פרסום ראשון: עידן חג'ג' סיכם את תנאיו בצעירי טייבה

הקשר עידן חג׳ג׳, שנחשב לאחד הקשרים הטובים בליגות הנמוכות. פתח את העונה במדי עירוני אשדוד איתה רשם עליה אשתקד ובחר להשתחרר לאחרונה מהקבוצה. חג׳ג׳ שהיה מחוזר ע"י מספר קבוצות בליגה א' ו-ב׳, החליט לסכם את תנאיו בצעירי טייבה מליגה ב' דרום א', והוא צפוי לחתום בימים הקרובים ולחזק את התקפת הקבוצה. החתמתו היא חלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה לרשום עלייה בסיום העונה. עידן חגג: "הגעתי בשביל לעזור לקבוצה לעמוד במטרה שזה לעלות ליגה בסוף העונה , שיהיה לנו בהצלחה".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 25-12-2019
  • 17:22

אחרי שביקש להשתחרר מעירוני אשדוד עימה רשם עלייה בעונה הקודמת, עידן חג׳ג׳ בחן מספר הצעות לאחר שהיה מחוזר ע"י מספר קבוצות עם יומרות לעלייה מליגה א' ו-ב׳, חג׳ג׳ שנחשב לאחד הקשרים הטובים בליגות הנמוכות, סיכם את תנאיו בצעירי טייבה מליגה ב' דרום א' שתופסת את המקום ה-2 בטבלה ומציגה יכולת מצוינת מפתיחת העונה.

חג׳ג׳ , קשר בעל רזומה של עליות ליגה עם קבוצות כמו מרמורק, שמשון כפר קאסם ועירוני אשדוד צפוי לחתום בימים הקרובים ולחזק את החלק ההתקפי של טייבה, כשלקבוצה כוונות לרשום עלייה בסיום העונה. 

 

עידן חגג בתגובה: "אני שמח להגיע למועדון מ.ס צעירי טייבה, שמעתי המון דברים טובים על המועדון.הגעתי בשביל לעזור לקבוצה לעמוד במטרה שזה לעלות ליגה בסוף העונה , שיהיה לנו בהצלחה".

עידן חגג ואבו הילאל מהנהלת טייבה. חגג מצטרף לסגל של צעירי טייבה

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יעלו - חסר להם עוד כמה שחקנים למאני טיים (ליגה ב 25-12-2019, 19:42)
  2. חחחחח (עלא 26-12-2019, 07:30)
    חחחחח אין סיכוי שישלמו אט כל הכספים לשחקנים סמר והילל אין להם שקל