שער בסגנון דניאל

הפועל קלנסווה גברה 0-1 על בני יפו משער של דניאל אברהם בדקה ה-54 ונשארה צמודה לחבורת הצמרת. מנגד, החבורה של יפו נמצאים כעת מתחת לקו האדום - מקום ממנו יורדים לליגה ג' בסיום העונה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 16-12-2019
  • 09:14

קבוצתו של מוחמד עוודי הגיעה למשחק כשהיא בתקופה נהדרת לאחר שלא הפסידה בששת משחקיה האחרונים והיא מגיעה לאחר חמישה ניצחונות רצופים. כמו כן, בשבוע שעבר צירפה קלנסווה את החלוץ דיוויד גומז והקשר נמרוד מחני שחיזקו את הקבוצה והיא במגמת עלייה. מנגד, בני יפו הגיעה למשחק שהיא שקועה בתחתית. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

המשחק נפתח שקול ובדקה ה-5 ראינו התקפה של בני יפו מימין, ברוך נתניאלוב פורץ ומרים לרחבה לעבד אטרש שבועט לשער, שוער קלנסווה הודף והגנת קלנסווה מרחיקה את הסכנה. חמש דקות עובורת ודניאל אברהם שולח כדור מצוין לאבי חי שמול שוערה של יפו בועט, אך האחרון בזינוק הודף לקרן. 

 

בדקה 15 עוד התקפה לקלנסווה, נמרוד מחני שולח כדור עומק לאבי חי שמרים לרחבה לגומז שבועט מעל השער. שבע דקות עוברות וקיבלנו התקפה נוספת של קלנסווה, דניאל אברהם מוסר לאבי חי ששולח כדור רוחב לברק מסיקה שבועט ליד הקורה. 

10 דקות לסיום המחצית הראשונה בני יפו יוצאת להתקפה מימין, ברוך נתניאלוב פורץ לרחבה ומגביה לעבד אטרש שנוגח מקרוב מעל השער. בדקה ה-38 התקפה של קלנסווה בה גומז שולח כדור לאבי חי שמרים כדור לרחבה לברק מסיקה שבאחד על אחד מול השוער בועט החוצה. החמצה גדולה לקלנסווה. 

 

שלוש דקות להפסקה, כדור עונשין לבני יפו בו עמאר יתים מרים לרחבה ללואי אבו גאנם שמקרוב בועט החוצה. עוד לפני המחצית גומז שולח את אבי חי למצב של אחד על אחד מול שוער יפו שהודף מצוין ומציל שער בטוח ומשאיר את התוצאה מאופסת בירידה למחצית. 

 

שש דקות בתוך המחצית השנייה כדור עונשין לבני יפו כשעמאר יתים בועט פצצה לשער ושוערה של קלנסווה בזינוק נהדר מוציא לקרן. בדקה ה-54 כדטר קרן לקלנסווה, דניאל אברהם מרים לרחבה הכדור מסתובב ובעזרת הרוח נכנס פנימה, 0-1 לקלנסווה! 

 

דניאל אברהם חוגג את שער הניצחון (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-63 קלנסווה ניסתה להכפיל את התוצאה, דניאל אברהם מוסר כדור לאבי חי שמוציא חזרה לנמרוד מחני שבועט מעל השער. 12 דקות לסיום דניאל אברהם בדאבל פס עם ברק מסיקה ששולח לרחבה את גומז שבועט מעל השער. 

 

משחק "חם" היה בין שתי הקבוצות (אלי שמואלי)

 

בתוך תוספת הזמן התקפה של בני יפו שניסתה לכפות שוויון. ברוך נתניאלוב מוציא כדור לרחבה לאיסלם אלזינטי שבועט לשער הכדור פוגע בידו של שחקן קלנסווה ומורחק אך השופט הורה להמשיך ויפו יוצאת עם תחושת קיפוח גדולה. בסיום קלנסווה מנצחת 0-1 את בני יפו שלאנשיה היו טענות קשות לשופט על שיפוט חד צדדי וקיפוח. יש לציין שהמשחק היה קשה לשיפוט, עם הרבה פציעות ומשחק אגרסיבי.

 

כובש שער הניצחון לקלנסווה, דניאל אברהם (אלי שמואלי)

שחקני קלנסווה חוגגים ניצחון חשוב להמשך הדרך (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפו שחקן אחד בהתקפה (צופה מהיציע 16-12-2019, 19:18)
    שחקן אחד משפיע ליפו על המשחק תפרקו להם את הברוך הזה ויפו נשארת בלי כלום.
  2. בשבילי ההפסד הזה הוא חצי ניצחון (מישל מאיבל 17-12-2019, 03:33)
    לפני המשחק נכנסתי לכוננות ספיגה והייתי בטוח שבני יפו שלי הולכת לקבל בראש ולכן נשארתי בבית. בסוף הפסד מינימלי של שער במשחק חוץ עם טענות לקיפוח, וואלה מגיע לבני יפו גם מילה טובה, שאפו