קריית אונו מנצחת 3-0 את שמשון בני טייבה

קבוצתו של אודי כבודי יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול שמשון בני טייבה וחזרה כשידה הייתה על העליונה. מאיר דרעי וננו ועקנין עם צמד העניקו לקריית אונו את הניצחון. אודי כבודי: "ידענו שזה משחק מאוד חשוב להמשך הדרך ועשינו ניצחון עוצמתי"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 11-11-2019
  • 10:19

ביום שישי האחרון נערך משחק במסגרת המחזור ה-10 בליגה ב' דרום א', בין שתי קבוצות שהשאיפות שלהן השנה זה להיות בחלק העליון של הטבלה, שמשון בני טייבה והפועל קריית אונו. 
המשחק התחיל בקצב מאוד גבוה שאת הטון במשחק נתנו שחקני קרית אונו. בדקה ה-30 קרלוס צ'אקנה שולח את עזר ארביב על הקו שבתיקול חזק עם המגן של טייבה מצליח להוציא פס רוחב לאורן שירי שפותח את רגליו והכדור מגיע הישר לרגליו של מאיר דרעי, האחרון מגיע מול השוער ומגלגל פנימה 1-0 לקרית אונו. במהלך של השער נפצע עזר בראשו ולאחר שחש ברע יצא במחצית השנייה.

 

מאיר דרעי כובש את הראשון של קריית אונו וחוגג (אלי שמואלי)

 

החצי השני התעלה לרמה יותר גבוהה והיו מצבים טובים לשתי הקבוצות שבהצלות מרשימות של גל פלמבאום, שוערה של קריית אונו השאירו את התוצאה בעינה. בדקה ה-75 נתנאל ועקנין נכנס במקומו של כובש השער, מאיר דרעי, ומיד לאחר שתי דקות אורן שירי באחד על אחד בקו מוציא רוחב מצוין וננו בועט פנימה, 2-0 לקריית אונו.

לאחר השער השני קרית אונו השתלטה על המשחק ובדקה ה-85 קרן לקריית אונו, צ'אקנה המצוין מגביה את הכדור וננו ועקנין נוגח עם בראש כמו גדול, קובע 3-0 ומשלים צמד אישי בדרך לניצחון גדול וחשוב של קרית אונו לפני היציאה לפגרה.

 

צמד ענק למלך שערי קרית אונו, ננו וקנין. צילום: באדיבות מחלקת דוברות ק"א.

 

תגובתו של אודי כבודי, מאמנה של קריית אונו: "היה משחק נגד קבוצה מאוד טובה שלא סתם נמצאת בחלק העליון של הטבלה. באנו מוכנים למשחק אחרי ההפסד ביום שני לפ"ת. ידענו שזה משחק מאוד חשוב להמשך הדרך ועשינו ניצחון עוצמתי וחשוב. עכשיו נצא לפגרה, נמשיך לעבוד קשה ונחזור מוכנים לליגה".

אודי כבודי וחניכיו יכולים לחייך לפני היציאה לפגרה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק צעירי טייבה עולים ליגה השנה לא קרית אונו ולא בני טייבה . רק צעירי טייבה עולים (אוהד 11-11-2019, 10:54)
    רק צעירי טייבה עולים ליגה הקבוצה הטובה
  2. כול המערכים מתפקדים מצויין אבל לא יציבה ולא ברור למה ( דוד מאונו 11-11-2019, 11:52)
    קבוצה מאוזנת וטובה גם בהגנה וגם בהתקפה רק חבל שמפסידים לכול קבוצת תחתית שפוגשים גם בבית וגם בחוץ ככה מסימים בקושי בפלייאוף וחבל כי יש פוטנציאל למקום 1...נ.ב אולי צ'אקנה בהמשך יתן להם את הבטחון שחקן ענק עים אישיות גדולה.