ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-20

המחזור ה-20 לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 24 שערים. יפו, קלנסאוה, מחנה יהודה, בית"ר ר"ג, הוד השרון וצעירי טייבה מנצחות בבית. בית"ר כפ"ס ושועאע כפ"ס מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 03-02-2020
  • 13:51

בני יפו אורתודוכסים – הפועל כפר ברא : 1-3

בני יפו אירחה במגרשה את כפר ברא. יפו פתחה את המשחק מצוין ובמחצית הובילה 3-0 משערים של לואי אבו גאנם, איסלם אלזינטי ועבד אטרש. במחצית  השניה הצליחה כפר ברא רק לצמק משערו של ריאן סלים ובסיום 3-1 ליפו

הפועל קלנסאוה – הפועל קרית אונו : 0-2

קלנסאוה הרביעית אירחה במגרשה את קרית אונו השלישית. קלנסאוה פתחה היטב ובמחצית הראשונה הוליכה 1-0 משערו של יוסף אבו ראס. במחצית השניה קלנסאוה הוסיפה עוד שער מרגליו של רגב וולק ובסיום 2-0 יקר לקלנסאוה שעוקפת את קרית אונו בטבלה ומחליפה איתה מקומות. קרית אונו שיחקה החל מהדקה ה-62 ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אורן שירי. קרית אונו סופרת הפסד שלישי ברציפות.

הפועל מחנה יהודה – שמשון בני טייבה : 0-1

מחנה יהודה המתאוששת אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה החזקה. מחנה יהודה פתחה נהדר וכבר בדקה השמינית עלתה ליתרון משערו של נמרוד מחני. מחנה יהודה עבדה קשה עד לסיום המשחק ושמרה על היתרון השביר ובסיום ניצחון קשה ומתוק למחנה 1-0.

צעירי טייבה – עמישב פ"ת : 0-2

המוליכה מטייבה אירחה במגרשה את עמישב פ"ת. טייבה עלתה ליתרון משערו של אמיר גבארה בדקה ה-34. במחצית השניה טייבה כבשה עוד שער מרגליו של רועי הררי ובסיום 2-0 לטייבה שמגדילה את יתרונה בצמרת ל-9 נקודות ולא נראה שיש קבוצה שתוכל לעצור אותה.

צעירי טייבה בדרך לליגה א' 

 

עוצמה חולון – שועאע כפר קאסם : 3-0

שועאע כפר קאסם יצאה למשחק חוץ נגד קבוצת התחתית עוצמה חולון. כפר קאסם עלתה ליתרון בדקה ה-30 משערו של עלא עראר. במחצית השניה עוצמה היתה קרובה לשיוויון אבל מי שהשכילה לכבוש עוד 2 שערים בדקות הסיום היתה כפר קאסאם מרגליהם של סהר אזולאי עלא ועראר שהשלים צמד.

בית"ר פ"ת – בית"ר כפ"ס : 4-3

 בית"ר כפ"ס יצאה למשחק חוץ נגד בית"ר פ"ת. משחק מצוין התפתח בפתח תקוה ובו הובקעו לא פחות מ-7 שערים. בסופו של דבר ידה של בית"ר כפ"ס היתה על העליונה והיא מנצחת 4-3. בעקבות הניצחון כפ"ס רחוקה2 נקודות בלבד מהפלייאוף  העליון.

הפועל הוד השרון – שמשון ת"א : 1-2

הוד השרון המשתפרת עם תוצאות מצוינות בתקופה האחרונה אירחה במגרשה את שמשון ת"א שבמחזור האחרון ניצחה את המוליכה מטייבה.

האורחים משמשון הובילו במחצית הראשונה 1-0 משערו של נאור הלוי. במחצית השניה הוד השרון ביצעה מהפך מרגליהם של אור לוינשטיין ואוראל רמדי ובסיום 2-1 להוד השרון שסופרת ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים.

בית"ר ר"ג – עירוני בית דגן : 0-2

בית"ר ר"ג המתאוששת אירחה במגרשה את בית דגן. בית"ר ר"ג פתחה היטב ובמחצית הראשונה הוליכה 1-0 משער של מישל חורי בדקה ה-11. במחצית השניה בית"ר ר"ג הכפילה את יתרונה משערו של רז כהן שלמעשה קבע את תוצאת המשחק ובסיום ניצחון 2-0 יקר לבית"ר ר"ג במאבקי התחתית.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : אמיר גבארה מגנה המצוין של צעירי טייבה עם עוד משחק משובח ושער

מאמן המחזור : יניב לוזון מאמנה של הוד השרון עם מהפך וניצחון על שמשון ת"א.

קבוצה מצטיינת : הוד השרון עם ניצחון על שמשון ת"א ו-10 נקודות מתוך 12 בחודש האחרון.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-20

הוסף תגובה
תגובות
  1. 4 קבוצות נאבקות על המקום ה 5 (ברק 04-02-2020, 10:44)
    כולן הפסידו. כפ"ס מנצחת את ביתר פ"ת 3:4 אחרי פיגור 2:0 וקרובה לפליאוף. גם כפר קאסם בתמונה.