מהפך נהדר של קריית אונו מול בית"ר כפ"ס

קריית אונו והפועל כפר סבא נפגשו במסגרת המחזור ה-11 בליגה ב' דרום א'. איתי מצרי העלה את כפר סבא ליתרון כבר במחצית הראשונה. עזר ארביב, הורחק בצהוב שני והותיר את קריית אונו בעשרה שחקנים, אך למרות זאת קבוצתו של אודי כבודי הצליחה לאזן את התוצאה משער של שחף נעימי. לקראת הסיום ננו וקנין השלים מהפך 2-1 וקבע את תוצאת המשחק. אודי כבודי: "ידענו לחזור ולנצח את המשחק עם הרבה אופי ומחויבות של השחקנים".

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-12-2019
  • 16:52

הפועל קריית אונו אירחה את בית"ר כפ"ס למשחק במסגרת המחזור ה-11 של ליגה ב' דרום א'. קריית אונו שערב המחזור הייתה ממוקמת במקום השלישי בטבלה רצתה לשמור על מקומה ולהתקדם לעבר שתי המובילות, בית דגן וטייבה, מנגד, כפ"ס שממוקמת במרכז הטבלה רצתה לנצח על מנת להתקרב לחלק העליון של הטבלה. 

 

המשחק החל עם פתיחה נהדרת של האורחים,  שכבר בדקה הראשונה של המשחק איתי מצרי כובש מפס רוחב מצוין של רובי דבורה וקובע 1-0 לבית"ר כפר סבא. המשחק היה דו כיווני לשני הצדדים ועם מצבים לשתי הקבוצות, אבל בסופו של דבר תוצאת המחצית נשארת בעינה, 1-0 לכפ"ס. 

 

עם פתיחת המחצית השנייה, קריית אונו חוטפת מכה נוספת, שכבר לאחר דקה נותרה ב-10 שחקנים, עזר ארביב בתיקול על רובי דבורה רואה את הכרטיס הצהוב שני ומשאיר את חבריו בנחיתות מספרית. למרות ההרחקה, דווקא מאותו רגע קרית אונו התחילו ללחוץ את בית"ר כפר סבא בחצי שלהם והתחילו להגיע למצבים. בדקה ה-56 כדור ענק של אורן שירי מצא את שחף נעימי מול השוער ועם פס נכון איזן את התוצאה וקובע 1-1. 

 

מכאן והלאה רק קריית אונו היו במשחק וכדורים שרקו ליד שערה של כפ"ס והצלות מהקו של רוטמן בנגיחה של זאבי הצילו את כפר סבא.  בדקה ה-81 כדור קרן מדויק מצא את הראש של ננו ועקנין שמשלים את המהפך עבור קריית אונו וקובע 1-2 בדרך לניצחון גדול וחשוב להמשך הדרך.

 

אודי כבודי יכול לחייך לאחר המשחק

 

תגובתו של מאמן קריית אונו, אודי כבודי: "היה משחק קשה מאוד לאור השער שקיבלנו בדקה הראשונה של המשחק. ובדקה ה-45 גם קיבלנו כרטיס אדום. שיחקנו עם עשרה שחקנים ובפיגור החל מהדקה ה-45, ידענו לחזור ולנצח את המשחק עם הרבה אופי ומחויבות של השחקנים. הפנים כבר למשחק נגד כפר ברא".

כובשי השערים של קריית אונו בניצחון מול כפ"ס

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכן נצחון קשה מאוד רק לשמור על יציבות אחרת כול המאמץ לריק (דני מאונו 02-12-2019, 18:51)
    ולתת כרגע לאברטון רק מחצית אחת עד שיחזור לכושר מלא עדיין חלוד לדעתי צ'אקנה חיזוק מעולה שיתן הרבה יציבות ולא צריך עוד זה רק יפגע בתלכיד שרץ טוב.
  2. אודי כבודי (אברהם 02-12-2019, 20:03)
    כל הכבוד לאודי כבודי מאמן מצויין
  3. בלי הכנסת עדן עזריה קרית אונו היתה מפסידה... (אבי 03-12-2019, 13:24)