ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-11

המחזור ה-11 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 19 שערים, קרית אונו, שמשון ת"א, עמישב פ"ת, שועאע כפר קאסם, קלנסאוה ובית דגן מנצחות בבית, צעירי טייבה מנצחת בחוץ. המשחק בין בית"ר ר"ג והוד השרון מסתיים ללא הכרעה... הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-12-2019
  • 11:09

שועאע כפר קאסם – הפועל כפר ברא : 0-2

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את כפר ברא. כפר קאסם עלתה ליתרון במחצית הראשונה מפנדל של עלא עראר. בתחילת המחצית השנייה שער של דיאב חמדן קבע את תוצאת המשחק 2-0 לכפר קאסם.

עירוני בית דגן – הפועל מחנה יהודה : 1-3

המוליכה מבית דגן אירחה במגרשה את מחנה יהודה מהתחתית. האורחים פתחו היטב את המשחק והובילה 1-0 משערו של עידו אביטן, סמוך לירידה למחצית בית דגן השוותה משערו של אמית ליבגוט. המחצית השנייה הייתה כל כולה של בית דגן שהפגינה עליונות והשלימה מהפך תוך שהיא כובשת שני שערים מרגליהם של מישל ערביד ואלמוג סמט כהן ובסיום 3-1 גדול לחניכיו של שוקי סדיס.

עמישב פ"ת – בית"ר פ"ת : 0-2

עמישב פ״ת אירחה במגרשה את בית''ר פ"ת לדרבי. עמישב פתחה מצוין את המשחק ובדקה ה-30 עלתה ליתרון משער של אלי כהן שקבע את תוצאת המחצית. סמוך לסיום המשחק עמישב כבשה עוד שער מרגליו של בן אוזן שקבע את תוצאת המשחק 2-0 לעמישב.

 

הכובשים לעמישב אלי כהן ובן אוזן (אלי שמואלי)

 

ניצחון בדרבי שווה יותר מניצחון רגיל, צביקה לוי מאמנה של עמישב (אלי שמואלי)

 

הפועל הוד השרון – בית"ר ר"ג : 0-0

הוד השרון מהתחתית אירחה את בית''ר ר"ג. במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה סיימו שתי הקבוצות בתיקו 0-0 וחלוקת נקודות.

הפועל קלנסאוה – עוצמה חולון : 0-2

קלנסאוה אירחה את עוצמה חולון. בדקה ה-27 העלה אלון לוי העלה את קלנסאוה ליתרון ובדקה ה-83 מחמוד מוחמד השלים את התוצאה ובסיום 2-0 לקלנסאוה.

בני יפו אורתודוכסים – צעירי טייבה : 4-0

צעירי טייבה אחת המועמדות העיקריות לעלייה, יצאה למשחק חוץ ביפו שהיה אמור להיות קשה אבל עשתה אותו קל כשכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 משערים של גיל גילקרוב ואמיר גבארה. המחצית השנייה המשיכה באותה מגמה שגם בה כבשה טייבה שני שערים מרגליהם של פרץ גמליאל וגיל גילקרוב שהשלים צמד. טייבה שומרת על מרחק 2 נקודות מהפיסגה.

שמשון ת"א – שמשון בני טייבה : 0-2

שמשון ת"א המתאוששת אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה החזקה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, המחצית השנייה הייתה של שמשון ת"א שהבקיעה צמד שערים מרגליהם של אלירן בבזדנוב ודניאל פלדמן. בדקה ה-63 הורחק תום דן משורות בני טייבה.

הפועל קרית אונו – בית"ר כפ"ס : 1-2

קרית אונו מהמקום השלישי אירחה במגרשה את בית"ר כפ"ס. כפ"ס פתחה נהדר ובמחצית הראשונה הובילה 1-0 משערו של איתי מצרי. במחצית השנייה שחקניו של אודי כבודי ביצעו מהפך משערים של שחף נעימי וננו ועקנין. קרית אונו שיחקה מחצית שלמה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של עזר ארביב בדקה ה-46. בסיום 2-1 יקר לקרית אונו ששומרת על פער 4 נקודות מהמקום הראשון.

 

ננו ועקנין ושחף נעימי הכובשים לקרית אונו (אלי שמואלי)

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: אמיר גבארה מגנה המצוין של צעירי טייבה, עם שער ומשחק יוצא מהכלל בניצחון קבוצתו.

מאמן המחזור: עבד אל רחמן רביע מאמנה של צעירי טייבה עם ניצחון גדול.

קבוצה מצטיינת: בית דגן עם ניצחון ביתי שומרת עוד מחזור על המקום הראשון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-11

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוקי סידיס רק בהצלחה שיהיה לך (משה 03-12-2019, 13:02)
    אוהבים כפר שלם אותך אדון שוקי וגם את אוהד רון הגדול מכולם
  2. בני יפו מציגה : ויה דהלורוזה / טריק אלאאלאם (מישל היפואי הסובל 03-12-2019, 15:38)
    עם מינויו של בשיר כבהא למאמן נקבע גזר דינה של בני יפו לצלול לתחתית הכדורגל בישראל. מתחנה לתחנה צועדת בני יפו בדרך הייסורים עד לצליבה בכנסיית הקבר, דרושה מטאמורפוזה אמונית שתביא עימה בשורה
  3. צעירי טייבה לליגה א הגיע הזמן שטייבה תחזור להיות על המפה של הכדורגל הישראלי (אחמד עאזם 03-12-2019, 17:08)
    כל הכובד לכל המערכת של הקבוצה צעירי טייבה בדרך הנכונה לעלייה לליגה א הגיע הזמן שטייבה תחזור להיות על המפה של הכדורגל הישראלי ממש כמו פעם הדרך לעלייה ארוכה אבל עם תמיכה חמה מצד אגף הספורט והנוער בעיריית טייבה וקהל תומך ועם תמיכה מאנשי עסקים נגיע למטרת העלייה לליגה א יאללה טייבה