הכובע. צריך לאמן בליגה גבוהה יותר (יח"צ)


איך היית מסכם את העונה שלך עד כה בבית"ר ר"ג?
"אחרי שלוש שנים שבהן העליתי קבוצות כמו שמשון טייבה, כפר ברא ושמשון ת"א מליגה ג', השנה הלכתי על ליגה ב', בית"ר ר"ג רצו אותי ואני מאוד שמח שהגעתי לכאן. מדובר במועדון שקט שנותן במה לצעירים, לשחקנים צעירים יש מכאן רק לאן להתקדם. אפשר להגיד שבית"ר ר"ג בליגה ב' זה כמו מכבי פ"ת בליגת העל – חממה לפיתוח שחקנים – ככה אני רואה את זה. מקום נהדר עם אנשים טובים, גם לישראל ספיר מגיעה מילה טובה שהגיע במהלך העונה והביא את הרוח שלו גם להנהלה. אני מקווה שנמשיך ביכולת שלנו מהשבועות האחרונים ושנמשיך ליצור תוצאות טובות".

נמרוד מחני - מככב גם בליגת החופים (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי הסוכן שלו? (יוסי 27-03-2019, 14:16)
    עם שמשון הייתם קונוסים נתתם לשמשון היתי במשחק שבוע אחרי עם אור יהודה מלחמת עולם. מימי קבלתם צילצול לפני המשחק עם שמשון מסוכן השחקנים
  2. תגובה ל-1 (יוני 27-03-2019, 15:51)
    צודק כל הליגה מכורה, מקווה ששמשון ישארו בליגה ב.
  3. אפשר לחשוב (שחר 27-03-2019, 16:47)
    נגד אור יהודה באו לשבור רגליים במחצית דיברו חופשי איםן מקורבים לשמשון
  4. ביתר רמת גן (אוהד שרוף 27-03-2019, 17:21)
    קבוצה פנטסטית עם הרבה נשמה ואנשים טובים חטארי חלוץ מעולה יחי זכריה כמו אינייסטה בר אהרוני זה כוכב ואוריאן יעקב זה הבינגו של ביתר רמת גן וכמובן עידן סהר הבלם התותח וליטף המנהיג הבלתי מעורער והצעירים התותחים ליאל גרוסמן חזיזה אלעד חדד אחלה של קבוצה
  5. יש להם את חטארי שחקן ברמת ליגה א' צמרת בלעדיו היו נאבקים על הירידה ( דני 27-03-2019, 18:04)
    ראיתי אותם נגד קרית אונו שיחקו סגור עים כדורי עומק לחטארי שהכריע את המשחק קבוצה לא רעה .
  6. Fins comment (Chakimi eli.n.y 28-03-2019, 23:45)
    What's happened to mose borensten?