תיקו שכולו אכזבה: 1-1 בין קלנסווה לבית דגן

הפועל קלנסווה אירחה במגרש במושבה בפ''ת את עירוני בית דגן לעיני 50 צופים. קלנסווה שנמצאת במקום הרביעי הגיעה לאחר ניצחון בכפר ברא ובית דגן הגיעה לאחר שלושה הפסדים רצופים. בר סידס העלה את בית דגן ליתרון, בר בלומברג קבע שוויון מהנקודה הלבנה וקבע שוויון מוצדק

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 20-01-2020
  • 09:39

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

כבר בפתיחה הגיעה הזדמנות מצוינת לבית דגן לכבוש, כשאלמוג כהן הגיע מול שוער קלנסווה ובועט, שוער קלנסווה הודף טוב ומונע יתרון מוקדם. חמש דקות מאוחר יותר הזדמנות לקלנסווה כאשר אבי חי מתקרב לרחבת ה-16 ובועט מעל השער. בדקה ה-30 פריצה של בר סידס לרחבה ומול השוער בועט פנימה ומעלה את בית דגן ליתרון 1-0 וקבע את תוצאת המחצית. 

 

קלנסווה פתחה טוב את המחצית השנייה ויכולת מצוינת של שוער בית דגן מנעה שוויון. בדקה ה-56 אמיר טימניהר מוכשל ברחבה ובר בלומוברג בועט את הפנדל לפינה וקובע שוויון מוצדק, 1-1. 

 

עד הסיום הגיעו קלנסווה להרבה מצבים והחמיצו. בדקה ה-94 קיבלנו טעות שיפוט, כאשר אמיר טימניהר מוכשל על ידי שוער בית דגן אבל השופט לא שורק לפנדל לקלנסווה ולהרחקתו של שוער בית דגן בכרטיס אדום ובסיום שתי הקבוצות יצאו הקבוצות מאוכזבות מהתוצאה.

 

ספסלה של קלנסווה, ירדו מקופחים? (אלי שמואלי)

 

מאמנה של בית דגן, שוקי סידס אמר בסיום: "אני חושב שאחרי שלושה הפסדים רצופים היה לנו חשוב לעצור את הסחף. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה אבל לא היינו מרוכזים מול השער. במחצית השנייה השליטה עברה לקלנסווה משום מה, ככה שהתיקו היה משקף".

האם היה מגיע לקלנסווה פנדל לקראת סיום?

"כן, אבל הפנדל שהם קיבלו לא הגיע להם".

 

אחוות מאמנים: שוקי סדיס ומוחמד עוודי לפני המשחק (אלי שמואלי)

 

תגובת מאמן קלנסווה, מוחמד עוודי: "המחצית הראשונה הייתה מאוזנת עם יתרון קל לבית דגן בגלל פציעות בעשרים הדקות הראשונות לשני שחקנים חשובים שלנו. במחצית השנייה הייתה קבוצה אחת על המגרש וזאת קלנסווה. היו לנו הרבה החמצות וטעות גדולה לשופט שמנעה מאיתנו לצאת אם שלוש נקודות, בכל זאת אני מרוצה מהנקודה ומסתכל קדימה אחרי שהבטחנו את ההישארות המוקדמת בליגה בלי מגרש אימונים ומשחקים. המטרה עכשיו היא לנסות להגיע לפלייאוף העליון ולשתף שחקני בית צעירים".

תיקו שכולו אכזבה בין קלנסווה לבית דגן (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות