ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-16

המחזור ה-16 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 26 שערים, צעירי טייבה, קלנסאוה ועמישב פ"ת מנצחות בבית. בית"ר פ"ת, קרית אונו וכפר ברא מנצחות בחוץ והמשחקים בין עוצמה חולון נגד שמשון בני טייבה ויפו נגד מחנה יהודה מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-01-2020
  • 10:52

בית"ר ר"ג – בית"ר פ"ת : 1-0

בית"ר ר"ג המאכזבת אירחה את בית''ר פ״ת המתאוששת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. במחצית השנייה השכילה בית''ר פ"ת להבקיע שער בודד בדקה ה-88 מרגליו של מור צור ולנצח את המשחק. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים כשבר לביא מבית"ר ר"ג ועידן סרור מבית"ר פ"ת הורחקו.

הפועל קלנסאוה – בית"ר כפ"ס : 2-3

קלנסאוה אירחה את בית"ר כפ"ס. המחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 2-1 לקלנסאוה משערים של חי אברהם ובר בלומברג. לבית"ר כפ"ס הבקיע ישראל שמעון. במחצית השנייה כל קבוצה הוסיפה עוד שער כשחי אברהם השלים צמד לקלנסאוה ואלחנן גודמן לכפ"ס ובסיום 3-2 לקלנסאוה.

שמשון ת"א – הפועל קרית אונו : 1-0

קרית אונו יצאה למשחק חוץ קשה נגד שמשון ת"א. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-90 קרלוס צ'קאנה הוותיק הבקיע את שער הניצחון לקרית אונו. שמשון ת"א סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איתם שמאי.

צעירי טייבה – עירוני בית דגן : 1-5

המוליכה צעירי טייבה אירחה במגרשה לקרב צמרת את סגניתה בית דגן. טייבה פתחה בסערה ובמחצית הובילה 4-1 משערים של עידן חג'ג', אחמד רביע, גמליאל פרץ וגיל גילקרוב, אלמוג סמט כהן הצליח רק לצמק. במחצית השנייה עידן חג'ג' הוסיף עוד שער וקבע את תוצאת המשחק 5-1 ענק לצעירי טייבה. בעקבות הניצחון טייבה הגדילה את יתרונה בצמרת ל-4 נקודות.

 

צעירי טייבה חוגגת ניצחון ענק על סגניתה (דוברות צעירי טייבה)

 

הפועל הוד השרון – הפועל כפר ברא : 3-2

האחרונה הוד השרון אירחה את כפר ברא. כפר ברא הוליכה במחצית 2-0 משערים של מימון עאסי ואמיר לב. במחצית השנייה סלים ריאן העלה את כפר ברא ל-3-0, עד לסיום הצליח עילאי בן שלמה לכבוש צמד אבל הצליח רק לצמק את התוצאה. בדקות הסיום כפר ברא נותרה ב-9 שחקנים לאחר הרחקותיהם של אמין ריאן ואיתי אוחיון.

עוצמה חולון – שמשון בני טייבה  : 1-1

עוצמה חולון אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה החזקה. טייבה עלתה ליתרון במחצית הראשונה משערו של תמיר חלף, במחצית השנייה שחקניו של גולן שאול העלו הילוך והצליחו למצוא את השוויון בדקה ה-90 מפנדל של אדיר קדוש. עוצמה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אבירן אלקריף בדקה ה-70.

עמישב פ"ת – שועאע כפר קאסם : 0-4

עמישב פ״ת הלהיט של הליגה אירחה במגרשה שאת שועאע כפר קאסם. עמישב פתחה נהדר ובמחצית הובילה 2-0 מצמד של אלי כהן, במחצית השנייה עמישב הוסיפה עוד צמד שערים מרגליהם של ירדן חתוכה ודני פרדה. בסיום 4-0 גדול לעמישב.

בני יפו אורתודוכסים – מחנה יהודה : 1-1

בני יפו אירחה את מחנה יהודה לקרב בין שתי קבוצות שרוצות להבטיח את מקומן בליגה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, המחצית השנייה נפתחה בשליטה של יפו שכבשה בדקה ה-66 משערו של ברוך נתנאלוב אבל שער של אור גירו עמוק בתוספת הזמן השווה את התוצאה ל1-1 ו-קבע חלוקת נקודות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: עידן חג'ג' שחקנה של צעירי טייבה עם צמד בניצחון קבוצתו במשחק העונה.

מאמן המחזור: עבדד אלרחמן רביע מאמנה של צעירי טייבה עם ניצחון ענק במשחק העונה על בית דגן.

קבוצה מצטיינת: צעירי טייבה עם חגיגת כדורגל בניצחון 5-1 על בית דגן

 

הנהלת צעירי טייבה מצעידה את הקבוצה לליגה א' (דוברות צעירי טייבה)

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-16

הוסף תגובה
תגובות
  1. שיפוט מבייש במשחק של ביתר פתח תקווה (שיפוט בזוי 07-01-2020, 10:58)
    משחק לא משקף בכלל שיפוט בזוי והזוי מאוד שני אדומים שלא היו ולא נבראו. ביתר רמת גן נראו מעולה מחצית ראשונה כשהשוער שלהם מציג יכולת גבוה מאוד אבל קיבל אדום מצער ומצד שני פתח תקווה הציגו כדורגל שוטף לאורך כל המשחק עד האדום של סרור.
  2. ביתר (ספיר 07-01-2020, 14:15)
    ישראל ספיר מפרק את ביתר רמת גן זה שקוף חלשים מאוד!!!
  3. ביתר פ"ת 10 נק' מארבעה משחקים (ברק 07-01-2020, 14:40)
    בורחת מהתחתית. ביתר ר"ג מסתבכת וכך גם עצמה חולון למרות התיקו המחמיא מול שמשון טייבה
  4. משחק שוטף של ביתר פתח תקווה מסכים אבל אדומים נכונים (אחד שהיה במשחק 07-01-2020, 15:31)
    השוער של רמת גן ריסק את החלוץ של פת שהלך לכיוון השער להבקיע, לגבי האדום של סרור חד משמעית צהוב שני
  5. יפו זה שחקן אחד (ירון אביחיל 08-01-2020, 13:07)
    חוץ מברוך אין ליפו מה למכור,קבוצה של שחקן אחד. יכל לסיים את המשחק לבד עם שתי החטאות לפחות הבקיע אחד
  6. גם אני הייתי במשחק (פתח תקווה 08-01-2020, 17:39)
    ל4 היקר הייתי ממש מול השוער שהעניין קרה השוער לקח קודם את הכדור ואז את השחקן חוץ מזה שהוא רשם 2 הצלות גדולות לפני כן לדעתי היה צריך לסיים את זה בצהוב וגם זה אולי