ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-15

המחזור ה-15 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 25 שערים, צעירי טייבה, עמישב פ"ת, הוד השרון ושמשון ת"א מנצחות בבית. בני יפו, בית"ר פ"ת, קרית אונו ושמשון בני טייבה מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 01-01-2020
  • 10:59

בית"ר ר"ג – בני יפו אורתודוכסים: 2-1

בית"ר ר"ג אירחה לקרב תחתית את בני יפו אורתודוכסים. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה בני יפו כבשה 2 שערים מרגליהם של ברוך נתנאלוב וסעיד גרבוע. בדקה ה-95 שער של מישל חורי הצליח רק לצמק את התוצאה ובסיום 2-1 ליפו.

 

עמישב פ"ת חוגגת את הניצחון (אלי שמואלי)

 

עמישב פ"ת – עירוני בית דגן: 1-3

עמישב פתח תקוה אירחה את המוליכה מבית דגן. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת והסתיימה בתיקו 1-1 משערים של אמיר ליבגוט מבית דגן ואלי כהן מעמישב. המחצית השנייה הייתה של עמישב ובמהלכה כבשה צמד שערים מרגליו של איתי נייברג, עד לסיום בית דגן נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של בר סדיס. בעקבות הניצחון עמישב נדבקת חזק לפלייאוף העליון ומנגד בית דגן עלולה לאבד את המקום הראשון במידה וצעירי טייבה תנצח במשחקה הדחוי.

 

הכובשים לעמישב נייברג מימין וליבגוט משמאל (אלי שמואלי)

 

עוצמה חולון – בית"ר פ"ת: 2-1

עוצמה חולון אירחה במגרשה את בית''ר פ"ת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, במחצית השנייה בית"ר פ"ת כבשה שני שערים מרגליהם של רוני דוידוב ואלכסנדר נזרוב. עוצמה הצליחה רק לצמק משער של אוהד דויטש. בית''ר פ״ת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ליאב פרנקו. בסיום 2-1 לפתח תקוה שבורחת מהאיזור המסוכן.

 

בית"ר פ״ת מצליחה לצאת עם 3 נקודות במשחק עם תנאי מגרש קשים 

 

שמשון ת"א – שועאע כפר קאסם: 0-2

שמשון ת"א אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם. שמשון פתחה היטב את המשחק ובמחצית הובילה 1-0 משערו של קורל בן ירון. המחצית השנייה הייתה שקולה וכפר קאסם יכולה הייתה להשוות אך ללא הצלחה ומנגד שער של עומר הלוי הבטיח את הניצחון לשמשון ת"א שאחרי פתיחת עונה לא טובה יכולה להיות אופטימית ולהסתכל לעבר הפלייאוף העליון.

הפועל קלנסאוה – שמשון בני טייבה: 1-0

קלנסאוה אירחה למשחק קשה את שמשון בני טייבה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה הייתה זו טייבה שהשכילה לכבוש משער של לואי אבו סתה בדקה ה-76 ולקחת 3 נקודות יקרות מאד. בזכות הניצחון טייבה עולה למקום השלישי.

הפועל הוד השרון – בית"ר כפ"ס: 0-2

הוד השרון האחרונה אירחה לדרבי של השרון את בית"ר כפר סבא ממרכז הטבלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה הייתה זו דווקא נועלת הטבלה שהבקיעה שני שערים מרגליהם של שי דוד ועילאי בן שלמה והשיגה ניצחון חשוב שיסייע לה במאבקי התחתית...

הפועל מחנה יהודה – הפועל קרית אונו: 2-1

מחנה יהודה אירחה במגרשה את קרית אונו, מחנה עלתה ליתרון מוקדם משערו של אור גירו אבל עד ההפסקה קרית אונו משווה משערו של ננו ועקנין. במחצית השנייה קרית אונו השלימה את המהפך משערו של אביעד זרביב המצוין. בסיום ניצחון יקר לקרית אונו.

צעירי טייבה – כפר ברא: 0-5

השנייה בטבלה, צעירי טייבה אירחה במגרשה את כפר ברא כשהיא עולה למשחק בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ואת המחצית השנייה פתחה טייבה בסערה ותוך 10 דקות עלתה ליתרון משער של לידור כהן. מאותו הרגע הייתה רק טייבה על המגרש ועד לסיום טייבה הבקיעה עוד 4 שערים מרגליהם של קורל אזולאי, אחמד רביע וצמד של עידן חג'ג' ובסיום 5-0 ענק לטייבה. בעקבות הניצחון צעירי טייבה מסיימת את הסיבוב במקום הראשון.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: איתי נייברג חלוצה של עמישב עם צמד בניצחון על בית דגן.

מאמן המחזור: צביקה לוי מאמנה של עמישב פ"ת עם ניצחון גדול על המוליכה מבית דגן.

 

 

קבוצה מצטיינת: עמישב פ"ת עם ניצחון ענק על המוליכה מבית דגן. 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-15

הוסף תגובה
תגובות
  1. צעירי טיבה מעל כולם, הוד השרון לא תרד (ברק 01-01-2020, 11:16)
    עצמה חולון הכי חלשה במחוז, ביתר ר"ג החליפה מאמן ואולי יעזור, ביתר פ"ת בורחת מהתחתית...
  2. צעירי טייבה מעל הליגה (אוהד 01-01-2020, 18:28)
    צעירי טייבה מעל הליגה
  3. ניצוצות (ביתר רמת גן 03-01-2020, 23:42)
    יש מלא ניצוצות שרק צריך להפוך לאש השוער של רמת גן מראה יכולת שיא וכל שאר ההגנה והקישור מראים לחימה ההתקפה שלנו חייבת להשתפר ולהלחם הרבה יותר מקווים לטוב בתור אוהד הקבוצה קשה לראות אותנו ככה זה מאכזב ביותר בעזרת השם הכל יסתדר ונגיע לפליאוף העליון