הפועל בית שאן פותחת את העונה ברגל שמאל

אחרי קיץ דרמתי וארוך, הפועל בית שאן פתחה אתמול את העונה אך כנראה שאת שחקנים שלה זה לא מעניין, וחוסר האחריות יכולה להביא לקריסתה של הקבוצה בהמשך העונה. שלושה שחקני הפועל בית שאן הושעו לפני פתיחת המשחק. מאמן הקבוצה, רפי בוסקילה: "אני מאוכזב מההתנהלות של השחקנים"

  • על ידי: אביב עובדיה
  • 07-09-2019
  • 17:14

רק ביום חמישי האחרון, שמחו אוהדי הפועל בית שאן לשמוע שיניב דרעי חתם במועדון ויעמוד לרשותו של המאמן רפי בוסקילה במשחק הליגה אתמול מול העולה החדשה, מכבי נווה שאנן. אלא שלפני המשחק התברר למאמן הקבוצה, רפי בוסקילה, ששלושה משחקניו בילו אתמול עד שעות הלילה המאוחרות. בתגובה החליט בוסקילה להשעות את השחקנים יניב דרעי, ניר פריזדה והקפטן זיו סויסה. דרעי ופריזדה הגיעו למשחק, אך הונחו לא להתלבש וסויסה כלל לא הופיע. 

 

יניב דרעי, חתם לפני יומיים בקבוצה וכבר עבר עבירת משמעת קשה

 

במשחק עצמו הפועל בית שאן הפסידה 0:1, כשהשוער גיא סלמה הציג יכולת טובה והדף כדור עונשין מהנקודה הלבנה במחצית השנייה. 

מאמן הקבוצה, רפי בוסיקלה, התייחס לאחר המשחק לאירוע החריג: "שלושה שחקנים היו אתמול באירוע עד מאוחר ואצלי המשמעת היא מעל הכל, אחד מהם לא הגיע למשחק, לשניים האחרים הוריתי כלל לא להתלבש - אי אפשר להתכונן למשחק אחרי שעתיים שינה בלילה. אף שחקן לא יהיה מעל הקבוצה. אני מאוכזב מההתנהלות של השחקנים, ציפיתי להתנהגות אחרת. בעקבות המקרה כל תכנית המשחק שלנו השתנתה וזה טרף לנו את הקלפים. נרים את עצמנו ונתכונן למשחק הבא".


כמו כן האוהדים שהגיעו התאכזבו מיחס השחקנים הבכירים לקבוצה וחוסר הכבוד לקהל ולמועדון כולו, ומצפים שיחזרו לשחק למען הסמל והמועדון כמו שהבטיחו במעמד החתימה.

הפועל בית שאן פותחת את העונה עם הפסד ועם עבירות משמעת מצד השחקנים (אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זיו סויסה חייב לעוף (מקורב מיקרוב 07-09-2019, 22:10)
    כבר 10 שנים זיו סויסה כבר לא פוגע והכי גרוע עושה רעל בחדר ההלבשה בוסקילה אם אתה רוצה קבוצה בריאה דבר ראשון סויסה הביתה