"מאמין בדרך ובמקצועיות, התוצאות יבואו בהתאם"

כך אמר גולן שאול, מאמנה הצעיר והמוכשר של עוצמה חולון. חולון פתחה את העונה בצורה טובה ביחס לתקציב הזעום שיש לה וכל המחמאות מגיעות למאמנה גולן שאול. גולן שנחשב למאמן מהיסודיים שיש בליגה, מוסיף: "הליגה שווה וברמה גבוהה, אני בטוח ומאמין שנשאר בליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-12-2019
  • 09:43

גולן שאול אימן במחלקות נוער ובבוגרים של נווה גולן שנתיים, ועשה איתם פלייאוף ופעמיים היה במבחנים לעליה. גולן מספר על עצמו: "אני מאוד מאמין בדרך ובמקצועיות ועבודה קשה, וכמו שהתחלתי לאמן מקבוצות נערים וככה צמחתי, ככה אני מקווה ומאמין בעצמי שאגיע לרמות הגבוהות ביותר ללא שום קיצורי דרך".

 

גולן, סיימתם השבוע בתיקו מול ביתר ר"ג. איך אתה מסכם את המשחק?
"סיימנו משחק שלפעמים בכדורגל קורים דברים אכזריים.  בדקה ה-96 ספגנו גול מפנדל שלמעשה בגללו איבדנו שתי נקודות יקרות במאבק על ההישארות בליגה, אבל זה גם היופי במשחק ובגלל זה כולנו אוהבים את המשחק שעד שלא נגמר לא נגמר".


אתם נמצאים מעל הקו האדום למרות התקציב הנמוך שיש לך. ספר קצת על העונה, איל אתה מתמודד עם ה''אין תקציב'' שיש בקבוצה?
"נכון שהרבה אומרים ואמרו שבגלל שאין לנו כסף ויש לנו שחקנים צעירים, אנחנו נרד. אבל אני מאמין מאוד בצעירים, צריכים לראות איך הם מתאמנים וכמה הם רעבים, ולי כמאמן זה גורם אושר וכיף לאמן אותם. מבחינת חדר ההלבשה אני עדיין לא נתקלתי בכזאת חברות וביחד כולם יודעים שיש לנו מטרה ומהי..."

גולן ביקש להוסיף על הקבוצה: "יש לי בעלים - גדי אלקריף והרצל בוסתנאי שאני חייב להודות להם  שנותנים לי את השקט לעבוד ועוזרים בכל המסביב בתנאים שיש לנו להתאמן שזה  לא מובן מאליו. אני רוצה להודות להם על הצ'אנס שנתנו לי ואני שמח שהם מאחורי לאורך כל הדרך".

 

 

במחזור הקרוב צפוי לכם משחק תחתית חשוב נגד יפו, מה צפוי?
"אנחנו נתכונן למשחק חוץ קשה ששתי הקבוצות יודעות מה המשמעות שלו, אבל עדיין הליגה ארוכה ויש מספיק נקודות בקופה. ברמה הכללית נגיע מוכנים ולבסוף מי שטוב שינצח".
 

מה המטרות שלך העונה בפן הקבוצתי, ומה בפן האישי?
"בפן הקבוצתי לקדם את הקבוצה מקצועית ובגלל שיש לי המון צעירים שאני מאוד מאמין, בהם לקדם אותם מקצועית בהבנת המשחק להתחשל להמשך, כי יש כמה מהם שאני צופה להם עתיד והבמה שלהם".
 

מה אתה חושב על הליגה העונה ביחס לשנים עברו?
"ביחס לשנים עברו הליגה מאוד צפופה ושוויונית, למרות שיש כמה קבוצות שהשקיעו סכומים מכובדים לליגה ב' וזה עושה את הליגה למעניינת שכל קבוצה יכולה להפתיע".


איפה נראה אותך מאמן עוד 5 שנים?

"אני מאמין בעבודה קשה ואני מכוון לליגות הגבוהות, ושם אני מקווה להיות בעתיד".


לסיום, מה נאחל לך?
"בריאות ושמחת חיים לי ולמשפחה שלי ושהסוף יהיה מתוק".

גולן שאול, מאמן מוכשר שמאמין בדרך ועבודה קשה.

הוסף תגובה
תגובות
  1. סופסופ כתבה על עצמה חולון (ברק משה 18-12-2019, 10:50)
    שבלעדי הרצל לא היתה קיימת. צריך מישהו שיקח את הקבוצה כלכלית תחת חסותו ואז נראה קבוצה שונה וחזקה.
  2. מאמן שיהיה גדול (אבי 18-12-2019, 15:04)
    מכיר את גולן הרבה שנים ולדעתי יגיע מאד רחוק בחור שחי את המשחק ומגיב בכל רגע נתון תוך כדי משחק. וגורם לשחקנים לשחק בישבילו וזה הכח שלו. וגולן תמיד יש מחר שעוד אף אחד לא נגע בו! מאמינים בך
  3. כדורגל (דניאל 18-12-2019, 15:20)
  4. בהצלחה גולן (מנחם 19-12-2019, 11:21)
    יש לך עתיד אוהב את המשחק ומקצוען
  5. קישקוש (דניאל 19-12-2019, 12:06)
    כל מה שרצה קיבל מגדי יש תנאים מעולים וצעירים איכותים הצלחה איפה לא רואים כדורגל כל שישי אניח רואה אותם לרוב בבית ואני אוהד ירמיהו הלואי שישארו ליגה אבל לא נראה לי משחקים חלש מאוד וצעירים מוכשרים שלא רצים
  6. מאמן עם כריזמה (אורן 26-12-2019, 01:18)
    תצליח אין עליך אדם יקר וישר