הוד השרון מדהימה את קריית אונו עם שלושה שערים

הוד השרון הגיעה אמש לקריית אונו למשחק השלמה במסגרת ליגה ב׳ דרום א׳, כבשה שלושה שערים מדהימים ביופיים מרגלי שי דוד, סלע גנות ועילאי בן שלמה וחזרה הביתה למאבקי התחתית עם שלוש נקודות סופר חשובות. יניב לוזון: ״ניצחון חשוב אבל אנחנו חייבים לנצח בשישי", אקס קריית אינו שכבש מול קבוצת נעוריו: ״תמיד כיף לכבוש, לא משנה נגד מי"

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-01-2020
  • 14:34

הפועל קרית אונו אירחה אתמול את הפועל הוד השרון למשחק השלמה בליגה ב׳ דרום א׳ שנדחה מסוף השבוע בעקבות מזג האוויר. קרית אונו מגיעה מהצמרת הגבוהה למשחק במטרה להמשיך להתמודד על האליפות  ולא לאפשר לצעירי טייבה לברוח בטבלה. הוד השרון נמצאת בתחתית הטבלה ורוצה רק להישאר בליגה, כי העונה היא עוברת עונה פיננסית במטרה שבעונה הבאה היא תתמודד בצמרת על עליית ליגה.

 

המשחק נפתח בלחץ של הוד השרון שהייתה עדיפה ולחצה כדי לכבוש וזה אכן קרה בדקה ה-15 כשרע אשד המצוין מצא את שי דוד שממרחק של 20 מטרים הדביק כדור לחיבורים. 1-0 מדהים וצודק להוד השרון!

 

בישול נהדר לרע אשד (אוהד רון)

 

לאחר השער, שחקני קריית אונו התעוררו וניסו לאיים על שער הוד השרון, בדקה ה-25 ארז פוניה מכניס כדור טוב לננו וקנין שבועט טוב אך שוער הוד השרון הודף למשקוף. המשחק התאזן, אך בדקה ה-40 הוד השרון יוצאת לעוד התקפה שבסיומה ליאור אסולין מוצא את סלע גנות שמפציץ מכ-18 מטרים לחיבורים, 2-0 ענק להוד השרון. 

 

סלע גנות ועילאי בן שלמה כובשים נגד קבוצתם לשעבר (אוהד רון)

 

עד המחצית קריית אונו ניסתה להשוות אך לא הגיעה למצבים מיוחדים. במחצית ראינו את אודי כבודי, מאמנה של קריית אונו עצבני כשהוא עושה ארבעה חילופים במחצית. 

המחצית השנייה נפתחת בלחץ של קריית אונו ובדקה ה-55 המחליף אביעד זרביב יודע לעמוד במקום הנכון ובזמן הנכון כדי לכבוש את השער המצמק שמעורר את שחקני קריית אונו כשהם החלו בלחץ על שער היריבה. 2-1. בדקה ה-60 הוד השרון יוצאת להתקפה, ליאור אסולין מכניס כדור לרחבה של קריית אונו, עדן עזריה מרחיק ועילאי בן שלמה שחקן בית של קריית אונו מניף את הרגל ובועט חזק מעל שוערה של קריית אונו וכטסש שער אדיר, 3-1 מפתיע להוד השרון. שחקניו של כבודי לא וויתרו וניסו לכבוש שער נוסף ובדקה ה-88 תמיר שחף דוחק מקרוב כדי לקבוע 3-2. 

 

יוסי שבי, בעל הבית של הוד השרון נראה מבסוט מתמיד (אוהד רון)

 

בדקה ה-90 נשרקת עבירה לטובתה של קריית אונו, בר מזרחי בועט פצצה למשקוף והכדור יורד וספק עובר את הקו, אך השופט מסמל שאין שער ובסיום הוד השרון משיגה ניצחון ענק!

 

יניב לוזון כבר מסתכל לעבר המשחק הבא (אוהד רון)

 

מאמנה של הוד השרון יניב לוזון אמר לאחר הניצחון: ״זה ניצחון חשוב מאד להמשך הטבלה אך צריך חהסתכל כבר למשחק הבא ביום שישי, ואם לא ננצח במשחק הבא, לא עשינו כלום".

סלע גנות מי ששיחק בעבר בקרית אונו וכבש נגדה שער יפייפה אמר בסיום: ״אני שמח להבקיע גול במשחק קשה. השגנו 3 נקודות חשובות והפנים קדימה".

עילאי בן שלמה כובש השער השלישי לזכות הוד השרון ומי שגדל בקרית אונו אמר: "תמיד כיף להבקיע לא משנה נגד מי. הכי חשוב זה הניצחון בכדי שנברח מהתחתית".

שחקני הוד השרון יכולים לחייך לאחר ניצחון יקר על קריית אונו (אוהד רון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חבל (ליגה ב דרום 29-01-2020, 14:52)
    אודי כבודי , כמה תירוצים תביא עכשיו? קיבלת , הבאת את כל מי שרצית. עם סגל כזה ותקציב כזה הייתה צריך לעלות ממקום ראשון. שנה שעברה עשית פלייאוף עם חצי תקציב. אבל שוב פעם בפעם המי יודע כמה אתה שוב נכשלת......
  2. אודי (כבודי 29-01-2020, 16:37)
    שאול שחרר.. הוא חרטה
  3. אונו איבדה סיכוי לעליה מהמקום הראשון בשבוע שעבר בטייבה ( חזי 29-01-2020, 17:13)
    המשחק הזה פחות משמעותי אולי רק לדירוג בפלייאוף לכן גם היתה נפילת מתח אונו גם בלי להתחזק תוך כדי העונה .היתה מגיעה לפלייאוף עים שחקנים בית מוכשרים ממלא לא יכולה לתקציב של טייבה.
  4. שי דוד כוכב כדורגל. (אליאור 29-01-2020, 23:49)
    לא יודע איך משחק בליגה ב